måndag 30 mars 2009

300 000 minsann


Jösses, efter 2 år och knappa 2 månader har besöksstatistiken nått upp till hisnande 300 000 besökare, himla skoj! Och som ni vet så brukar jag fira liknande tillfällen och därför ska vi ju göra likadant denna gång.

Jag lottar ut en baktermometer som visar om kakan är färdigbakt och så två kökshanddukar, de sistnämnda från Ellis Corner förstås ;-) Vill du tävla lämnar du en kommentar till inlägget och länkar från din blogg. Har du inte blogg deltar du genom att berätta varför du läser min blogg.


Den som vinner avgörs genom lottning i vanlig ordning, tips - till hjälp använder jag alltid denna. Och eftersom besöksantalet är trefallt pågår tävlingen i veckorna tre också förstås vilket innebär att den avslutas måndagen den 20 april kl 13.
Lycka till - och tack för att ni läser Hem och Lycka (psst, ni har väl inte missat att Hem och Lycka har egen domän - www.hemochlycka.se men bloggadressen funkar självklart också)!

Fortsätt tävla om en ring från Dreams of pearls här och se även Design & inredningsbloggens tävling sponsrad av Ellis Corner här.

For translation, see top of the blog.

76 kommentarer:

Emilie sa...

Grattis! Vad kul med så många besökare!
Vill gärna var med i din tävling. Länkar från min blogg
Kram Em

Jannicke sa...

Gratulerer!!!

Klart jeg vil være med,
har linket deg i min blogg.

Klem fra "søster" i Norge :o)

Ingela la la sa...

Grattis grattis! Jösses vad många besökare. Dom är du väl värda och vem vill inte kika in hos dig? =)
Jag är med och har länkat till vänster.

Kram Ingela

Ingeborg sa...

Grattis. Oj vad massa besökare du haft. Vad roligt. Är gärna med och fira din succe med att vara med i utlottningen. Länkar med bilden.
-Lotta

Verra sa...

Oj..din blogg är verkligen populär! =) Roligt!
Jag vil förstås vara med i tävlingen. vinner ju aldrig , men jag ger inte upp. =)
Länkar från min blogg!
// VERRA

Lisbeth sa...

Grattis!!!
Jag har idag passerat 10 000 och är så stolt över det!
Jag är med förstås och länkar till dig!
Må gott!
Lisbeth

Mitt og Mine sa...

Sign me in, Mia! Klart jeg vil være med! Flotte premier...!!Grattis med sååå mange besøkende, men jeg forstår det godt - din blogg er jo super fin!!

KLem M
..og ja jeg linker selvfølgelig!!

LindaH sa...

oj vad kul. jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/march/baktermometer-kokshanddukar.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Amanda sa...

Grattis! Vad roligt!
Jag vill gärna vara med i tävlingen. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-baktermometer-kokshanddukar.html

Sjabbig men chic sa...

Grattis till dig! vad bra med en slumpgenerator. Såklart vill jag vara med och tävla. Jag länkar med bild i min vänstra kolumn som gulliga du har fixat!

Kram Lisa

Hem och Harmoni Marie sa...

Men jösses så många besökare! Grattis!

Klart man vill vara med och chansa på vinst.
Ha en go vecka! Kram Marie
PS. Länkar så klart...

Smått och gott hos Lina sa...

Grattis!! Så roligt med så många besökare!

Kram!

Stämningsfullt sa...

Halloj!
Grattis till alla besök :)
Jag vill såklart vara med och tävla. Har länkat!
Kram.

Pysselprinsessan sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Jag länkar senare idag i min sidospalt! :) Måste bara passa på att säga vilken fin header!!
Kramar

Erika i Villa Lilja sa...

Vilken fräck termometer, har jag aldrig sett förut. Klart man vill vara med och tävla. Länkar förstås.
Ha en skön kväll/Erika

Camilla sa...

Hej! Jag vill jattegarna vara med o tavla, men har tyvarr ingen blogg.
Laser din mail for att den ger mig mycket inspiration o en mojlighet att dromma sig bort!
Kram

Magdalenas Hem sa...

Wow! stort grattis till alla din flitiga besökare! Det är du verkligen värd :-D
Ha en riktigt fin vecka!
kramar,
Magdalena :)

Therese sa...

Jag är med i vanlig ordning och har länkat!

http://lurans.blogg.se/2009/march/roliga-tavlingar.html

Kram

//Linda sa...

Jag är med och har självklart länkat:
http://linblogg.blogspot.com/2009/03/termometer-204.html

JennyRingblomman sa...

