lördag 14 mars 2009

Maison Belle



Så har äntligen Maison Belle från Isabella Smith kommit in till Ellis Corner och städa-kategorin har fyllts upp till brädden av ljuvligt doftande flaskor och tvålar. Maken tyckte det luktade gott om lådorna när de kom och det är ett gott tecken ;-)

Här hemma är städskrubben full av Maison Belle sedan länge tillbaka och jag gillar att produkterna är dryga samtidigt som att de är miljövänliga och luktar gott. Hihi, bättre kan det ju knappast bli, eller hur? Bådar gott för vårstädningen.

Den söta termosen vanns av Malin, grattis! Stort tack till Russinnet för denna sponsrade tävling!

Pågående tävlingar: tävla om en ring från Dreams of pearls här, en luffarslöjdsskylt "love" från Karin Andersson här och en ljuslykta från Erika Tubbin här.

For translation, see top of the blog.

13 kommentarer:

Livet i byn sa...

Det är så fina och bra produkter, att flaskorna dessutom är toksnygga att se på är ingen nackdel.

~Livet i byn

linruz sa...

Ja produkterna är verkligen härliga.
Kommer nog en beställning framöver.
Kram kram

Hem och Harmoni Marie sa...

Jättebra produkter. Igår när jag kom hem hade sambon städat badrummet och öppnat ny flaska från M.B. och han tyckte också det luktade gott.

Ha en fin fortsättning på helgen! Kram Marie

Jenny sa...

Hej Mia!
Åh nu måste jag in i din butik o kolla, Maison Belle produkterna är ju såå härliga!

Grattis till Malin som vann den söta termosen:)

Kram Jenny

Ingela la la sa...

Åh, det blir till att beställa lite städprodukter till mannen då =)
Kram Ingela

lolla sa...

Åhh nu ska jag in och handla är så nyfiken på Maison belle produkterna
har aldrig testat dem
ha en härlig helg
kram lolla

Ullis/Leva på landet sa...

Har ju inte provat Maison Belle tidigare men alla säger ju att de är så bra. Får ta och titta in i butiken så får vi se vad jag hittar.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis till vinnaren...Har aldrig testat dessa produkter.

Kram Anne

Inspiration i vitt sa...

Hej Mia, javisst blir städningen en aning roligare med de goa produkterna som hjälp och fint förpackade är de oxå. Skulle vilja ha alltihopa.
Ha en fortsatt go helg och kramar till dig/Ingela.

Ingela la la sa...

Johan har varit ordentlig och åkt med återvinningen... Jag kan fråga Ingela och Anders, annars kan den finnas vid Panduro och såna mindre ställen. Jag ska fråga och hålla utkik. Jag får nog tag på någon!

Jag hörde om bilden, kul! Han kanske ska sadla om till papparazzie *fniss* =)

Kram Ingela

Ingela la la sa...

Vi hade inte alls varit duktiga och slängt den... Hittade den i förrådet, jag lägger den i brevlådan då jag går förbi senare idag!
Kram Ingela

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Hej Mia
Längtar tills mina produkter kommer..jag tar en kortare bloggpaus nu ..vill pyssla och fota.
Kram Lotta

Sivs hus sa...

Hei, så flotte ting. klem Siv