tisdag 10 mars 2009

Tävla om ring


Kollage, bilder med tillstånd från Dreams of Pearls

Smycken är nåt speciellt tycker jag, inte bara för att det är vackert utan ofta så betyder de mycket för oss. Har man fått det av någon man tycker mycket om är det ju rätt självklart.. Men ibland så får man ju inte det där smycket man kanske har gått och trånat efter och då får ju vi tjejer göra slag i saken på egen hand ;-) Därför passar ju denna tävling perfekt!

Linda med Dreams of Pearls lottar ut en vacker handgjord ring i 925 sterling silver och vinnaren får välja text och storlek själv. För att tävla länkar du till tävlingsinlägget och dessutom ska du besöka Lindas sida Dreams of pearls för att kika men också få lite inspiration till texten på ringen du kanske vinner. Skriv bland kommentarerna vad din text skulle bli om du skulle vinna. Har du inte blogg tipsar du tre vänner per e-mail.


Tävlingen pågår fram till 7 april kl 23. Lycka till!

162 kommentarer:

märta sa...

Först i utlottning! Vill gärna vara med! Länkar också. Hoppas på tur! Trohet skulle vara fint på min ev. ring. Kram från Märta

Eldfågeln sa...

Jag vill gärna vara med. Länkar på min blogg.
Jag tror att jag skulle vilja ha antingen Jord, eller Goddess(!) på ringen. Goddess för att ALLA kvinnor är det.

Kram Linda

ANNIKA sa...

Jag gillar ringar och den här är jättefin.jag önskar texten:JOY
mejlar vännerna och hoppas...
gustafsson.57@hotmail.com

LindaH sa...

jag vill vara meed ha rlönkat i tävlingsbloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/march/ring.html

om jag vinner skulle jag vilja ha ordet "kärlek" på ringen

Nettan sa...

Vill oxå vara med !
Äger ingen ring förutom " förlovningsringen " ;0)
Jag skulle vilja att det stod " LOVE ♥ ".
Länkar gör jag självklart !
Kram Nettan

LillaLiten sa...

Jag är gärna med å tävlar har länkat http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/7-april.html
Jag skulle vilja ha texten L+A=Molly

Ingela la la sa...

Vilken fin ring! Jag är med och hoppas på tur. Jag har länkat till vänster i min blogg.
Jag vill att det ska stå Kärlek på min ring (tror jag...)=)
Kram Ingela

Amanda sa...

Jag vill vara med. Om jag vann skulle jag vilja ha en ring med namnet Ludwig på. ^^ Sonens namn alltså.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-ring.html

Therese sa...

Jag vill gärna vara med, men har beslutsångest, kan inte bestämma mig om det skulle stå Kärlek, Lycka eller SVEA, kanske det sista då hon både är kärlek och lycka för mig...

Har länkat/tipsat mina läsare om tävlingen:
http://lurans.blogg.se/2009/march/dreams-of-pearls.html

Önskar dig en bra dag!

Kram
Therese - Lurans blogg

Sofie sa...

Jättefin ring! Deltar gärna i tävlingen, och länkar självklart.
Jag skulle vilja ha ordet KÄRLEK om jag skulle vinna..

Designe sa...

Hej! Vill jättegärna vara med och tävla och har lagt bild med länk på min blogg! Jag skulle vilja ha LYCKA på min ring!
Kram :)

Karin sa...

Hejsan!
Jag är med i tävlingen. Skulle jag ha turen att vinna så tror jag att jag skulle vilja ha min son ALBINs namn på ringen :)

Länkar på min blogg :
http://albinsmoder.blogg.se/2009/march/tavling-23.html

annica sa...

jag vill gärna tävla! OM jag har lyckan att vinna önskar jag texten:LYCKA.fin påminnelse när man tittar på ringen.trots alla motgångar finns det ändå lycka om inte så kan man önska sig...vid medgång finns lycka med....

Ingeborg sa...

Jag är med i utlottningen. JAg älskar ringar - speciellt dessa som är verkliga HANTVERK.
Om jag vinner ville ja att det stod på ringen LOVE & HAPPINESS.
Länkar på min blogg.
-Lotta

s.m.i.l.e sa...

Hej vad kul! Jättefina smycken! Jag länkar, håller tummarna och skulle naturligvis vilja ha texten SMILE på min ring!

kram!

Jannicke sa...

