onsdag 11 mars 2009

Tävla om ljuslykta


Bilder med tillstånd från Erika Tubbin

Ytterligare en ny tävling! Nätbutiken Erika Tubbin sponsrar Hem och Lycka med en ljuslykta designad av Karin Eriksson till en lycklig vinnare som får välja sin favorit (under förutsättning att den finns i lager).

I vanlig ordning länkar du som bloggare till inlägget men ska också titta in i nätbutiken och välja din favoritprodukt som du berättar bland kommentarerna vilken denna är. Bloggar du inte mailar du tre vänner och tipsar om tävlingen. Glöm inte att ange din e-mailadress.

Tävlingen avslutas den 25 mars kl 12.00. Lycka till!

66 kommentarer:

Skatan sa...

Hej-hej!

Fina lyktor du lottar ut idag! Skall göra mig ett besök på sidan :)

Ha en fin dag!

/A

Sofie sa...

Snygga lyktor! Gillar den med en rosknopp på! Grymt sjuk är jag på Erika Tubbins träskor också..
Deltar i tävlingen och länkar hos mig!

Anne sa...

Där finns ju så mycket härligt! Av ljuslyktorna är guldblad min favorit. Maria Holmbergs keramikkakel är så vackra, speciellt Midnatt. Och Anki Wolters taggskål... :)

Har mailat tre kompisar.

abackman66 at hotmail punkt com

ANNIKA sa...

Jag gillar ljuslyktan trassel.
Av de här lyktorna gillar jag den med rosenknopp på.
är med och tävlar och mejlar 3 vänner...
gustafsson.57@hotmail.com

AKP sa...

Anna Doll: Pall VASS är min favorit =))
Jag vill vara med och tävla =)

LillaLiten sa...

Jag vill vara med å tävla Jag gillar taggskålen å muggen i keramik:-) Har länkat;
http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/25-mars_11.html

/Laura

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Finast i webbutiken för mig är nog just de där lyktorna och sedan favoriten kakelplattorna med text som jag faktiskt stod och fingrade på i affären idag=)
Länkar som vanligt i bloggen och hoppas på turen=) Kram M

vitavillan sa...

Min favorit är ljuslyktan med trollsländan.
Jag är gärna med och tävlar och länkar såklart!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag gillar lyktorna förståss. Men också Taggskålen i design av Anki Wolters:)

Länkar givetvis!
Susanne

Naija sa...

Kristina Stark Design: tändsticksljusstake liten är min favorit då den är praktisk och udda grej..:)psst eldar mkt med ved
naija74@hotmail.com

Erika i Villa Lilja sa...

Hej, klart man vill vara med och tävla. Min favorit är rosenknoppen. Favoriten i övrigt bland erikas saker måste bli hennes disktrasa med texten: visst bär det emot att köpa disktrasor när allt man vill ha är champagne.
Mitt i prick för en champagne älskare som jag =)
Jag länkar
Ha en skön kväll

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med i utlottningen och länkar.
favorit ja....gillar Karin Erikssons ljuslykta rosknopp, Lena cleveson pöl gråvit randit och Anki Wolters taggskål.
Ha en bra dag.
hälsn. Lotta

evamar sa...

Jag gillar hennes mönster trassel både på disktrasor och smycken men framför allt på glasskålen och ljuslyktorna.

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/march/ljuslykta-25-mars.html

LindaH sa...

jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/march/ljuslykta.html

om jag vinner skulle jag vilja ha lyktan "gräs & mygga"

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

//Linda sa...

Jag vill vara med :)
Min favoritprodukt måste bli de vita träskorna, de tyckte jag var jättesöta!
Här är min länk till tävlingen:
http://linblogg.blogspot.com/2009/03/ljuslykta-253.html

Amanda sa...

Jag vill vara med och tävla. Min favorit är ljuslykta gräs och mygga. Jättefin!

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-ljuslykta.html

ammis_81@hotmail.com

märta sa...

