tisdag 21 april 2009

Åska, samarbete med Russinnet del 2 av 2



Bilder: Mia

Jag skrev i förra inlägget om mitt nya samarbete med nätbutiken Russinnet. Min andra testprodukt är detta armband. Antingen är man en smyckestjej eller så är man inte. Och jag kan garantera er att jag är. Varvar gärna och accenterar ofta mina kläder med ett halsband, armband och örhängen. Därför har jag smycken i olika färger och även om favoritfärgen i klädesväg är svart så är det snyggt att bryta av det svarta med någon färg. Jag är egentligen inte så förtjust i färgen grön men denna färg på armbandet från Åska är så mild och ljus att jag är villig att ändra åsikt. Färgen är behaglig, lite pastellig och armbandet är ljuvligt fint. Det tog mig dock nog ett par minuter att hitta hur man låser upp det för att fästa det vid handleden men hrrrm, haha, det var inte svårare än att det är magnetiskt, kulan delar du på och bara för ihop igen. Det är en stor fördel känner jag som nästintill alltid behöver få hjälp med armbandslåsen av maken men det här kan jag klara själv. Grymt bra! Vill du ha ett eget shoppar du Åskas smycken här.


12 kommentarer:

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Ja, så är jag också! Vill att det ska passa till övriga kläder och det är ett sant nöje! Gäller bara att komma i håg vad man har i alla smyckesskrin....
Nu ska jag titta in i länken du uppgav. Spännande!
Carin

axelina sa...

Sött armband!

Smått och gott hos Lina sa...

Så fint armband. Jag har kommit in i en smyckesperiod nu, gillar att pigga upp med lite snygga smycken. Ska ta en titt i Russinnet.

Fin kudde i förra inlägget också!

Kram Lina

Therese sa...

Snygg färg och form....

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vad roligt att få testa gratis.
Kram Lotta

livetpåfyran sa...

Det är verkligen fint och färgen är ljuvlig. Jag gillar smycken men har inte mycket på mig när jag jobbar men gärna ringar på mina fingrar...Ibland även halsband och armband.

Mitt favorithalsband är gjort av en del av en kaffekopp ur en servis som heter bladranka...Kanske skulle ta kort på det och visa...hmmm

Kram kram Pia

Kram Pia

Vit Romantik sa...

Ett smycke gör så mycket!!
Gillar kudden i förra inlägget!!

Ha en fortsatt trevlig vecka!
kram Johanna

Mitt hem är min borg sa...

Hej!!

Vilket fint armband.. Jag kan tänka mig att det e jätte fint till svart..

Kram!!

Carina sa...

Hej

Just denna gröna färg blir jag och tänka på havet.

Ha det bra
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh jag är en riktig smyckestjej, dubbelt upp...Måste vara kul att få testa alla saker...

Kram Anne

FURNISH.etc sa...

Ser jättefint ut! Kul att du får pröva produkterna :)

Something White sa...

This is a gorgeous ´armband´ (that´s a Dutch word as well! :)) and I particularly love this colour.
Many sunny greetings, Marjolijn