Åhhh GRATTIS vilken trafik!
Jag är givetvis med utlottningen och länkar dig ..
Kul...Håller alla tår och mina tummar nu..
Kram Jenny

märta sa...

Grattis till alla besökare!! Nill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar också.

Mette Irgens sa...

Gratulerer :)
Leser bloggen din fordi jeg synes den er så koselig, og vil gjerne være med på trekning.

Klem M

Annas tävlingsblogg sa...

Jag har tipsat om din tävling i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-baktermometer-och-kokshanddukar.html

Är gärna med och tävlar

info@annakarlsson.se

Jeanette sa...

Grattis till såå jättemånga besökare!
Jag är gärna med o tävlar. Länkar såklart från min blogg!

Jeanette

TEFROSSA sa...

Ja det var verkligen hisnande många besökare!

Jag vill vara med och länkar såklart.

Kram,
Lena

evamar - tävlingsblogg sa...

Grattis!!! Såklart vill även jag vara med och har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/march/baktermometer-handdukar-20-april.html

Jeanette sa...

Hejsan!
Du har en vacker och trevlig sida så jag förstår varför du har så många besökare.
Jag är gärna med i tävlingen oxå.
Länkar från min tävlingsblogg

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå Hallå Mia...Jag är gärna med och tävlar och hoppas på tur. Jag har länkat
http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/
Kram Anne

Josefin sa...

jag läser din blogg för jag gillar den! ;D

e-mail: jooosefiinnn@hotmail.com

Anonitota sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

Länk: http://anonitota.wordpress.com/2009/03/30/tavla-18/

anonitota@comhem.se

Sofie sa...

Grattis till alla besökare, vad roligt! Förstår att det är nåt som måste firas :) Jag är gärna med och tävlar och har länkat till tävlingen på min blogg. Kram, Sofie

karola sa...

-grattis grattis!
.....vill gärna va med och tävla!

alegni sa...

det var en himla massa besökare - varmt grattis!
jag länkar från min sida o deltar gärna i din utlottning!
kram
ingela

Håkan sa...

Grattis till 300000!

Malin sa...

jag vill gärna vara med och tävla. Jag läser din blogg eftersom jag är inredningstokig!
malinhaka@hotmail.com

Hallon & Blåbär sa...

Grattis, vad kul med så många besökare.

Vill gärna vara med och tävla, länkar från min sida.

Sara sa...

Oj oj oj!! Grattis till 300 000 besökare.

Länkar från min blogg och hoppas på tur.
Kram Sara

Erika sa...

Jag är med och har länklat på www.metrobloggen.se/bravinster

Linda sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar och jag läser din blogg för att den är väldigt inspirerande

jag länkade i min tävlingsblogg

http://lindatavlar.blogspot.com/2009/03/vinn-baktermometer-sa-tva-kokshanddukar.html

Marlene sa...

jag vill tävla, jag har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/03/31/20-april-kl-13/

fannie sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med och tävla =). Jag hittade till din blogg via en länk för tävlingen och din blogg verkar väldigt mysig så jag har lagt till den på blogkoll =)

Jenny sa...

jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2009/march/entry-34713449.html#comment

Jellon sa...

Stor grattiskram till de välförtjänta 300 000 besöken. Superskoj!!!!!

Sofie sa...

Grattis, det är ju massor med besökare!
Deltar gärna i tävlingen, länkar självklart.

Kurt-Bertil sa...

Grattis till de många besökarna, ha en god fortsättning.

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Självklart vill jag vara med och fira dina 300 000 besökare genom att tävla:)
Länkar givetvis!

Grattis från Susanne

Sara sa...

Kul med tävling och grattis till alla besökare! Länkat och klart hos mig, nu hoppas jag på tur...

Wilma sa...

Firar gärna dina 300 000, otroligt roligt!

Länkar till tävlingen;
www.svammelomys.blogspot.com

// Wilma

Addis och Leif sa...

Grattis till alla besökare! Jag är gärna med och tävlar! :) Har länkat från högerspalten i vår blogg och hoppas på tur!

mvh
/Addis

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Hej där! Jag vill också vara med och har länkat till din blogg!
Ha en bra fredag och helg!
carin

Borta bra men hemma bäst sa...

God morgon och GRATTIS till så många besökare :)

Jag vill jättegärna vara med i din tävling och länkar från mig.

Trevlig helg.
Kram Åsa

Hilde's Hus sa...

