måndag 23 mars 2009

Nytt läge - säsongsstart


Bild med tillstånd från TV3. Foto: Carlo Bosco/TV3.

Ikväll är det säsongsstart för Nytt läge i TV3 kl 20. När Tom sätter igång sitt projekt ikväll vet inte bygglaget om de ska skratta eller gråta.. Jag hade nog faktiskt valt att gråta, varför får ni se ikväll.

Minns ni inte eller har ni inte sett programmet förut? Se då mitt tidigare inlägg om programserien
här.

Missa förresten inte säsongsstarten av Roomservice på kanal 5 på onsdag kl 20!

Tips - på Design- och inredningsbloggen kan du just nu tävla om en tavla från Ellis Corner, se här.

Pågående tävlingar: tävla om en ring från Dreams of pearls här, en luffarslöjdsskylt "love" från Karin Andersson här och en ljuslykta från Erika Tubbin här.

6 kommentarer:

Gotlandsliv sa...

Åh, tack snälla för tipset, det hade jag totalt glömt! Blir att bänka sig i tv-soffan ikväll!

Ha en skön måndag!

Hemmalycka sa...

Ska bli kul att se det ikväll, men har du redan sett det avsnittet? Jag tycker inte Tom har så väldigt bra smak, jag tycker han gör ganska konstiga inredningar men smaken är ju som baken, olika.
Kram Åsa

HWITA DRÖMMAR sa...

Tack för tipset, det hade jag missat att det börjar ikväll.. men Toms inredning är väldigt..hmm färgstark! den killen är inte rädd för färger hihi. Ibland tycker jag han lyckas, men några gånger har det varit katastrof verkligen..men alla har ju olika smak som sagt! Ha en skön kväll! Kram M

Carolina sa...

Hej!

Vill bara tipsa dig om att titta på Roomservicepremiären nu på onsdag den 25/3. Stjärnkocken Melker Andersson inreder ett kök och har valt Enamello Kitchen Front som stänkskydd. Ett väldigt spännande material som alternativ till kakel och glas.

Enamello är en skiva av glasemajl som kan vara 5 meter lång utan skarv (ingen mer fogsmuts här inte). Dessutom är den magnetbärande och går att skriva på (finns en massa coola tillbehör). En extra bonus är att Enamello passar bra för lightrenoveringar eftersom man kan montera den på befintligt kakel.

Nyfiken på att veta mer? Gå in på www.enamello.se och kom ihåg att kolla in Roomservice på onsdag!

Lotta sa...

Hej tjejen!

Det var länge sen vi hördes av! Hoppas att allt är väl med dig, och att du har massor att göra med butiken! Är så glad för din skull!

Och ja, det är svårt att avgöra vem av mig och dottern som har roligast! Det är nog faktiskt jag!!!

Varma kramar
Lotta

Karola sa...

Alltid kul att se vad de hittar på, det är inte alltid det blir jättevackert...hm