lördag 28 mars 2009

Minns ni?



Hörde den i fredagens Så ska det låta och minns vad jag åå tyckte den var bra.. Nostalgifeeling av det ljuva åttiotalet, Carola och Herreys (vars fanclubbar jag självklart var med i), Hubbabubba, hallonsoda, Dallas, Varuhuset, Stig-Helmer, kassettband och freestyle minus benvärmarna, pannbanden, collagetröjorna och pudelfrissorna.. Det årtionde med sämsta klädmodet någonsin skulle man naturligtvis växa upp i :-D

Fortsätt tävla om en ring från Dreams of pearls här och se även Design & inredningsbloggens tävling sponsrad av Ellis Corner här.

For translation, see top of the blog.

5 kommentarer:

Hemma hos Klara... sa...

Det var tider det :)

Jag har utsett dig till "testbagare" maila mig din adress så kommer det lite formar på posten.

helena@klarafardiga.com

Kram Helena

Skatan sa...

Jajamensan! Visst minns vi :) Den håller länge än...

Godkväll.

/anna

Jeanette sa...

LÅten var riktigt bra när det begav sig!
Pratade häromdagen om allt kul man hade på sig på 80-talet. Uppsprayade luggar, plastclips i pastellfärger etc.
Gina Tricot har nån reklam med en tjej i haremsbyxor o kort jeansjacka. Inte långt ifrån min look - men jag hade turkos storskjorta o mormorskängor!!!

Ha det så jättebra!

Kram Jeanette

JennyRingblomman sa...

Hejsan ..Åhhh vad fin din rubrik är.
Du jag kan inte få in en img i min rubrik?Vägrar att visa .
Sedan undrar jag lite hur man får dessa små gulliga bilder på sin profil i inläggen ?
Du som är såååå duktig på detta,,har du lust att hjälpa mig lite ?
Vad spännande att få test baka ..Ska med spänning följa det :)
Kram Jenny

karola sa...

...ja vilken knasig tid det var- men såå kul och massa bra musik :)