Så flink du er å sette i gang konkurranser!
Jeg har allerede linket, og blir selvsagt med på denne flotte konkurransen!
Har allerede kjøpt et flott smykke fra Dream og pearls, så en ring hadde vært kjekt!!
På min ring skulle det stått LYKKE.
Klem fra navnesøster...

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med i utlottningen av ringen. Länkar såklart
Om jag vinner önskar jag ge den till min vän som betyder mycket för mig. Funderar på vad där ska stå....Friends kanske....Harmoni, svårt att sätta ett ord på någon som betyder mycket för en .
Kanske kan bestämma mig för Friends preliminärt...
Ha en bra dag.
Hälsn. Lotta

Ulrika sa...

Silversmycken är så vackert...rent och enkelt på något vis.
Vill gärna vara med, har ingen egen blogg så jag tipsar vänner.

"Believe" var fint !

Kram från Ulrika i Sandviken
evaulrika@yahoo.se

Esmeralda sa...

Underbara smycken! Jag skulle vilja vinna en ring med texten VALUABLE på som en daglig påminnelse om att jag (och alla andra) är värdefull för den jag är! Jag har länkat i bloggen.

Hanna & Hugo sa...

Hej =)
Vill gärna vara med & testa lyckan om att vinna en fin ring från Linda med Dreams of Pearls...
Omjag skulle vinna så vill jag att det står Hanna & Hugo.
Länkar så klart på min sida.
Många kramar Maria

AKP sa...

Jag vill vara med och tävla om ringen. Vill ha texten "Carpe Diem" eller "♥Love♥" på den.
Länkar självklart till tävlingen från min blogg =)

Inredningsgalen sa...

Har varit inne på hennes sida säkert 10 gånger den senaste veckan men kan inte bestämma mig vad det skall stå på ringen, men vinna vill jag - annars köper jag nog en endå!
Länkar med bild på min blogg!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Ljuvliga saker hon gör:)

Jag vill att det ska stå T+S+T+J=FAMILJ
om jag vinner.

Länkar i vänsterkolumnen
Susanne

Annas skattkammare sa...

Älskar Lindas smycken och har faktiskt tänkt köpa den där det står LYCKA på.. så en sådan skulle jag vilja ha.. =)
Kram/Anna

Liz sa...

Serenity skulle jag vilja ha som text på min ring. Då skulle jag ha det som en ständig påminnelse att ta vara på mig själv och ta "egen tid" lite oftare.
Länkat har jag naturligtvis;
http://chiclady.blogg.se/2009/march/-hem-och-lycka-tavlar-ut-en-ring-fran-dreams.html
Kram från Liz i Malmberget :)

Erika i Villa Lilja sa...

Det blev mycket kommentarer till dig idag, men du har så himla fina tävlingar så man vill ju bara vara med.
Om jag vinner vill jag att det ska stå LILJA, för det heter mina barn i efternamn.
Jag länkar!
Kram

evamar sa...

Vad fint. Om jag har turen att vinna vill jag att det ska stå UNIK på ringen.

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/march/ring-7-april.html

Christina sa...

Hej!! Åhh, vilken ring, om jag vann skulle jag vilja att det stod LYCKA.
Kram Christina

Stjärnor & Champagne sa...

Jag som älskar smycken och framförallt silver....Jag vill gärna vara med och tävla och om jag nu skulle vinna så vill jag att det skall stå LOVE....
Jag länkar
http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/

Kramkram Anne

Linda sa...

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla och jag skulle vilja ha texten Värdefull på en ev ring

http://lindatavlar.blogspot.com/2009/03/vinn-ring.html

Lilla Fröken Bråttom sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina ringen. Länkar.
Kram A-S

Krydda Livet sa...

Om jag vann den underbara ringen skulle jag önska texten "LEVA". För vad kan inte vara bättre än att påminna sig själv, genom att bära en sådan ring, att leva och njuta av livet så gott man kan varje dag.

Jag länkar till tävlingen från min blogg.

Kram Josefin

Johanna sa...

Jag älskar smycken, och har tittat på just den här ringen många gånger tidigare! Om jag skulle vinna vill jag gärna ha texten LYCKA på min ring.

Jag mailar tre vänner!

johanna.dolk@gmail.com

Mariekawaii sa...

jag hade valt texten " evighet" eller "lycka" :)

länkat på min tävlingsblogg:
http://luckytime.blogg.se/2009/march/tavling-servetring.html#comment

Inredning, kaos och tistlar! sa...