Min favorit av ljuslyktorna är den med rosenknoppen på. Men oj vilken snygg väska de har design Jenny Karlsson. Skulle kanske ta och beställa en sådan. Länkar från min lilla blogg.

Linda sa...

hej! Ja jag vill också vara med och tävla! Lyktan med gräs och mygga tyckte jag var jättefin =)Annars var "taggskålen" en klar favorit!! =)

Har länkat i min blogg.

Lindalii@live.se

Ha en fortsatt trevlig vecka =)
Kramar Linda

Krydda Livet sa...

Så klart att jag vill vara med och länkar även från min blogg. Jag gillar ju hennes disktrasor väldigt mycket. Det piffar liksom till i köket :)

Kram Josefin

Snusilus o Sannibus sa...

Hej :)

Vilka söta små lyktor! Tittade på i butiken och det fanns mycket fint men Ljuslyktan Rosknopp var absolut finast!

Jag länkar i min blog!

Kram o ha en fin dag!

Susanne

Mariekawaii sa...

ohh! så fina tävlingar du har!! :)
är med på denna med!
jag hade valt den med trollsländan!

jag har länkat på min tävlingsblogg:)
http://luckytime.blogg.se/2009/march/tavling-ljuslyckta.html#comment

Nina sa...

Hej!
Är med och tävlar! Och har länkat från min blogg hit!
Älskar tagg muggarna1 Även ljuslyktorna är jag sugen på!
Mvh Nina

Anonym sa...

Lyktorna är kanon fina. Gillar även Erika Tubins smycken.

Har ingen blogg så jag har skickat det vidare via mail.

Petraelm@yahoo.se

Marlene sa...

min favorit är Karin Eriksson Ljuslykta Gräs & Mygga

Jag har länkat i min blogg http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/03/12/25-mars-kl-1200/

MamaGrynet sa...

Hejsan!
Wow, vilka fina saker... Min personliga favorit, bortsett från hela TRASSEL-serien, är träskorna; de vita med rött på. =)

Länkar med bilden från min blogg!

Må gott!
Kram ♥
Jessica

Bloggullet sa...

Jag vill vara med i tävlingen, gillar halsbandet med dalahästen.
Jag länkar i bloggen.
Kramar

Elin sa...

Jag är absolut med i denna tävling också! Helt underbara ljuslykotor!

Jag gillade
"Tretorn Gummistövel BEKVÄM", skulle passa mig perfekt i vår/sommar :)

Länkat har jag gjort här: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavla-om-en-ljuslykta.html

jenny sa...

här har jag länkat:
http://hyperballad-poetry.blogspot.com/2009/03/glom-inte-att-tavla-hos-hem-och-lycka.html

min favvis i hela webbshoppen är den med guldbladet förutom hennes snygga röda tofflor m. trassel då :-)

jenny sa...

glömde skriva min mail

brandt.jenny@gmail.com

Fröken Eko sa...

Jahapp, dags att delta i nästa tävling :D

Jag tycker bäst om inredningsprodukterna i nätbutiken. Anki Wolters tagg-serie är en favorit.

Av ljuslyktorna så är Trollsländan favoriten :)

Bildlänkar som vanligt i högra sidospalten på bloggen.

Häls. F

Sofie sa...

De där ljuslyktorna har jag kikat på tidigare och suktat efter... vansinnigt fina :) Men min absoluta favvoprodukt hos Erika Tubbin är "trassel"-lyktorna. Har länkat till tävlingen på min blogg. Kram, Sofie

Lotta sa...

Vilka fina lyktor!!! Jag verkligen älskar den med rosknopp & den med guldblad på :-)

Länkar till tävlingen i min blogg.

Hoppas din helg blir skön!!

Lindisen sa...

jag är med!
http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/03/ljuslykta.html

jag gillar såååå mycken den fina brudklänningen i 50-tals stil, den handsydda Dior-modellen. så j-a läcker!

