tisdag 10 februari 2009

Tävla om två ljuslyktor


Bildkollage med tillstånd från Anskus kammare

Ny tävling! Denna gång lottar Anskus kammare ut två lyktor från House Doctor. En lycklig vinnare får båda lyktorna, tänk vad vackert nu när det går mot vår att få lysa upp sommarkvällarna när det vankas grillning..

För att tävla länkar du med blogg till tävlingen och till Anskus kammare. Låna gärna tävlingsbilden. Har du inte blogg tipsar du minst två vänner per mail och glöm inte att ange din e-mailadress bland kommentarerna.

Tävlingen avslutas den 24 februari kl 14.00. Lycka till!

96 kommentarer:

Ingeborg sa...

Först ute denhär gången. Sitter på jobbet och snörvlar. Är sååå förkyld att jag inte orkar göra något. Hoppas jag i stället vinner dessa två lyktor.
Länkar även,
Lotta

Ingeborg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fåfängans Hem sa...

Hej hej!!

jag är med o länkar även på min blogg för dubbel chans!!

kram Anna

Montebello Möbler sa...

Har inte riktigt hängt med, men jag vill naturligtvis GRATULERA till tjusig butik! Jättekul verkligen. Det kommer gå HUR BRA SOM HELST!!
Lite nerver ska man ha, men sen bör hjärnan ta vid igen ha ha!

Naturligtvis länkar jag till tävlingen.

Ha det gott,
Malin :)

Sjabbig men chic sa...

Jag vill såklart vara med och har länkat med bild hit och till butiken under min "butiklista".

Kram Lisa

Anonym sa...

Åhh... de här skulle passa perfekt i min trädgård när väl våren kommer!
http://abfabimedelaldern.wordpress.com

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej
Den vinsten är verkligen som gjord för mysiga grillkvällar.länkar givetvis på min blogg.
Kram marie

Nettan sa...

En till tävling, så snabb du är ;0).
Är även med på denna & själklart länkar jag..
Kram Nettan

Hilde sa...

Jeg forsöker igjen, lyktene var så fine:) Har länkad hos meg.
Hilde

//L sa...

Vad snygga, de skulle jag gärna ha ute i trädg¨rden i sommar.
Länkar också: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/ljuslyktor-242.html

Christina sa...

Ja tack, jag är väldigt gärna med i utlottningen!
Kram Christina

Uttan sa...

Hej! Klart jag vill vara med och tävla och jag länkar naturligtvis!
Kram!

linda sa...

jag vill var med. har länkat här: http://lindahallstensson.blogg.se/2009/february/vinn-lyktor.html

linda sa...

jag vill var med. har länkat här: http://lindahallstensson.blogg.se/2009/february/vinn-lyktor.html

Syster Yster sa...

Jag vill absolut vara med. Länkar från min blogg.

Nettan

märta sa...

Tänk om man hade turen på sin sida och vann dessa fina lyktor. Har tipsat två vänner.
angsgard1@telia.com

evamar sa...

Jag är med som vanligt i dina fina utlottningar. Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/lyktor-24-februari.html

Michaela sa...

Jag vill vara med, jättesnygga lyktor!
Länkat: http://mumandme.blogg.se/2009/february/tva-lyktor-tom-24-februari-kl-1400.html

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fina! De skulle passa perfekt hos mig :)
Kram Marie
PS. Har länkat som vanligt...

Jenny sa...

jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2009/february/entry-29829287.html#comment

MamaGrynet sa...

Jättesnygga ljuslyktor!
Länkar från min blogg.

Må gott!
Kram
Jessica

Ingela la la sa...

Jag är med och tävlar och har länkat i min blogg!

Kram

Therese sa...

Naturligtvis måste jag pröva min lycka även i denna tävlingen då jag har två tomma krokar på min farstubro som är som gjord för dessa lyktor ;-)

Har länkat
http://lurans.blogg.se/2009/february/anskus-kammare.html

Kram
Therese

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med och tävla!=)
Länkar självklart och håller tummarna!!

Mvh Anna

Malin sa...

Absolut måste jag delta i tävlingen om dessa lyktor! Älskar verkligen allt som har med ljus och lyktor att göra och vad skulle inte passa finare än dessa på brokvisten eller verandan! Självklart håller jag tummar och tår på tur! ;)
Har länkat med bild i min blogg.
MVH: Malin

SOFIE sa...

Jag vill vara med!!!
Länkar i bloggen såklart :-)

Kram Sofie ♥
PS. Grattis igen till underbara butiken, mycket fint fanns det!

Marlene sa...

Jag vill såklart tävla, har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/02/10/tavlingen-avslutas-den-24-februari-kl-1400/

LillaLiten sa...

Jag är gärna med å tävla om lyktorna! Har länkat på min tävlingsblogg:-) http://hemochlycka.blogspot.com/2009/02/tavla-om-tva-ljuslyktor.html
// Laura

Anne sa...

Jag är med! Har mailat två kompisar.

abackman66 at hotmail punkt com

Wirha sa...

