tisdag 10 februari 2009

Tävla om vackra askar


Bildkollage med tillstånd från Me and my home.

Sofia på Me and my home sponsrar nästa tävling - tre vackra askar från Jeanne d'Arc Living i tre olika storlekar till tre lyckliga vinnare såklart ;-) Slumpen gör vilken storlek du vinner. Alla goda ting äro tre!

För att tävla länkar du till tävlingen på din blogg (låna gärna tävlingsbilden), skriv en kommentar att du deltar. Du ska dessutom gå in på Me and my home och välja ut din favoritprodukt som du skriver i din kommentar till inlägget. Har du inte blogg mailar du minst tre vänner och tipsar om tävlingen. Glöm inte att ange din e-mailadress.

Tävlingen avslutas 24 februari kl 12.00. Lycka till!

65 kommentarer:

sofie sa...

Först ut, hoppas det ger tur i tävlingen! Självklart länkar jag!

Ingeborg sa...

Hej!
Tyckte bäst om Pendellampan i zink som fanns i affären. Mycket fina saker där.
Jag deltar alltså i din tävling och länkar givetvis,
Lotta

Hannis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Wilma sa...

Länkat och hoppas på tur denna gång.

Fanns mycket fint i affären, men jag föll pladask för den "råa" stilen på Zink/silver lampan!
Hoppas den kommer åter i lager.

// Wilma

www.svammelomys.blogspot.com

//L sa...

Jag tyckte bäst om den blågrå gratängformen, den hade jag gärna haft i mitt kök :)

och så länken såklart: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/vackra-askar-242.html

Something White sa...

Those boxes are really beautiful and the black ribbon gives a nice and elegant finishing touch!
Have a good day! Many greetings from stormy Belgium... :)

sofie sa...

Ja, hur kunde jag glömma det.. problemet är bara att det finns så hemskt mycket jag vill ha där! En stor odlingsklocka vore ju helt fantastiskt!
Sofie

Montebello Möbler sa...

Hej hej ... vill gärna tävla här oxå och länkar naturligtvis även hit. Min favorit produkt på Me and My Home är kudden med tryck JC002mörk. Men det finns ju massor med underbara saker så det är svårt å välja.

Kram Malin :)

Nettan sa...

Just nu är det nog en " Fransk Klocka " hos Me and My home, jag helst vill ha ;0)
Är jättegärna med & självklart länkar jag.
Kram Nettan

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med att tävla och länkar.
Tyckte om lampan med stjärnslipning, jeanne d´arc magasin, överkast....
hälsn.Lotta

Hilde sa...

Jeg tester lyckan her med. Av allt det fina i butiken blir det svårt att välja bara en sak. Bägare i fattigmanssilver og det quiltade överkastet er nog mina favoriter.
Länkar i min blogg..
Hilde

linda sa...

jag vill vara med. har länkat här: http://lindahallstensson.blogg.se/2009/february/vinn-ask-1.html

märta sa...

Klart jag vill vara med. Mailar tre vänner o tipsar.
angsgard1@telia.com

Therese sa...

Jag är med och tävlar, har länkat http://lurans.blogg.se/2009/february/vackra-askar.html

Me and my home har så mycket, jag skulle kunna skriva en lång önskelista, men det qiltade överkastet vore inte fel.

Trevlig kväll!

Önskar Therese

bjarstig@live.se

evamar sa...

Det finns mycket fint men just nu längtar jag efter en ny, fräsch strykbräda och den som finns där är jättefin så det är min favort för dagen. Har länkat även till denna tävling i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/askar-24-februari.html

Michaela sa...

Jag vill gärna delta i utlottningen!
Den stora ute ljuslyktan med artikelnummer N1642 gillar jag väldigt mycket!
Länkat förstås: http://mumandme.blogg.se/2009/february/vackra-askar-tom-24-februari-kl-1200.html

Syster Yster sa...

Svårt att välja bland så mycket fint. Men just nu fastnade jag för väggtexterna.
(Är med och tävlar och länkar
Nettan

Hannis sa...

Provar igen...
Japp jag vill vara med och länkar från min blogg.

Och du...
Stort Stort Grattis till butiken!!!

Kram Hannis

Ps.Pendellampan i zink är min favorit=))

Hem och Harmoni Marie sa...

Klart man vill vara med även här.. :)
Kram Marie
PS. Har länkat som vanligt...

Livets njutning sa...

Jag är med denna gången. Har länkat i min blogg..

Jag tycker om quilten från Me and my home. Har en samma hemma och vi slåss om den. En stor favorit så dte behövs nog en till. :)

Kram Jenny

Eddan sa...

De där vackra askarna vill jag också vara med och tävla om.

Svårt att välja bland alla fina saker på Me and My home men porslinsskärbrädorna står högt på min önskelista.

Jag har länkat i min blogg!

Kram från Anette

Anne sa...