Anna sa...

Jag är med!
Min favorit är ljuslyktan med gräs och mygga.
Jag har mailat 3 kompisar.
anna @hjelmgren.com

Linda sa...

Jag är jättegärna med och tävlar. Har bloggat om tävlingen här:

http://lindaskrypin.blogg.se/2009/march/tavla-om-ljuslykta.html

Min favoritprodukt i webbshopen är den fina kjolen med löv på....

Piluttan sa...

Japp är med i denna också..bild och länk... skulle nog välja lykta el skålen..Kram

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, jag gillar Erikas disktrasor, skulle inte tacka nej till fempacket.

Har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/march/ljuslykta.html

info@annakarlsson.se

Jeanette sa...

Jag älskar Anki Wolters Taggskål.
och min favorit ljuslykta är Rosknopp.

Länkar från min blogg!

Erika sa...

jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Vit poesi sa...

Oj, oj så mycket fint i denna butik. Finns mycket jag önskar mig här, men särskilt förtjust blev jag i Mona Malmströms spetsvaser, speciellt nr1. Karin Erikssons keramik är en favorit hos mig, så gissa om jag skulle bli glad om jag vann!
Kramen Malin

Vit poesi sa...

Glömde säga att jag självklart länkar!
kramkram Malin

Sofie sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar om de fina lyktorna! Jag var inne på nätbutiken och hittade mina träskor som jag ska drömma om i sommar...
Jag deltar i tävlingen och länkar på min blogg!
/Sofie

Carola sa...

Jag skulle vilja vinna lite ljus!
svartakatten@live.se

Emilie sa...

Jag vill vara med! :)
Har länkat i min blogg: http://pippipatavling.blogg.se/2009/march/46.html

Min favorit på sidan är: Jenny Karlsson Design Väska

Jenny sa...

min favorit är "Armband PIPPI"
http://zipzo.blogg.se/2009/march/entry-33066328.html#comment

Leila sa...

Vill gärna vara med om utlottningen. Älskar ljus och ljuslyktor.
Länkar självklart
Jag gillade ljuslyktan Trassel.
Ha det gott
Kram, Leila

Junibacken sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen och bara blev helt stört förälskad i "tagglyktan" länkar givetvis

Lauras gård sa...

Jätte söta ljuslyktor! Jag gillade rosknopp bäst! Jag länkar till tävlingen.

Stina

Anonym sa...

Svårt att välja EN favorit - men jag tycker att smycket "Ingeborg" är vackert. =)
Om jag vinner skulle jag vilja ha lyktan "Trollslända".
Nina
nina.c.hall@gmail.com

Alice sa...

Vad mycket fint!!! Min absoluta favorit är Lena Claesons grå röd randiga pöl. Önskar vinna trollsländan, så vacker!
Har länkat.

Ha det gott!
Alice

Härligheter enligt Erika sa...

Hej!

Så mycket vill-ha saker i webbshoppen så jag blir sjuk! Önskar mig Tubbins träskor och några av de vackra ullkuddarna!
Har länkat till dig här
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.8018935

Ha en skön dag!
Erika

Vickans vita ting sa...

Jättefina lyktor! Trollsländan föll mig mest i smaken, men alla fyra var otroligt fina på sina egna vis, länkar hos mig...
/ Trevlig helg

Therese sa...

Jag är med och hoppas vinna trollsländan, favoriten på webbutiken bar annars Maxjenny leafskirt - den skulle jag gärna välkomna våren i!

Har länkat på min blogg
http://lurans.blogg.se/2009/march/trollslanda.html

Kram
Therese - Lurans blogg

Kristin sa...

Gräs och Mygga lyktan tycker jag om!
Deltar i tävlingen och länkar hos mig!

carola sa...

åh tack för tipsen om den sidan..söker kakeldekor och fann några favoriter där, både anna och agnes..+ massa fler..
återkommer dit..

jag länkar så klart och vill vara med och tävla..

