onsdag 8 april 2009

Brum brum


Bilder: Mia

I samma paket som lampskärmen fanns denna som jag tycker är så söt. Underbar och jättefin till kommande tider, hihi! Och jovisst kan små tjejer också leka med bilar, min bror fick inte ha sina ifred för mig ;-) Andra fina bilar som andas nostalgi finner ni under - barnkammare/brum brum - på Ellis Corner.

Ringen från Dreams of pearls vanns av Lindisen, grattis! Maila mig dina adressuppgifter på maria@hemochlycka.se, storlek och text på ringen du vill ha. Stort tack till Dreams of pearls som sponsrade!

Fortsätt tävla om en baktermometer + två kökshanddukar från Ellis Corner här och om ett vintagekit från Merry Go Round + produkter från Ellis Corner här.

12 kommentarer:

Naija sa...

hej

den bilen hade mina pågar lånat direkt :)

MamaGrynet sa...

Jättefin bil! =)
Sonen på 3 år får inta ha sina bilar i fred, utan dom brummar vidare med lillasyster. *ler*

Grattis till vinnaren av den fina ringen!

Må gott!
Kram
Jessica

Creations by Lisa sa...

Grattis till vinnaren :-)
kram Lisa

linruz sa...

Lika fin på hyllan som i lekbacken.
Kram kram

Stjärnor & Champagne sa...

Önskar att mina barn var små igen, eller näe...Fast nu finns det så mycket fint att köpa till rummen.

Kram Anne

Annas skattkammare sa...

Jättefin bil! Jag tyckte också om både bilar, lego och att klättra i träd när jag var liten! =)
Grattis till vinnaren!
Kram /Anna

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vilken söt och greppvänlig bil för små händer :)

Clarice sa...

Åååå så söt den var!

Kramis,

Ingela la la sa...

Grattis till vinnaren!

Bilen var jättefin! Den kommer ni få användning av..

Vilket reportage i Torslanda tidningen! Först såg jag bara bilderna och tyckte att det kändes bekant. Bra reklam!

Ha en bra dag!

Kram Ingela

Signe 1 sa...

Vilken ursöt liten bil! Passar både pojkar o flickor tycker jag;-) Kram Sofia

Jenny sa...

Hej Mia!
Vilken charmig bil!!

Ha en jättemysig påskhelg,
kram Jenny

Lindisen sa...

tusen tack för vinsten av den fina ringen! så glad!
en sån bil hittade jag här hemma i hallen idag som min dotter måste snott med sig från mormor, hehe. kanske ska sätta lite vit färg på den...
trevlig påskhelg!