Är gärna med i tävlingen. Har fört ordet vidare via mail. En av favoritprodukterna är pendellampan i zink/silver.

abackman66 at hotmail punkt com

Mia sa...

Otroligt söta askar, jag är gärna med även här. Länkar också!
Kram Mia

linda sa...

bra att du påminde mig! favorit produkten måste ju vara den lilla zink ljuslyktan som jag föll pladask för!!(har redan skrivit det i inlägget i bloggen)

kram!

Terese sa...

Älskar dessa askarna så jag kan inte motstå denna tävling. har länkat på min blogg med OCH min favoritprodukt hos Me and my home är väggklockan i plåt, har kastat lystna blickar på den flera gånger. Ha en fortsatt bra dag. Mvh Terese

Zarah sa...

Vilka underbara!!
Jag är gärna med och tävlar - jag har länkat här och min favorit hos Me & My Home... Det var svårare! Jag får nog säga odlingsklockan i glas, tror jag. :)

Hwita Drömmar sa...

Jag tycker allra mest om förvaringskorgen(trådkorg house doctor paper) för papper som just nu är slutsåld men idag såg jag till min glädje att det kommer in v8 nästa vecka jihooo!

Jag är gärna med och tävlar och länkar såklart!

Kram M

Arcturasidyll sa...

Åh vilka fina askar, såklart vill jag vara med tävla om dessa. Jag länkar såklart på min blogg!!

Det är många ting som är mina favoriter på denna fina shop! Men ska jag välja en, så blir det nog pendellampan i zink! Den är sååå fin!!

märta sa...

Glömde ju säga vad jag tyckte bäst om i affären. Jag gillade odlingsklockan. Håller på att spara till en, just nu är ekonomin lite ansträngd så den får vänta.
angsgard1@telia.com

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag vill såklart vinna!!

Gillar allt i butiken, men mest gillar jag nog formar och skålar från Gerbera:)

Har länkat i kolumnen till vänster!
Susanne

annika sa...

Jag vill såklart vinna! Jag länkar på min blogg. En sak jag älskar från Me and my home är den stora härliga lyktan. Den hänger på min balkong och jag tycker det är lika mysigt varje kväll jag tänder den.

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej Mia... här kommer kommentar nr 2 från mig på denna utlottning. Missade det med att man skulle välja favoritprodukt, tack för att du påminde mig :)

Jag gillar Me and my home jättemycket, har ett par grejor därifrån. Favoriten just nu är nog de fina plåtlådorna med siffror på... läckra.

Och tusen tack för presenten, den kom i brevlådan idag. Jättesött!

Stor kram Marie

Mia sa...

Men oj, missade jag det. Jag var ju inne och kikade men glömde skriva vad jag tyckte bäst om. Den stora plåtlådan är min absoluta favorit, har kikat på såna länge.

Kram Mia

Villa nöystu sa...

Hej, jag vill vara med och tävla och jag länkar från min blogg.
Att välja det jag tycker bäst om... hmmm... så mycket fint, men just för dagen väljer jag Flowerboxen som inkommer v 8. För också med sig tankar på sommaren, vilket känns skönt efter dagar med massor av snöande här i norr.

liielii sa...

hej! vill absolut vara med i denna tävling! askarna är ju helt underbara =) Såå söta.

Ja vad ska jag välja att jag bäst tycker om i butiken!? plåtlådan, korgen i zinktråd, trådgalgarna, eller de quiltade tingen?? Svårt att välja =) Får bli korgen i zinktråd då =)

länkar självklart...

//Linda

ANNIKA sa...

Den stora odlingsklockan blir min favorit.håller tummarna...
mejlar vännerna..
gustafsson.57@hotmail.com

Olivia sa...

Jag vill vara med och tävla :)
Jag länkar från min blogg!

Borta bra men hemma bäst sa...

Vilka jättefina askar!
Jag vill jättegärna vara med och tävla och länkar på höger sida på min blogg.
Oj så svårt det var och välja ut någon produkt hos "Me and my home", det finns så mycket fint, men jag måste nog säga att den stora odlingsklockan i glas blev en favorit.

Önskar dig en trevlig helg.
Kram Åsa

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är med och tävlar, jag gillar den stora rosa grisen och trumma med soldater som finns under "barnsligt"

Jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/askar.html

info@annakarlsson.se

Heidi sa...

Hej!

Jag är med och tävlar!
Har länkat på min blogg
http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/

h_ylisirkka@hotmail.com

Allt där ingår ju bland mina favoriter! Sååå svårt att välja men jag gillade det quiltade överkastet till dubbelsängen.. den skulle jag verkligen vilja ha!

Anna-Carin sa...

Jag har länkat på min blogg....när jag varit inne på hemsidan så föll man ju för mkt saker!! Men jag säger nog kaninlickan till slut. =)
Nu är det bara att hålla tummarna =)

Lindisen sa...

herregud, ska jag välja EN sak på sidan som är min favorit???? det går bara inte, jag vill ha allt ju!!!
självklart är jag med och tävlar;
http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/02/askar.html

LillaLiten sa...