Underbar blogg!
Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar mer än gärna.
Tycker om när det är så vacker bild till en tävling som jag får lägga in på min blogg!
Kram Sanna

Cilla sa...

Denna ring är ljuvlig & jag vill gääärna vara med & tävla.. Så mycket fint på Dreams.. & min önske text skulle nog vara min mans namn..
Har länkat ;0)
Kram Cecilia

Kelly sa...

jag e med :)
om ja vann ringen så skulle det stå love på den ^^

kellyxu_@hotmail.com

Uttan sa...

Jag vill också vara med och tävla.
Länkar på min sida.Om jag skulle vinna skulle det stå Linnéa på ringen min dotter fyller år den 7/4 så det skulle passa bra att ge henne den!!!!Om jag skulle vinna...Kram!

lolla sa...

Oj vilken fin ring jag vill gärna tävla
vinner jag vill jag nog ha texten dreams eller lycka tror jag
länkar i min blogg
kram lolla

Marint by Sofia sa...

Jag vill gärna vara med. Såg ringarna innan tävlingen och bara vill ha en. Jag tror att texten på ringen kommer vara Believe eller Believer om jag har turen att vinna.

Hälsningar Sofia

Dahlarna sa...

Åh vilken fin tävling! Vilka otroligt fina smycken. Om jag är den lyckliga vinnaren vill jag gärna ha en ring som det står KÄRLEK på! Vi firar 10-årig bröllopsdag i juni, så denna ring skulle få symbolisera detta "jubileum". Jag har länkat!

MamaGrynet sa...

Åh, vilka fina smycken!!! =)
Har alltid velat ha ett sådant smycke, men det har aldrig blivit av att köpa ett.
Men om jag skulle vinna ringen, så skulle jag vilja ha mina barns namn på den; Victor och Emelie.
Kanske inte så orginellt, men det är min önskan. =)

Må gott!
Kram
Jessica

MamaGrynet sa...

PS! Länkar med bilden från min blogg! =)

*kram*

Bloggullet sa...

Såna fina ringar, jag vill vara med i tävlingen. Jag vill ha min sons namn på ringen. Jag länkar på bloggen.
Kramar

Lilja's Corner sa...

Härligt! Smyckena är så vackra! Jag är med och länkar på min blogg. Om jag vinner vill jag ha texten lycklig, så kan jag använda ringen de dagar då jag känner mig just lycklig :)

/Nina

Shopaholic mamman sa...

Åh så vacker!!!Om jag vann skulle jag välja mellan mina barns namn eller "För evigt" och använda den som vigselring =)

Kram

Målargården sa...

Naturligtvis vill jag jättegärna vara med och tävla om en sån fin ring. Håller tummarna för mig själv. Vinner jag vill jag att det står ÄLSKAD på ringen./Kram Eva-Mari
PS. Länkar också!

Hanna sa...

Jag vill vara med!!
Skulle jag vinna så vill jag ha texten family.

Ha'de!
Kram Hanna

klipposfia sa...

Hej! och vad kul att du kikat in på min blogg! Vilka jättefina smycken du gör....önskar man själv hade den gåvan;) Är gärna med i utlottningen av ringen! På den skulle det få stå MARRIED....skulle behöva en ny vigselring så det vore perfekt:)

Lotta sa...

Så många tävlingar du har... man vill ju vinna alla dessa fina saker ju ;0)
Jag skulle vilja ha en ring med "leva" eller "Liv" på om jag har den stora äran att vinna.

Har länkat med bild i min blogg.
Kram Lotta

Lotta sa...

Så många tävlingar du har... man vill ju vinna alla dessa fina saker ju ;0)
Jag skulle vilja ha en ring med "leva" eller "Liv" på om jag har den stora äran att vinna.

Har länkat med bild i min blogg.
Kram Lotta

Lindisen sa...

på min ring skulle det stå "Carpe Diem"
Länkar;
http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/03/ring.html

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är med och tävlar, skulle vilja ha ordet "Family" på ringen om jag vann.

Har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-en-ring.html

info@annakarlsson.se

Lottaspace sa...

Oj, en sån ring skulle jag vilja vinna! Tror faktiskt att det skulle bli en present till maken. Då skulle det stå Max, sonens namn på ringen så att han kan bära honom med sig alltid då han är på jobb!

kram,Lotta

p.s. länkar!

MAria i Borlänge sa...

