tisdag 10 februari 2009

Tusen tack..




Bilder: Mia

Syhörnan rök all världens väg och fick bli paketeringsbänk för Ellis Corner istället vilken blev riktigt bra om jag får lov att säga det själv. Mer om denna nån annan gång men tills dess en detaljbild av det ovanför. Trådkorgen kommer från Me and my home, stjärnan minns jag inte var den är köpt. Krokarna kommer från Phillies i Göteborg. Stjärnan är nog Ellis Corners symbol jämte ränderna, inte bara för New Englandsstuket utan för att det är grymt snyggt helt enkelt.

I en gammal ram för fotografi från farmor och farfar sitter EC:s logo och gör en snygg markering om var paketen slås in ;-) Gammalt som återanvänds gillar jag!

Tävlingen om halsbandet från Zann vanns av Eva och prylfickan från Villes Veranda av Kristin. Grattis! Kontakta mig på maria@hemochlycka.se och maila mig era adressuppgifter. Tack till Zann och Villes Veranda som valde Hem och Lycka för dessa tävlingar! Senare idag kommer två nya tävlingar så håll utkik!

16 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Kul att starten gick så bra och att ni är nöjda. Jättefin web-butik om du frågar mig :).
Ha en bra dag.
Kram Åsa

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)

/F

ALEGNI sa...

vad roligt att ni kommit igång nu! önskar er lycka till med affärerna - det kommer säkert att gå jättebra!
kram
ingela

linruz sa...

Härligt att vara i ång förstår jag.
Måste kännas toppen nu.
Ha en bra dag.
kram kram

Ingela la la sa...

Klart att man skulle vara nervös.. Typiskt karlar ;-)
Vad roligt att ni har kommit igång, det är jättefina saker ni har i web- butiken.

Kram

Eddan sa...

Vad härligt att det äntligen har dragit igång på allvar nu!

Önskar er fortsatt lycka till med era projekt :-)!

Kram från Anette

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt att det har gått så bra!
webbutiken är kanonfin!

Kram Lisa

Fåfängans Hem sa...

Grattis med till starten!! känns spännande! nu ska jag besöka butiken!

hej svejs kram Anna

Nettan sa...

Grattis till starten av eran " butik" & till vinnarna i dina tävlingar.
kram Nettan

Lisa Andersson sa...

åh så fina bilder, ALLTID!!

C´est la vie sa...

Åh vad roligt, jag måste in och kika. Ha det fint, kram Lina

Stjärnor & Champagne sa...

Vad fint...Kul att dert har gått bra för er. Lovar att handla snart. Suktar verkligen efter mjölkkannorna...

Kram anne

Ellas Inspiration sa...

Jag fick nyhetsbrevet och skyndade mig självklart in. Så mycket fint ni redan har! Din mans kort är helt underbara!

Kram Karin

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Jag visst gick det bra..jag skulle med vara nervös..och allt man ska kunna ..Lycka till nu
Kram Lotta

Jenny sa...

Vad kul att ni kommit igång nu, butiken är jättefin:)
Kram Jenny

Skin sa...

Tack så mycket för det fina halsbandet, och så vackert inslaget! Jag är så glad för det!
Ha det jättebra och lycka till!
Eva på Skin Sweden