Hei Mia. Jag tävlar og har länkad hos meg:) Stort grattis till alle 300 000 besökare, jeg forståg godt att folk leser hos deg.
Kram Hilde

Eddan sa...

Grattis till det stora antalet besökare :-)!

Jag vill förstås också vara med och tävla om så fina vinster.

Länkar i min blogg.

Trevlig helg!

Kram från Anette

MamaGrynet sa...

Grattis till alla besökarna! =)
Vill gärna vara med och tävla om de fina prylarna.

Länkar med bilden från min blogg!

Må gott!
Kram
Jessica

Lindaskrypin sa...

Jag vill jättegärna vara med!

http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/april/vinn-baktermometer-och-tva-kokshanddukar.html

madeleinecarlsson@live.se sa...

Jag vill jättegärna vara med men har själv ingen egen blogg då.


Har ej läst din blogg innan men jag kommer fortsätta eftersom den verkar vara fullproppad med roliga designtips och inspiration till vad alla vill ha: ett fint hem!

Mail:
madeleinecarlsson@live.se

Lisan sa...

vill hemskt gärna vara med och tävla! Jag har läst din blogg ett tag och använder den som inspirationskälla! roses_2_u@hotmail.com

Livet i träsket sa...

KLart jag vill vara med och tävla. Din blogg är ju en av mina favoriter!
Länkar i vänsterspalten!

Lillasyster sa...

Grattis till det fantastiska besöksantalet *ler*

Jag har länkat till dig från min blogg och håller tummarna för att jag vinner

Glad påsk =)

Anna sa...

Jag håller tummarna ännu en gång och hoppas på tur.
Länkar till höger i min blogg.

Kram Anna

Fama sa...

Gratulerer med 300 000 !!! Jeg vil være med i konkurransen din. Har ikke blogg. Jeg leser din blogg for at jeg ikke kan la være. Jeg drømmer meg bort.

Hilsen Fama

maxell sa...

Det är verkligen en ansenlig mängd besök. Gratulerar.

Den där termometern verkar onekligen praktisk. Det är trots allt mer än en gång som jag råkat ta ut kakan för tidigt och fått... ja ni vet hur det blir då...

Jag länkar från här.

Maria sa...

Jeg vil være med ;)Flott premie.
Og linker ;)
Klem Maria fra Idekroken

Anonym sa...

Grattis! Klart jag vill vara med och tävla, hoppas det är min tur den här gången. Jag läser din blogg för den är så inspirerande och ger mig många nya idéer. Än en gång grattis och jag ser fram emot nya inlägg.

Kramis Åsa D

Alexandra Röjnert sa...

Jag hoppas hoppas hoppas att jag vinner. Läser din blogg eftersom du faktiskt kombinerar fantastiska inredningstips med försäljning av inredningsprylar som ger mig jättemkt inspiration!!

axandra@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med! Kul med så många besökare.

Länk till tävlingen finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

leopardia sa...

Hej hopp!

Jag är gärna med! Länkar ju, men jag kan ju svara att jag läser din blogg eftersom den är både vacker, inspirerande och får mig att fnissa till lite ibland oxå ;)

http://leopardia.blogg.se/2009/april/vinn-kokshanddukar-och-baktermometer-hos-hem.html

Hosio sa...

Har länkat och är gärna med i tävlingen!

Länk: http://hosio.blogg.se/2009/april/tavling-bak-termometer-kokshanddukar.html

Kristina sa...

Jag är gärna med och tävlar. Och hoppas på tur bland alla tävlande!
Kram Kristina

Maria sa...

Grattis till alla besökare! Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg. Passar på att tacka för en inspirerande och vacker blogg också! Ha en fin dag!
/ Maria

HUSnrNIO sa...

Gratulerar till besökarantalet. Självklart vill jag vara med och tävla om de fina vinsterna. Har länkat till tävlingen från min blogg. Ha en bra dag.

Åsa Jonsson sa...

En bra blogg lockar fort till sig besökare! Din blogg är ett bevis på det. Jag vill gärna vara med och tävla. Kram Åsa

Evans sa...

Hej! Åhh, en sådan skulle jag verkligen behöva, så självklart är jag med och tävlar och länkar lika självklart/Eva

Monica sa...

Hej. grattis till så många besökare. Jag är gärna med på utlottningen..så här i sista stumd :)och länkar så klart.
Tjingeling
Monica

Bergdahl sa...

sista chansen vill gärna tävla! =)bergdahl82@hotmail.com

sue sa...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人