Hej!
JAG skulle gärna vilja vinna den vackra ringen. Har länge önskat mig en ring med text på. Utlottningen avslutas dessutom på min födelsedag...
Jag skulle vilja att det står Kärleken är evig på min ring då jag och min man firar 20 år i år...

Maria i Borlänge

Miss M sa...

Självklart vill jag vara med och tävla :) Beställde 2 urfina halsband häromdagen hos Linda till min lillasyster ocg guddotter, och nu skulle jag vilja ha något själv :)
Så en ring med texten; LEV skulle jag bära med stolthet varje dag :)

http://vardagligaochvidunderligabetraktelser.blogspot.com/2009/03/klart-jag-ar-med-och-tavlar_14.html

Linda sa...

Är med och tävlar! =)
På min ring vill jag ha min makes namn: Johan

Linda

länkar i:
www.familjenbrage.se/blogg

Hem och Harmoni Marie sa...

Oj, vad svårt det är att välja ord.. Har funderat lite och jag tror jag väljer: Lycka

Kram Marie
PS. Länkar så klart...

Kajsa sa...

Hejsan om jag skulle vinna så skulle det stå Love, för det är något jag lever för. :) Kram

kajsafritzne@hotmail.com

Erika sa...

Fashion skulle det stå.
Jag har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Piluttan sa...

Länkar och bild på bloggen... skulle nog faktiskt ha just lycka eller mamma som text..Kram Tack för alla kuliga tävlingar

Malin sa...

mIN TEKST SKULLE VÆRT KJÆRLIGHET.

linker til siden også..

Klemmer malin

Villa Ingeborg sa...

Å vilka fina smycken! Om jag hade turen att vinna en ring skulle jag vilja att det stod LOVE på den. Jag länkar!
/Kram Lena

Sara sa...

Åh, jag hoppas på tur i den här tävlingen. Jag vill att det ska stå STRENGTH. Länkar i min blogg, http://enarbetarmorsasvardag.blogspot.com

Kram Sara

sofia sa...

http://publishme.se/52588/entries/article/preview/

Jag vill vara med och tävla! Om jag vann vill jag att det ska stå peace.

fiafiber sa...

Vilka fina smycken! Jag tävlar gärna om en sådan! Har länkat!
Texten vid ev vinst skulle vara "KALLE & EBBA"

Sofie sa...

Vilka fina smycken! Om jag vann skulle jag vilja att det stod M.F.R med ett hjärta på var sida. Detta står för min underbare man Marcus och våra underbara barn Felix och Rasmus!
Jag länkar såklart på min blogg!
/Sofie

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla! Om jag vann ska det stå A sen ett hjärta och sen S.
Mvh
Anna "utan blogg"
miss.fighter@hotmail.com

Stine ♥ sa...

Kjempe fin ring! Hvis jeg vinner vil jeg ha HOPE på min ring :)

Jenny sa...

jag skulle vilja att det står "Dance ♥"
http://zipzo.blogg.se/2009/march/entry-33067736.html#comment

Montebello Möbler sa...

Hej, vill väldans gärna va med i tävlingen. Länkar naturligtvis. Jaa du, är jag så lycklig o vinner får det gärna stå LYCKA på ringen.

Och du har så fin o mysig blogg oxå, Ellis Corner gillar jag ju med. Ska ta en titt alldeles nu.

Kram på dig,
Malin :)

Leila sa...

Länkar direkt, för jag vill gärna vara med i denna tävling.
Vad mycket fint hon hade. Skulle gärna vilja ha Love som text.
Kram, Leila

Viveka i Bläckhornet sa...

Man blir ju alldeles knäsvag av hennes vackrasmycken. Har varit inne på hennes sida MASSOR av gånger och njutit...Jag skulle bli överlycklig om jag vann en ring med "married" instansat. Min egen vigselring gick av för ett halvår sen och sedan dess står jag utan ring. Det känns så naket och sorgligt utan den :(

Självklart länkar jag

Ha det bäst

Kram Viveka

Lily of the valley sa...

Helt klart vill jag vara med i utlottningen! Jag vill ha: FAITH eller STOLT! Hoppas hoppas hoppas :D
Länkar...
Kram Lily

Anonym sa...

Gud vad fin, skulle gärna vilja vara med och ha chans att vinna den. Rickard skulle det stå om jag vinner.

Linda
akarg1@hotmail.com

Syster Yster sa...

