söndag 22 mars 2009

Leilas växthus




Bilder med tillstånd från Sweden Green House

Har ni sett vilket vackert, underbart växthus Leila har i sin sommarserie? Sugen på ett eget? Eller kanske i alla fall kika på vackra bilder? Se dessa härliga växthus från Sweden Green House som just Leilas kommer ifrån. Och vilket hon har är det på bild nummer 2 uppifrån. Helt i min smak! Tänk er massa tomatsorter, gurka, paprika, physalis och andra mumsiga ätbara läckerheter mellan ett vitt bord och vita stolar med dynor, uppdukat för sommarfikat..

Pågående tävlingar: tävla om en ring från Dreams of pearls här, en luffarslöjdsskylt "love" från Karin Andersson här och en ljuslykta från Erika Tubbin här.

30 kommentarer:

Erika i Villa Lilja sa...

Jäpp, det hamnar överst på min önskelista. Behöver nog tyvärr en större trädgård också =)
Kram, kram/Erika

Lilla Fröken Bråttom sa...

Lovely! Vill ha! Alldeles för liten radhustäppa tyvärr.
Ha en bra söndagkväll!
Kram A-S

Signe 1 sa...

Kanske vore nåt till vår nya trädgård, superfint o mysigt!!:-) KRAM Sofia

Tina på Peppar och Vanilj sa...

Åh vem skulle inte vilja ha ett sådant växthus!?

K R A M // T i n a

Lis- Kvinnlig Målare sa...

Vilket underbart växthus...Precis som om det var taget ut mina drömmar. =) /lis

Karin A sa...

Ja de där växthusen är helt underbara! Smakar det så kostar det, tur att man kan kika på inspirerande bilder. :) Kram!

Ingela la la sa...

Ett växthus skulle man ha! Då slipper man väl mördarsniglarna oxå va?..
Vad fint halsband du köpt! Jag funderar på att beställa ett av henne oxå, jag väntar bara på en lätt påfyllning på kontot... ;-)

Kram Ingela

Sand mellan tårna sa...

Underbart växthus, jag blev nästan grön av avund då jag kollade in Leila i hennes senaste avsnitt..... läget är ju också grymt på hennes växthus.....

ditt halsband var såååå vackert. Ska genast bege mig till tävlingen för ringen.....

Kram L

Mitt og Mine sa...

Ja takk! Om bare mine fingre var litt grønnere.... ;)

Bygatan sa...

Åh det är ju såå underbart fint!
Man tittar ju mer på miljön runt Leilas program än själva matlagningen, hihi

Ska väl ha direktörslön för att få råd med ett...

Sop och skyffel i vitt skulle jag så gärna vilja ha. Ska kika in i butiken.

Ha en bra vecka, kram Lena

Mia sa...

Jag har helt missat Leilas serie men den kanske finns att titta på på nätet? Ska kika efter den...

Växthus ja, en stor dröm jag har...

Trevlig kväll och en fin vecka önskar jag dig!
Kram Mia

Livet i byn sa...

Underbara växtthus, jag sålde mitt för några år sedan och nu ångrar jag mig.

Smycket nedan var för fint, jag skulle gärna ha ett liknande.

~Livet i byn

rosenskära sa...

Härligt att ha något att drömma om...!

Kram/L

Jannicke sa...

Hei
Vi har perlesukker i Norge,
men det er mer "blankt" på farge-
(mer som vanlig sukker)...
Så her er det faktisk litt eksotisk med hvitt perlesukker ;o).
Klem.

alegni sa...

jo tack, om du har ett extra kan du gärna skicka hit det ;)
ha det gott!
kram
ingela

linruz sa...

Har alltid drömt om ett växhus där jag kan sitta och njuta av mitt morgon kaffe och titta på allt fint jag odlar där i......
Kram kram

Nettan sa...

De är verkligen helt underbara! Vi har planer på att sätta ett sånt där halvt mot en hög vägg å ha som uterum/växthus! Hoppas vi hinner med det i år bara..mkt som skall fixas!
Kram Nettan

Sabina sa...

Härliga bilder med växthus! Man börjar längta till sommaren!
Kram Sabina

Ljuvligt Hemma sa...

Skulle verkligen vilja ha ett sådant växthus... alldeles alldeles underbara!

MammaRebecca sa...

Oj va fint:)
jätte fina bilder, växthus ser ju så underbart ut:)

Vita små hjärtan sa...

Ja det vill man ju bara ha... Kram

JennyRingblomman sa...

Vilken DRÖM...
Jag skulle fylla med stället med bord och mysställen,blommor,frukt och fjärilar !
Bjuda alla mina goa vänner ...
Vilken härlig tanke du lagt ut ..Men för en del verklighet ..Kul.
Kram Jenny

Randi sa...

Verkligen läckra växthus!
Idag finns så många fina att köpa färdiga.
Kram Randi

Vårt lilla hem sa...

Så så så underbara!! Vad jag skulle vilja ha en fint växthus med massa härliga blommor och grödor! Tack för fina inspirationsbilder! Och Leila, han har det så mysigt alltid :)

kramkram, Jenny

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Underbart..ett sådant skulle man vilja ha.
Kram Lotta

Anita sa...

ÅÅ Så utrolig flotte drivhus! Synd jeg ikke har plass i min bitte lille hage!

Bodil sa...

Underbart! Såhär på våren blir jag så sugen på en egen trädgård, men framåt hösten så tycker jag att lägenhet är perfekt.

Stjärnor & Champagne sa...

Det växthuset var inte fel...

Kramkram Anne

Gardenlife sa...

Ser ut att vara välbyggda växthus...snyggt!
/Janne

Blomsterpassion sa...

Så drömmer mitt lilla växthus också bli när det blir stort. Helt underbara bilder!!!