Jag vill oxå vara med!! Jag gillade den blågrå degskålen i keramik!! Har länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-24-feb_13.html
min mail:skutten@yahoo.com

// Laura

viljor i vägume sa...

Hej,
Det finns mycket fint, men just nu skulle den fina vita toarullehållaren passa hemma.
Jag länkar till denna tävling från min sida.
Trevlig hjärtansdag.
Ingrid

Evans sa...

Hejsan och en trevlig alla hjärtans dag. Självklart vill jag vara med o tävla om de fina askarna och länkar naturligtvis./Eva

Enkelheten sa...

Hej! Naturligtvis vill jag vara med i tävlingen om dessa fina askar.
Välja ut något ifrån deras hemsida! Wow fanns ju så mycket fint!
Men fågelbordet, en hängande lykta i svart och små lyktor i fattigmans silver.
Jag länkar naturligtvis!

Må gott!

//Cissi

Lovilin sa...

Vill såklart vara med och tävla om de fina askarna!
Är ofta in på Me and My Home och suktar efter pläden från Nordal.

Ha en bra söndag!
Linda

Krydda Livet sa...

Hej! Denna tävling vill jag gärna vara med i också. Länkat från min blogg! Den stora väggklockan hos Me and my home är bedårande :)

Kram Josefin

Sandras älskade hem sa...

Hej!

Självklart vill jag vara med i denna underbara tävling!
Och sjävklart länkar jag från min blogg, med bilden.

Och jag tycker att det är väldigt svårt att välja ut ENDAST en sak från "Me and My home", men om jag var tvungen att bara välja en sak, så skulle jag välja den stora klockan för 399 kr. Den är underbar!!!

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Golden&Vitt sa...

Jag hänger oxå med på tävlingen.Och länkar såklart från mig.

Var till Me and my home och denna gång var det inte alls svårt!? Hittade genast väggord Skafferi...har ju just fått mig snickrat ett skafferi.:)

Ha en bra vecka och lycka till allihop/annika

envilsenloppa sa...

Jag vill så klart vara med i era fina tävling och länkar !!
Jag bara älskar quilten med bolsterranden den är så underbar !!
Nu ska jag sitt och hålla tummarna !
kram/Lotta

Silje Mari sa...

Denne konkurransen vil jeg ikke gå glipp av og lenker så klart med bilde på min blogg. Jeg hadde vanskelig med å velge ut et produkt i nettbutikken, men den store veggklokken (N1608)var helt nydelig!!! En slik har jeg sett etter lenge, så det er ikke umulig at den havner i bestilling fra meg snart:)

Silje Mari sa...

Og der ble kommentaren lagt inn uten at jeg fikk lagt ved url adressen min så her kommer den.

Erika i Villa Lilja sa...

Oh, jag vill ju vara med och tävla! Tycker väldigt mycket om butiken Me and My home. Högst på önskelistan står den Stora härlig lyktan som man fäster på väggen, bara vill ha.
Jag länkar givetvis!
Ha en skön kväll/Erika

Angel.Pearls sa...

Vill gärna vara med o tävla -länkar med bild till höger hos mej. Min favoritprodukt hos Me and My Home är "Stor svart läcker lykta" -den är verkligen fin! Ha det gott// Eva

Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marie sa...

Vilka söta askar, vill gärna vara med och tävla om dessa. Länkar med bild på min blogg. Min favorit var nog den stora hängande lyktan, så snygg!

Ha en fortstt trevlig dag, kram Marie

Nina sa...

Hej!
Klart man vill vara med & tävla, jag länkar även.
Och i butiken fanns det jätte mycket fina saker, men jag tycker om lyktor
mest, samlar på det, och jag såg en
lanterna med hjärta, den var fin.
Men jag tyckte dom andra var fina också.
Kramar =)

Nanna sa...

Mycket snyggt att välja på, pendellampan i zink är en av favoriterna.
Jag vill såklart delta i tävlingen, har ingen blogg så jag tipsar via mail.

Nygammalt sa...

Självklart är jag med och länkar.
Svårt att välja ut det finaste men jag måste nog säga:
Quilt med bolsterrand. Den har jag gått och sneglat på länge =)

Kram!

PÄRLOR av SKROT sa...

hej!!jag vill oxå vara med att tävla jag länkar oxå från min sida,min favorit blev en trälåda som heter flowerbox och kostade 339kr

Kram Sussie

Katarina/Lantlyckan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Katarina/Lantlyckan sa...

Deltar i tävlingen och länkar förstås. Blev väldigt förtjust i det vackra fågelbordet.

/Katarina

Weronica sa...

Ohh jag gillar din blogg!
Favoriten är lampan i glas med stjärnslipningar.

Jag länkar till din tävling.
// Weronica

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.