onsdag 25 mars 2009

Leilas Country Living







Bilder: Mia

Äntligen har Leilas Country Living kommit till oss prenumeranter och jag garanterar er att ni lär inte bli besvikna! Önskar mig bara några fler nummer och en liiite tjockare tidning så är den kanon! Recept, reportage, tips, blommor, pyssel, trädgård och massa annat. Från blommor i tidningen till min söta vita i Västergårdens lilla mugg som passar perfekt som kruka. Finns i butiken!

Grattis Lotta som vann en ljuslykta i tävlingen. Hör av dig till mig med adress och vilken lykta du önskar dig. Och ett stort tack till Erika Tubbin som sponsrade.

Fortsätt tävla om en ring från Dreams of pearls här och se även Design & inredningsbloggens tävling sponsrad av Ellis Corner här.

For translation, see top of the blog.

28 kommentarer:

Verra sa...

Åhh vad roligt!! Väntar på min med. Hoppas den kommer imorgon. =)
// Verra

M.How sa...

Jag fick med den söta tidningen idag :)Perfekt när man är hemma och latar sig hihi!
Hoppas du mår bra!

kram madde

Ingela la la sa...

Jag får nog gå till affären och köpa mig en när den kommer.. Låter som en fantastisk tidning..

Ha en bra dag!
Kram ingela

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Jag säger som du..det som fanns var bra..men jag vill ha MER!!
Kram Lotta

Kaffe med drömmar sa...

Åh! Visste inte att tidningen fanns! Vad roligt! Särskilt för alla oss Leilafans! ;)

Kolla gärna in det fina påskerbjudandet i min blogg!

/Johanna

Marie//Tekla Maräng sa...

Längtar efter mitt exemplar som inte har kommit riktigt en.
Så fin orchidé.
Ha det gott:)

Smått och gott hos Lina sa...

Ååå jag är grön av avund! Vill också haaaaa! Jag ringde och försökte prenumerera, men de skickar inte till Finland eftersom de har en provomgång med några nummer nu först. Så synd!! Men kul att du gillar den.

Kram Lina

Skatan sa...

Men morr...tar postis längre tid på sig till Norrland? Hm...jag vill ju också läsa :)

Ha en fin kväll!

/anna

Jes/Vita villa vila sa...

Vad härligt vännen - då vet jag vad jag har att vänta - efter badet ikväll som sagt :)

Tusen kramar!

Jes

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag fick också ett ex i lådan idag... blev inte besviken. Håller dock med att tidningen gärna fick vara lite tjockare...

Gillar din nya header! Jättefin!

Kram Marie

Gnistrande snö sa...

Jättesnygg bild i headern, så fräscht och fint med det rödvita.

Åh, Leilas magasin verkar vara urmysigt, måste nog se till att prenumerera på den jag med :-)

Ha det så gott!

Kram
Katarina

Vit Romantik sa...

Åh jag väntar på den tills den kommer i butik!! Allt är ju så bra med Leila så det kan ju inte vara något annat med hennes tidning!! kram Johanna

Mitt og Mine sa...

Wow - den nye headingen din var bare helt fantastisk fin!!!

:) klem fra meg!!

Hemmalycka sa...

Den har inte jag fått hoppas den kommer snart.
Fin banner du har gjort.
Kram Åsa

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!
Vad roligt att höra att tidningen uppfyllde all förväntan! :-)
Ska kolla efter den i affären..
Jag har fått jobb i en sportbutik.. sånt gillar jag :-D
Så fint halsband du har köpt! Kanonsnyggt!
Ha en fin kväll!
Kram Sara

Smått och gott hos Lina sa...

Det skulle vara supersnällt!!! Och jag lägger in pengar åt dig såklart.

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Jag ska läsa tidningen nu. Ser fram mot det. Härligt du har gjort i headern.

Kramar Ullis

Nettan sa...

Åååå hoppas verkligen den finns i butiken oxå snart då!!!
Vilken superfin header du har fått till, kanon!!!
Kram Nettan

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen! :)
Snygg, ny layout!

Häls. F

karola sa...

Älskar krukan!
...massor av inspiration bjuder du på!
Tack för det :)

Maria sa...

Den nya "Bloggloggan" blev urtjusig!!

EN INREDOHOLIC sa...

Aah.. så spännande vill ha min nu med! Får kolla med maken. Han skulle ju tom få gå på ngn release som hon ska ha :))

Kram o tack :)

Jannice

Signe 1 sa...

Åhh vilken söt kruka från Västergården....kanske ska inhandla en sån!:-) Det är bara sååå mkt man vill ha!! Ha en toppendag, kram Sofia

Jannicke sa...

Oi,
flott ny heading ser jeg!!
Den var fin!!
Likte veldig godt skriften!!
J.

purplerain sa...

Väldigt häftiga bilder.

klipposfia sa...

Den tidningen ska jag hålla utkik efter....det mesta brukar ju nog dyka upp här i finland åxå:)Din nya bloggbild gör en glad:)

Stjärnor & Champagne sa...

Har inte hittat tidningen i Sälen...Får väl vänta tills jag kommer hem. Muggen är ursöt.

Kramkram Anne

Maria sa...

Hej!
Jag har också anmält mig som prenumerant, men har inte fått den ännu...kanske kommer i lådan idag då. SKa bli spännande att se!