tisdag 10 mars 2009

Søstrene Grenes Handelskompagnie



Bilder med tillstånd från Søstrene Grene.

Hipp hipp hurra, till min glädje öppnar Søstrene Grene butik i Nordby, Strömstad till pingst! Så det blir att besöka affären med jämna mellanrum när jag besöker min familj i norra Bohuslän, tjohoo!

Grattis till Jeanette som vann teerna och Anne som vann handdukarna. Stort tack till Tefrossa och A + I som sponsrade tävlingarna!

Pågående tävlingar: tävla om
om en termos från Russinnet här, en ring från Dreams of pearls här och en luffarslöjdsskylt "love" från Karin Andersson här.

For translation, see top of the blog.

13 kommentarer:

Helene sa...

Nu vill jag till Köpenhamn, när du påminde mig om de Grene!
Helene

alegni sa...

ser ut att kunna bli en mysig butik det där!

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)
Får hoppas man har bättre tur i nån av de andra tävlingarna istället!

Häls. F

Jenny sa...

Å vad härligt! Jag är lite avis att du bor så nära. Vill också! KRAM!!

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Bygatan sa...

Vilken Nyhet!
Nu måste jag ju till Srömstad i sommar, när man troligen inte kommer till danmark.

Tack för den;-)

Kram Lena

Naija sa...

dina tävlingsgrejer funkar inte!

Sjabbig men chic sa...

Vilken underbart fin banner du har fixat till!

Kram Lisa

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det var längesedan jag var i den butiken i Köpenhamn... Nu fick jag lust att åka dit!
Kram
Marie

Karin A sa...

Åhh, kul! Önskar de kan öppna i Göteborg också. Det har alltid varit ett måste för mig att besöka systrarna när jag är i grannlandet. :)

Kram Karin

Tessan sa...

Hejsan! Vad glad jag blir att Søstrene Grene öppnar i Strömstad. Ääälskar den butiken i Köpenhamn. Tur att man jobbar i strömstad och får lite annat än jobb att sysselsätta sig med när man är där. :) Nu började min dag en aningens bättre. ;) Kram Tess

Stjärnor & Champagne sa...

Herregud nu hinner jag inte med i dina inlägg...

Kramkram Anne

Hilde's Hus sa...

Å, er det sant? Jeg har også kort veg til Nordby, så dit må jeg til pingst. Vet du datum när de öppnar?
Tror du forresten det blir länge til EC får in Maison Belle produktene, jeg vänter med lengsel på att få städa:)
Kram Hilde

Tidsmästarinnan sa...

VAA!! Det var en superkul nyhet, jag älskar ju den butiken!
Hurra!
Kram
Susanne