Så vackr saker... om jag skulle vinna så vill jag att det ska stå TRO på min ring som en påminnesle till mig själv..
Jag länkar med bild
Syster Yster

Nettan sa...

Vill jättegärna vara med å om jag nu skulle ha den stora turen att vinna så skulle det gärna få stå love på min ring!!
Länkar!!
Kram Nettan

Skin sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag vill att det ska stå KÄRLEK på min ring. Jättefina smycken!
Eva

Junibacken sa...

ÅÅÅ jag vill jätte gärna vara med i din tävling och vilka fina smycken hon hade på sin webbsida...vill ju ha allt! :-)
Ifall turen skulle falla på mig så vill jag ha texten Kotten efter min älskade son.
Länkar givetvis...

Frida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Frida sa...

Klart jag vill vara med och tävla om en sådan fin ring.
Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ordet lycka på min ring.
Kram Frida

Signe 1 sa...

Klart man vill vara med:-). Superfin ring! Jag vill att det ska stå 'evighet' på min ev. ring. Länkar såklart!! Kram Sofia

Lotta sa...

Tänk om ....
Klart att jag måste gå in där och länkar sedan från min sida

Afrodite och Eros sa...

Hej!
Vilka fina smycken! Jag vill absolut vara med och tävla. Länkar såklart! Jag skulle välja min underbara dotters namn Joline. :)
Ha det bra! /Jessica

jennie... sa...

Hej!!
Ååååå sååå fina smycken har inte varit med i nån tävling men MÅSTE bara chansa på denna.
Jag Länkar....
Jag skulle vilja ha texten "LYCKA"
Hoppas hoppas!!

Inas sa...

Klart jag vill vara med och tävla, länkar naturligt vis... kram Ina

carola sa...

åh så vackert..
Länkar via min blogg..och lånar en bild om det är OK??

Då jag tror på Ödet så skulle jag vela ha Destiny ingraverat..
Kram carola

Marja sa...

Jag vill också vara med och tävla! Och länkar i min blogg :) Hälsningar från Finland!

Maria sa...

Jag vill också gärna vara med. Om jag skulle vinna skulle jag vilja att det stod du&jag på ringen.
jag mailar och länkar. /Maria

Kerstin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kerstin sa...

Oh, jag vill jättegärna vara med i denna underbara tävling!

På min ring skulle det stå "TRO", det symboliserar allt det som livet och kärleken står för.

Länkar i högerspalt på min blogg såklart!

Kramar Kerstin

Cecilia sa...

Jag vill också vara med i utlottningen. Om jag skulle vinna...skulle det stå Eric efter min lilla son.

Länk:
http://vartlivtillsammans.blogspot.com/2009/03/tavling_17.html

Linda sa...

hej! Ja jag vill också vara med och tävla =)

Om jag vann skulle jag vilja att det stod Emelie & Elisa på den. eller
L&E&E&M och kanske ett hjärta på vardera sida =)

Länkar givetvis på min blogg =)

// Kramar Linda

Fynda och Fixa sa...

Vilka fina smycken det fanns på sidan.

Jag skulle önska min en ring med texten "Kärlek".

Länkar från min blogg!

Linda Björklund sa...

Svårt att välja men skulle jag vinna *hoppas* så skulle jag vilja att det står LINDA på min ring.

Länkar såklart till tävlingen på min blogg.

Helans Håla sa...

hejhej... jag är gärna med i å tävlar om de fina smycket.. önskar alla lycka till.

Så fin blogg du har.. kikar gärna in igen, å länkar såklart, hoppas de går bra. Kram Helén.

Helans Håla sa...

Oj, glömde ju texten...

vinner jag, skulle jag gärna vilja ha texten : ♥ Sara & Sofie ♥

Kram Helén

Sara sa...

jag vill gärna vara med. länkar också. på min ring skulle de få stå kärlek.

Johanna sa...

Jag vill gärna vara med! Länkar på min blogg. Det är såå fina ringar.
På min skulle det stå J+I=S

Vickans vita ting sa...

Jag vill så gärna vara med i denna helt underbara utlottning av så fina ringar! I min ring skulle jag vilja att det stod "Carpe Diem"...
Länkar från min blogg/ Kram Vickan

Kristin sa...

Nybliven mamma vill vara med och tävla om denna fina ring. Om jag vann skulle jag vilja ha en ring med namnet Adrian på. Länkar på min blogg

Karin sa...

Jag är gärna med och tävlar.
har ingen blogg, men tipsar tre kompisar..