Sandra sa...

Oj jag är jätte intresserad av att vinna lyktorna,dom e otroligt fina.. Jag kollade in i din butik å du har jätte mycke fina grejjs.. Svårt att välja vilken jag tyckte bäst om,men den där Mona Malmströms:Spetsmönstrad vas.. Otroligt snygg,sån skulle passa här hemma hos mig... De där halsbandet Hjärtslag var ochså otroligt snygg... Men,men.. Länkar på min sida..
//KRAM SANDRA

Camillas nya hem sa...

Jag är gärna med! Jag har också haft en tävling sponsrad därifrån och då lottade jag ut min favorit - ljuslyktan trassel!

jennie.jansson@ica.se sa...

Hej

Vilka vackra ljuslyktor. Om jag skulle har turen att vinna vill jag lägga mina blickar på Ljuslykta Rosknopp.

Trevlig helg
Jennie

NetteR sa...

Är gärna med och tävlar! Har länkat i min blogg: http://netter.bloggagratis.se/2009/03/21/1508782-luffarslojd-och-ljuslykta/

Gillar disktrasorna mycket och så fanns det himla fina bröllopssmycken, bland annat en krona som var grymt läcker.

Katja Kristoferson sa...

När jag bodde i Stockholm gick jag ofta förbi en liten butik på St Paulsgatan som sålde keramik. Den var alltid stängd när jag gick förbi och jag glömde alltid bort att besöka den när den var öppen. Länge trånade jag efter de här söta små ljuslyktorna och nu har jag chansen att vinna dem! Jag har så svårt att bestämma vilken av dem jag helst vill ha så jag väljer rosenknoppen och LOVAR att beställa gräs om jag vinner!
Länkar såklart!
Email: katja@katjak.se

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag tycker jättemycket om trasselmönstret. En av favoriterna i det sortimentet är glasskålen trassel. Lägger en länk till höger på min blogg.

Ulli sa...

Vilka fina lyktor. Klart jag vill vara med och tävla. Länkar på min blogg.

Har varit inne i butiken. Där finns mycket med högsta vill-ha kvot. Favoriter för tillfället är ljuslyktorna som man ju nu kan vinna, men jag gillar också de läckra disktrasorna. De skulle gärna få "lysa upp" lite på diskbänken.

Ha en bra dag!
Kram Ulli

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.

disa sa...

慈德宮,龍南漆藝博物館,竹山竹管厝,陳列教育館,中興新村,東埔溫泉,清安豆腐街,金龍窯,火炎山,橫龍山古道,中港慈裕宮,大湖農村,挑柴古道,龍騰斷橋,森林遊樂區,卓蘭果園,外埔漁港,龍鳳漁港,清德禪寺,欣隆休閒農場,馬術農場,童玩村
泰安溫泉區,南庄老街
溫泉遊樂區,綠葉方舟,明德水庫,仙山,鳳陽谷,三角湖,木雕街,通霄蘆沐村風,香格里拉樂園,馬拉邦山,薑麻園,海濱休閒園區,鳴鳳山古道,火車窿,勝興火車站,挑鹽古道,獅頭山,藺草文化館,永和山水庫,大克山,通霄秋茂園,大衛營,清泉農場,雪霸國家公園,蜜蜂休閒館,挑炭古道,三通嶺,建民農場,自然保留區,永和山農場,八通關古道,明新書院,石觀音吊橋,戰車公園,軍史公園,桂花森林松柏嶺,梅峰農場,棋盤石,巧手工作坊
桃米生態村,溪頭,杉林溪森林遊樂區,李勇廟,竹山保安宮,沐陶窯
玉山國家公園

Anonym sa...

Sweet web site, I hadn't noticed hemochlycka.blogspot.com before in my searches!
Keep up the excellent work!

Anonym sa...

Wow neat! This is a really great site! I am wondering if anyone else has come across something
exactly the same in the past? Keep up the great work!