torsdag 2 april 2009

Au naturel




Jag har inspirerats av min man och därför lagt in en del foto på Flickr under namnet Au naturel by Mia, för att jag uppskattar det naturliga ljuset när jag fotar framför blixt och studioblixtar samt att jag vill göra det så naturtroget som möjligt. Så för de fotointresserade så kommer de bilder som jag är mest nöjd med att hamna här. Galleriet är långt ifrån uppdaterat men Rom byggdes ju inte på en dag som sagt.. ;-)

Fortsätt tävla om en baktermometer + två kökshanddukar från Ellis Corner här och en ring från Dreams of pearls här.

14 kommentarer:

Jannicke sa...

Vakkert!!!

Klem til deg :o)

Sjabbig men chic sa...

ja, du tar ju helt underbart vackra bilder!

Kram Lisa

Anna sa...

Härliga bilder! Tänkte tacka för den bra servicen att jag snabbt kunde få köksrengörning från Maison Belle för en vecka sedan. Min syster blev glad för presenten och jag städar extra i köket för tillfället =)!

Tack även för trevlig läsning i bloggen!
/Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Jättefina bilder..Kul att du har lagt upp dom. Ser att våren har kommit ordentligt hos er i T.

Kram Anne

Hemmalycka sa...

Jättefina bilder, kul idé au naturel.
Kram Kram

Tidsmästarinnan sa...

Vad kul och vad fint au naturel!
Härligt att ni delar detta intresse, jag har ju sett vad otroligt fina bilder maken din tar också :-)
Nu ska jag nog kika in lite hos Ellis tror jag.
Kram Mia!
Susanne

Karin A sa...

Vad kul Mia! :-) Välkommen till flickr. Det finns hur mycket inspiration som helst där...

Nu ska jag kika på dina bilder!
Kram Karin

Lina sa...

Hej!
Vilka härliga bilder! Tänk att äppelträden snart står i blomm igen! UNDERBART! Du blir en tuff konkurrent för maken! ;- ))

Må så gott & trevlig helg!
Kram, Lina

Ingela la la sa...

Vad kul, du tar ju helt underbara bilder!
Vad roligt aprilskämt. Det bästa är nog att jag som bor 50 m bort tänkte att det var värst, har den redan blommat... Konstigt att jag blev lurad av Johan så fort jag klev upp... ;-)
Kram Ingela

Fru Sirlig sa...

Verkligen jättevackra bilder, vilket ljus!!

Önskar dig en fin helg
kram Heléne

Anita fra hjerterommet sa...

Du er en dyktig fotograf!

Gnistrande snö sa...

Åh så MÅNGA UNDERBARA bilder!!!
Det var en fröjd att kika in där i bildgalleriet, där ska jag komma ihåg att kika in ofta.

Stor kram
Katarina

alegni sa...

riktigt, riktigt fina bilder!
roligt också att man känner igen flera av dem sedan tidigare :)

Kurt-Bertil sa...

Tjusiga foton på flickr