/Karin
andersson.karin84@hotmail.com

Flaggduken 2 sa...

Vackra, enkla & smakfulla smycken i silver, så fina.
Skulle själv vilja ha allihop!
Önskar vinna ett smycke för att få ge min älskade lillasyster en gåva när hon ska bli mamma för första gången i början av Maj i år.
Önskad text: Älskad
Många varma kramar Petra

Gottegrisen sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen och har länkat. "Lycka" skulle det stå på min ring om jag vann.

//Linda

Sandra sa...

Oj var in å tittade på smyckena,jätte snygga.. Jag vill ochså vara med i utlottningen av en ring.. `Alice´ skulle jag vilja att de står på min.. Hoppas på vinst..Länkar ochså..
//KRAM SANDRA

Petra sa...

Vill gärna vara med och tävla om den fina ringen. Om turen är på min sida så vill jag gärna att det står "Carpe Diem" eller fånga dagen...

Petraelm@yahoo.se

Mamma-Mu sa...

Ja men hej igen då! *ler*

Vill absolut vinna denna ring!
Å då med vårt efternamn Mann på...
Fantastiska smycken din vän har!
Länkar självklart tävlingen på bloggen samt länken till hennes smyckeblogg!

Kram Mimmi

Helena önskar vinna sa...

Hej! Vackra ringar!!
Jag vill självklart vara med i tävlingen. Om jag vinner önskar jag texten SUCCESS. Något att sträva efter varje dag! Jag har ingen blogg men mailat mina vänner.

MVH/
Helena
backstrom.helena@gmail.com

Pernilla sa...

Hittade din blogg idag genom att googla på ordet "lycka"... Kände mig lite nere, och sökte lyckan... Och vilken lyckträff det blev! Genast lite gladare! =)
Självklart vill jag vara med och tävla om en ring med texten LYCKA, såklart! Jag tipsar också tre vänner om denna tävling.
Tack för att ni gjorde min dag!
Har självklart sparat länken i mina favoriter. *tittar in*

Kram! /Pernilla
superpernil@hotmail.com

Karro sa...

Jag vill vara med och tävla! har länkat till höger på min blogg! Om jag vinner vill jag att det ska stå LYCKA eller FAITH :)

Kram Karro

Henna sa...

Oj vad fin blogg du har, och fina ringar också. Skulle vara superfint att vinna en, med text "ONNI" på. Det betyder LYCKA på finska :)

Hälsningar från Littoinen, Henna

Jenny sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Har länkat i högerkanten på min blogg.

Har svårt att bestämma mig vad som skulle stå om jag vann. Tro eller Carpe Diem - hmm ska nog fundera vidare. :)

Jennifer sa...

Jag har länkat på min blogg och om jag vann skulle jag vilja ha texten "Survivor" eftersom jag ser mig själv som en sådan!

Heidi sa...

Hej
Jag vill gärna vara med i utlottningen. Då skulle jag vilja ha en ring med texten KÄRLEK.
Har länkat ifrån min blogg.
huldizvitadrom.blogspot.com.
Nu är det bara att hålla tummarna...
kram Heidi

svartochvit sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av denna läckra ring .
Family eller LOVE skulle vara ord att gravera på den .

Hondjur sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag vann skulle jag vilja ha en ring med texten changes inristat i... detta på att mitt liv gått från kaos till lycka det senaste året.
Självklart länkar jag!
http://hondjur.wordpress.com/2009/03/21/smycketavling/

Hannis sa...

Jag vill vara med och länkar också.
Om jag skulle vinna så skulle jag välja ordet "vouloir"
Betyder vilja på franska!

Kram Hannis

Creations by Lisa sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen av denna vackra ring. Om jag skulle vinna hade jag velat ha texten .... Unique...
Länkar såklart
Hoppas på tur / Kram Lisa

Vit Romantik sa...

FAITH så skulle jag önska på min ring! Jag länkar på min sida! kram Johanna Vit Romantik

Biologisk hudvård sa...

Ordet Kärlek skulle jag villja bära på en ring. Det betyder så mycket. Vilka underbara smycken allihop.
Jag länkar också till tävlingen
//Carina

kickienglund@hotmail.com sa...

Här fanns det så mycket fint, blir glad i hjärtat :-) Tyvärr har jag inte någon blogg, men jag mailar mina vänner om detta.
OM jag skulle ha turen , så skulle jag vilja ha texten ; VARDAGSGLÄDJE på ringen. Det är just så jag vill att det skall vara , en glädje var dag !
Kram o hoppas på tur // Kicki

Från koja till slott sa...