JAG ÄE MED OCH TÄVLAR OM DE FINA LYKTORNA - SKULLE PASSA PERFEKT UTE PÅ MIN NYA FINA OCH FÖRSTA EGNA BALKONG...

LÄNKAT: http://wirha.blogspot.com/2009/02/lyktor.html

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Är gärna med i tävlingen!
Har bildlänkat till din blogg, samt lagt en länk till Anskus kammare i min länklista ;)

/F

Mia sa...

Har precis länkat till tävlingen, jag är alltså gärna med.

Kram Mia

MammaRebecca sa...

Klart jag är med i denna tävling:) länkar också såklart..Håller tummarna:)

Nina sa...

Åh wiiie vilka fina lyktor. Dom måste man ju tävla om. Skulle passa perfekt till våran stuga där det inte finns någon ström! Har länkat från min blogg hit!
www.ninuz.blogg.se
ha en trevlig dag!
mvh Nina

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger på min blogg.

Lena/isis sa...

Hej! Jätte fina lyktor. Vill gärna vara med . Har länkat . Lena/isis


http://isklockan.tradgardsblogg.se/

Zarah sa...

Jag vill hemskt gärna vara med - och har länkat här.

:D

Anonym sa...

Denna lyktfantast kan ju liksom inte bara gå förbi en tävling där man kan vinna 2 lyktor - nix det går bara inte så här kommer min vinstchans... ;-) Har länkat i min blogg: http://hundblogg.bloggagratis.se/

Tack för en trevlig tävling!

Sabina sa...

Jag vill gärna delta i tävlingen och länkar till bloggen.
Kram S.

Va sa...

åh, skulle passa perfekt i min lägenhet!

http://vaa.blogg.se/2009/february/jag-tavlar-for-att-vinna.html

ALEGNI sa...

jag vill, jag vill, jag vill -
både delta o vinna!
länkar gör jag givetvis!
kram
ingela

Hwita Drömmar sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar! Det finns mycket fint i Ellis Corner, har skrivit ett inlägg om ett par saker jag vill ha idag:)

Länkar från bloggen!
Kram M

Sara sa...

Vill såklart ha chansen att vinna - lyktorna är jättefina! Länkat och klart hos mig: http://livatpalandet.blogspot.com/
Sara

vitavillan sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar såklart från min blogg. Jättefina lyktor såhär i vintermörkret.

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Lovely:) Dem vill jag gärna vinna!

Länkar som vanligt!
Susanne

Heidi sa...

Hej!

Jag är med och tävlar!
Har länkat på min blogg
http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/

h_ylisirkka@hotmail.com

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!
Så fina :-) är gärna med i tävlingen och länkar på bloggen. Butiken har redan en länk hos mig.
Kram Sara

Anonym sa...

Hej!!

Jag vill gärna vara me och tävla om dessa:)Har ingen blogg men jag tipsar mina vänninor!!

Tack för en bra blogg!!!!

Kram Annika
annikafornstedt@hotmail.com

Frida sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla, har länkat i min blogg!
Mvh
/Frida W

ANNIKA sa...

är med och hoppas på tur..
mejlar vännerna...
gustafsson.57@hotmail.com

Addis och Leif sa...

Åh så fina! Jag är gärna med och tävlar! :) Har länkat från högerspalten på vår blogg!

Mvh
/Addis

Fynda och Fixa sa...

Jag är gärna med i utlottningen. Det går åt några värmeljus varje kväll här hemma, och de skulle passa bra in i dessa snygga lyktor.

Skin sa...

Hej igen! Får man vara med och tävla igen? Jag mailar mina 2 kompisar; Karin och Ingrid.
Hälsningar Eva

info@skinsweden.se

Jessica sa...

Åhh så fina... gillar anskus kammare så jag vill gärna vara med och tävla!! Länkar även!!

Daniela sa...

Jag vill också vara med och delta. Naturligtvis länka jag också :)

Olivia sa...

Jag vill vara med och tävla!
Och självklart så länkar jag från min blogg :)

Anna sa...

Hej!

Vilka tjusiga lyktor! Jag är gärna med och tävlar.

Nu ska jag kika vidare på din blogg!

Borta bra men hemma bäst sa...

Jättefina lyktor!
Vill gärna vara med även i denna tävling och länkar som vanligt.
Anskus kammare ligger under min mysiga webbutiker.

Kram Åsa

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/ljuslyktor-2.html

info@annakarlsson.se

Martina sa...

Ååå så fina, vill gärna vara med och tävlka!
självklart länkar jag :)

(martina.holgersson@hotmaill.com)

Martina sa...

såg att mitt inlägg blev fel, förlåt!

vill ju vara med :)
http://magotsuku.bloggspace.se
martina.holgersson@hotmail.com

erika sa...

jag ör med och har länkat

Lindisen sa...

jag vill vara med och tävla.
Länkar i min tävlingsblogg
http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/02/lyktor.html

Linda sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om dessa kanonfina lyktor!
Skulle passa utmärkt på vår stora veranda under mörka sommarkvällar :)

Tipsar minst två kompisar via mejl också!

