onsdag 11 mars 2009

Bloggtips


Bilder med tillstånd från Hjem og Lykke

Häromdagen hittade jag min okända syster. *fniss* Äsch, nu låter det mer dramatiskt än vad det är - jag hittade min norska namne! Hjem og Lykke! Skoj tycker jag! En ljuvlig blogg som skrivs av en varmhjärtad norska vid namn Jannicke. Väl värd att besökas alltså! Yo go, sis! ;-)

Pågående tävlingar: tävla om om en termos från Russinnet här, en ring från Dreams of pearls här, en luffarslöjdsskylt "love" från Karin Andersson här och en ljuslykta från Erika Tubbin här.

For translation, see top of the blog.

16 kommentarer:

meandmyhome sa...

Kul med bloggtips! :)
Och grattis till enmånadsjubileet! :)

Ingela la la sa...

Vad roligt! Jag har nog stött på den bloggen förut, jag ska kika igen!
Vad mycket bra tävlingar du har kört igång med.. jag hinner inte med!
Ha en bra dag!
Kram ingela

Marie//Tekla Maräng sa...

Jo den bloggen har jag varit inne och hälsat på hos, faktiskt när jag håll på att leta efter dig.
Jisses vilka fina tävlingar du har på gång.
Grattis till en månaders dagen till
EC lite grann i efterskott.
Ha det gott Marie.

Ps Det var så vårligt och härligt högst upp i bloggen.

Malla sa...

Nämen, det var en ny blogg för mig. Måste in och kika!=)

Kram

Mitt og Mine sa...

Ja - den bloggen kan anbefales :) Har ofte tenkt på at dere har samme navn...;)

Stora och små drömmar sa...

det verkar vara en bra blogg som man nog kommer att kolla i tack för tipset kram jessica

Njut i din trädgård sa...

en systra på bloggen - där ser man
din rubrikbild är urläcker!

Hemmalycka sa...

Hihi, vad roligt.
Kram Åsa

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att du hittade en blogg med samma namn. Hoppas att du återhämtat dig ordentligt från matförgiftningen.

Kramar Ullis

Stjärnor & Champagne sa...

Ja hon har en jättefin blogg. Visst är det kul att blogga med grannlandet...

Kram Anne

Hemma hos Klara... sa...

Roligt med nya bloggbekantskaper :) Vad fina bilder du har överst i bloggen!

Ha en härlig vecka!
Kram Helena

livetpåfyran sa...

Va kul!! Undrar om jag också har en någonstans i blogglandia...?

Kram kram

Anettes hus sa...

Ja, hun har en kjempe-fin blogg:)

Wow! Så stilig ny header du har fått!!

Klem Anette:)

Jannicke sa...

Hei kjære navnesøster!
Takk for det koselige innlegget! Kom akkurat hjem fra jobb, så har netopp lest et! Så fint du hadde satt sammen bildene mine, som en nydelig kollage!
Det likte jeg SÅ godt!
Glad jeg fant deg,
du inspirerer meg,
og jeg er STOLT over å være navnsøsteren din!!
Jeg skal lage et innlegg om ditt innlegg, enten i kveld eller i morgen.
Klem og god natt fra Hjem og lykke.

Inspiration i vitt sa...

Hej, oj vad vackert det var att komma in till dig, såå fint du har gjort, kändes lite sommrigt, härligt.
Hoppas att din butik går bra och att många hittar till dig. Man får så många bra blogg tips av dig och det är så roligt.
Kramar till dig/Ingela.

Jannicke sa...

...meg igjen
Nå må du ta en titt inn på bloggen min igjen! ;o)