Oj, den här tävligen vill jag gärna vara med i! Har kikat runt på sidan, vilka oerhört fina smycken hon gör!

Jag vill väldigt gärna vinna den superfina ringen, håller tummarna hårt, hårt! Om jag skulle få äran att vinna så skulle jag vilja ha texten KÄRLEK på ringen. Tycker det är ett erhört vackert ord som tål att sägas många gånger varje dag!

Länkar självklart hos mig!

Kram Pernilla

Mamma C sa...

Jag vill gärna vara med och jag länkar oxå.
Ha en bra ny vecka
Kram mamma C

matilda sa...

verkligen jättefina ringar, är gärna med :) jag skulle valt texten : Hope
För hoppas gör jag så mycket nu, det är en jobbig period i mitt liv nu, och jag bara hoppas att allting kommer lösa sig för min familj.

cloudberrie sa...

Vad FINA smycken! jag vill absolut vara med och tävla, länkar i min blogg. Om jag skulle ha lyckan att vinna skulle jag vilja ha texten: serenity

KRAM från Eva

Irene sa...

Linda! Om nu Elin ska få en, borde inte modern också bära en...haha ;o)

..min blogg är ingen inredningsblogg..men jag länkar ändå
Må väl,
IreneJ :o)

En Doft Av Lavendel sa...

Heej!
Klart man vill vara med och tävla om en sådan fin ring. Hmm..jag skulle nog villa att de stod Lycka eller kanske Kulla om jag vann ringen. Jag länkar =)

Kramen / Benita

Lindas värld sa...

Underbara ringar som jag självklart vill vara med att tävla om! Jag skulle vilja att det stod LINDA "hjärta" JÖRGEN på min om jag vann! :-)

irene sa...

*fniss* nu blev jag lite ivrig,glömde texten på ringen...
L * E (mina barn) eller PEACE

Jättesvårt och jättekul!

IreneJ

Ulli sa...

Vilken fin ring! Klart jag vill vara med och tävla. Länkar på min blogg. Text: KÄRLEK

Ha en riktigt bra dag!
Jag hoppas på tur.
kram Ulli

Hanna sa...

Jag vill också vara med i utlottningen. Jag länkar på min blogg. Om jag vinner så vill jag ha texten; KÄRLEK på min ring.
Kram Hanna

Mariaberg sa...

Fånga dagen eller på latin "Carpe Diem".
/MB

Tone sa...

Behöver all lycka i världen. Har gått arbetlös (har haft en hel del jobb på timme iaf och fått prova en del olika yrken) i 8 år pga av mitt udda yrke i grunden. Så LYCKA ska det isf stå på ringen för mig.

Tone sa...

Behöver all lycka i världen. Har gått arbetlös (har haft en hel del jobb på timme iaf och fått prova en del olika yrken) i 8 år pga av mitt udda yrke i grunden. Så LYCKA ska det isf stå på ringen för mig.
(tones777@hotmail.com)

maria sa...

ÅH vilken härlig tävling och så otroligt vackra smycken! Ringen är helt underbar & vilken gåva om man vinner :-)

Svårare är det att välja vad som ska stå på ringen, ser att mångas favorit är KÄRLEK.

Det är nog min med! Det skulle nog bli det eller något orginellt & personligt som symboliserar mig eller mitt liv. HMM...å vad skulle det va?!

Hur som helst, håller hårt i tummarna för att turen är på min sida! Länkar oxå på bloggen!

Kram

Ann sa...

Jag vill också vinna!

Ann-Kristine sa...

Jag vill gärna vara med och länkar finns på min blogg.

Annsan sa...

Vad roligt med tävling. Och vilken fin ring! Deltar gärna i tävlingen, och länkar självklart.
Jag skulle vilja ha ordet KÄRLEK om jag skulle vinna..

Kram Ann

Anonym sa...

Vilken finfin ring. Love
vore min text.
Elisabet
loveleisurely@yahoo.com

Anonym sa...

Åh, vill väldigt gärna vara med och tävla om denna ljuvliga ring.
Skulle den bli min skulle jag smycka den med ordet: ÄLSKLING

Hälsn. Helén i Sävedalen
hneumann@telia.com

Jollan sa...

Jag är med och har länkat på min blogg.