Ha en härlig alla hjärtans dag!

linda@villesveranda.se

Evans sa...

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar om de fina ljuslyktorna och länkar självklart. Ha det gott/Eva

Anonym sa...

Vill gärna vara med i tävlingen om dessa fina lyktor :)
(Har mailat två kompisar.)
Nina C.

Heaven and Earth sa...

Hejsan!

Jag vill jättegärna vara med o tävla hos dig!!

Länkar för dubbla chanser! *ler*
Åsså håller jag tummarna hårt!!

Ha en skön söndag!
Iréne

pockethexan sa...

Precis vad vi skulle behöva i vår stuga helt utan el, två st snygga ljuslyktor som lyser upp när man tex vill läsa en pocket.

http://pockethexorna.blogspot.com/

Kika gärna in för lite lästips, finns för alla åldrar,
KRAMIS från Hexan själv.

Ses!

Krydda Livet sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Jag har länkat till Anskus och till tävlingen här hos dig.

Kram Josefin

Sandras älskade hem sa...

Hej!

Självklart vill jag vara med i din underbara tävling.
Jag har länkat till din blogg och till Anskus.
Hoppas på TUR!!! :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Paula sa...

http://lill-paula.blogspot.com/2009/02/tavling-igen.html

klart jag vill vara med.....

Jennie Ekblom sa...

Hejsan

Jag skulle vara med i utlottningen av de fina ljuslyktorna.

Ha en mysig kväll.
//Jennie

jennieekblom@hotmail.com

Jenny sa...

Härliga lyktor - vill jättegärna vinna och länkar naturligvis i min blogg!

Billabellans sa...

Vilka söta lyktor...skulle passa fint på balkongen i sommar. Länkar till min blogg så klart.

Sofia sa...

Nu har jag precis lagt in bilden på min blogg och länkat både till dig å till anskus kammare.... så nu är det väl ändå min tur att vinna tycker jag!
JAG HÅLLER TUMMARNA!!

//Sofia

Fru Bes Blogg sa...

åh jag vill va med och tävla men jag vet inte hur man länkar men jag tipsar 2 vänner istället!

/Fina

Sofie sa...

Vilka vackra lyktor! Åh, vad dom skulle vara fina i vardagsrummet hos oss :) Vill självklart vara med och tävla. Har länkat på min blogg! Kram, Sofie

ANNAANNA sa...

Jag är gärna med och tävlgar om de superfina lyktorna.
I min blogg har jag länkat, skrivit ett inlägg och använt din bild.

http://wonderings.blogg.se/2009/february/lyktor-hos-hem-och-lycka.html

MVH/ANNA

Cajsa sa...

Vill såklart vara med å´tävla. Superfina lyktor! Länkar från min blogg! Hälsningar Cajsa.

Erika i Villa Lilja sa...

Vill vara med och tävla även här. Jag länkar!

Annelie sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har, jättefina saker också!
Dessa två lyktor skulle passa så fin på vårt sommarställe. Kan snart börja vara där och ställa iordning.
Länkar naturligtvis från min blogg.
Hoppas turen är med mig denna gång! :-)

Maria sa...

Hittade precis hit! Fin blogg du har =)
Är gärna med och tävlar om de söta lyktorna, vet rpecis var de skulle passa! Länkar och tipsar i min blogg!
Hälsar Maria

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla! Har länkat till tävlingen i högerspalten och till Anskus kammare i min länklista.
Kram!

Nanna sa...

Jag vill vara med! Har ingen blogg så jag tipsar via mail.

Nina och Fredrik sa...

Jag vill vara med och jag länktar till tävlingen från oss.

/nina

VITA NYANSER sa...

Jag vill vara med och tävla om de fina lyktorna! De skulle vara jättefina hos mig. Jag länkar också. Kram L-L

Christina sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar i min blogg.

Ulrika sa...

Fina lyktor! Jag deltar och länkar från min blogg;)

Kram, Ulrika

maxell sa...

Vitt i all ära, men svart för att bryta av är också helt rätt. Supercoola lyktor. Jag är med och tävlar och länkar från min blogg.

Linda sa...

ja jag vill också vara med =)
Sååå fina lyktor, skulle passa perfekt i mitt nya vardagsrum =)

Länkar givetvis på min blogg.

Ha en fortsatt trevlig vecka // Kramar Linda

Malin E sa...

Åh jag vill hemskt gärna vara med och tävla!! Jättefina tyckte jag!!!
Kram!
Malin

Jullan sa...

Vilken härlig/härliga heminredningssidor! Tur att jag hittade hit! Deltar självklart i tävlingen.

Karin sa...

Åh, vilka lyktor! är gärna med och tävlar så jag tar med mej fotot och länkar från min Blogg.
Ha det fint!

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.

disa sa...

徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿

disa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.