Jag skulle vilja ha stolek 17 mm och det skulle stå mitt namn "Josefin" på ringen.

Kram!

http://josefinsymaskin.blogg.se/?tmp=29110927

Häxmamman i Jämtland sa...

hEJSAN!

vILL GÄRNA VARA MED PÅ TÄVLINGEN HÄR ÄR MIN LÄNK

http://stickmonster.bloggagratis.se/2009/03/29/1533148-humor-bor-man-ha-tavla-saklart/

Ha det gott

MammaRebecca sa...

Ååå jag är också så klart med och tävlar:)Hoppas på att jag vinner nu då:)Jag skulle nog skriva mina barns namn eller min sambos namn

Kram Rebecca

lindaemil sa...

På min ring vill jag att det ska stå "carpe diem" Jag tänkte dom orden varje dag i några månader när vi väntade på om våran son skulle överleva eller inte. Det gjorde han,och än i dag lever vi för dagen!!!
Kram Linda
lindaemilsson79@hotmail.com

Henna sa...

Hej,
vad spännande - den första gången jag tävlar som en bloggare, har presis startad och håller på att lära mig nya saker (som hur man linkar till andras tävlingar). Hoppas jag gjorde det rätt... och hoppas jag vinner :)

Min ring skulle säga ILO (som betyder glädje på finska)

Vårhälsningar, Henna

Växthusmadam sa...

Vill gärna vara med och tävla! Länkar till dig på min blogg!
Hälsningar,
Växthusmadam

HWITA DRÖMMAR sa...

Jag är gärna med och tävlar! Skulle gärna vilja att det stod Carpe diem på ringen om jag vann.

Länkar såklart!

Kram M

Cecilia sa...

Hej, jag vill också va med och tävla!!!! På min ring skulle det stå "Courage"!!!!! Jag har även lånkat till din blogg med tävlingen!

Växthusmadam sa...

Glömde skriva vad jag vill att det ska stå på ringen; tillit vill jag att det ska stå!
Tack och hej igen!
Växthusmadam

Susanne sa...

Självklart vill jag vara med och försöka vinna en egen ring..
"Ida"Som min dotter heter Skulle det stå om jag får välja..Klart länkar jag till min blogg..Susanne

Jenny sa...

Givet att jag vill vara med. Hoppas på tur :)

Jennyshemochharmoni.blogg.se

Wilma sa...

OM jag skulle vinna en fin ring, så skulle jag vilja att det stod ÄLSKAD på den.

Länkar på min blogg;
www.svammelomys.blogspot.com

// Wilma

Linnea sa...

Har ingen blogg så jag mailar vänner.

Om jag vann en ring skulle jag vilja skriva Ängel och ge den till min bästa vän, som en påminnelse om hur fantastisk hon är.

nillea@gmail.com

AnCa sa...

Visst vill man va med å tävla, ringen är ju superfin!!! Länkat och klart!

Om jag vinner skulle jag vilja att det stod "C'est la vie" på min ring!!!

Kramis AnCa

Sabina sa...

Jag vill gärna delta i tävlingen och länkar i min blogg. Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag välja texten LYCKA (lycka jag känner för mina tre barn)
Kram Sabina

Jennie sa...

Oj vad fina smycken. Om jag skulle ha turen att vinna ringen vill jag att det ska stå FAITH eller FOREVER.
Jag ska länka på min blogg också.

Nette sa...

Ååh va fina! Vill gärna vara med! Tipsar några vänner..

I min ring skulle det stå "My precious"

(syftar på min dotter)

(miiomiio@hotmail.com)

Maria sa...

Så mycket fina smycken! Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag vinner vill jag ha texten ETERNITY på ringen. Lägger en länk till höger på min blogg.
Trevlig helg!

ANNAANNA sa...

Jag vill också gärna vara med i utlottningen.

Om jag vann en sån fin ring så skulle det stå... hmmm... Kanske A + P = (hjärta) eller bara ett & tecken. "Dream" eller "Imagine" skulle jag också kunna tänka mej.

Jag har gjort ett inlägg i min blogg, använt din bild och länkat både hit och till Dreams of Pearls.
http://wonderings.blogg.se/2009/april/vinn-en-ring-med-text-pa.html

Passar på att önska en fortsatt bra vårvecka också.

MVH/ANNA

Anna sa...

Jag är naturligtvis med. Länkar till höger i min blogg.

Kram Anna

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.

sue sa...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人