tisdag 24 februari 2009

Tävla om te


Bildkollage, bilder med tillstånd från Tefrossa

Tefrossa sponsrar Hem och Lycka med två teer plus en tekula i form av en sol. Teerna heter Ladie's night och Lust och fägring;

Lust och fägring: vitt te med smak av citron, jordgubb, champagne och grädde. Dekorerat med rosblad, safflorblommor och ringblomma.

Ladie's night -
vitt te med inslag av Sencha. Smaksatt med jordgubbe, champagne, mango, lakrits och mirabelle-plommon. Dekorerat med jordgubbsbitar, malva och kamomill.

Vill du vinna? Länka då till tävlingsinlägget och till tefrossa.se Ni som inte har blogg tipsar i vanlig ordning två/tre vänner per mail. Glöm inte att uppge din e-mailadress!

Tävlingen avslutas den 10 mars kl 15:00. Lycka till!

For translation, please see top of the blog.

67 kommentarer:

//Linda sa...

Jag vill vara med, det är strykande åtgång på te härhemma :)

Här kommer länkan: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/te-103.html

...och mail: oai@live.se

Hemmalycka sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om goda te-sorter.
Länkar såklart.
Kram Åsa

Heidi sa...

Åhh jag vill oxo vinna te, länkar genast från min blogg.
Kram Heidi

Hilde sa...

Testar lyckan igen. Länkad och klart hos mig!
Kram Hilde

Ingela la la sa...

Jag är med och tävlar. Jag har länkat på min blogg på vänsterkanten.
Kram Ingela

Therese sa...

Jag är med i förhoppning om att få något nytt och gott i min tekopp! Har länkat http://lurans.blogg.se/2009/february/te-frossa.html

Kram,
Therese

linda sa...

jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/te-tekula.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med! Skulle vara en bra vinst för mig som plötsligt inte gillar kaffe längre (sen jag blev gravid.
Har länkat!
Kram.

Evans sa...

Hej! En tävling till, vill gärna vara med och länkar självklart/Eva

Sofie sa...

Åh, det lät gott det där! Jag deltar, länkar också.

Eddan sa...

Jag är jättegärna med och tävlar.

Har länkat i min blogg!

Kram från Anette

Marie//Tekla Maräng sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och länkar både hit och till Tefrossa.
Ha det gott Marie:)

evamar sa...

Vad många trevliga tävlingar. Jag som är tetokig vill naturligtvis vara med. Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/te-10-mars.html

ANNIKA sa...

De här tesorterna är i min smak...jordgubbar och champagne som jag älskar...dessutom behöver jag en ny tekula.
vill va med och tävla,tipsar vännerna
kram Annika gustafsson.57@hotmail.com

ANNIKA sa...

HOPPSAN!
det blev lite konstigt m.mailadressen
den är
gustafsson.57@hotmail.com

ANNIKA

Zarah sa...

Te-omanen Zarah vill såklart gärna tävla och har länkat här:
http://godisbloggerier.blogspot.com/2009/02/te-mera-te.html

:D

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i tävlingsbloggen som vanligt :-)

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/vinn-teer-och-tekula.html

info@annakarlsson.se

Nina C. sa...

Härliga vinster! Vill gärna vara med i utlottningen. =)

nina.c.hall@gmail.com

Sessan Arwen sa...

Jag skulle gärna vilja vinna dessa 2 teer då mina börjar ta slut här hemma nu. Länkar i min blogg såklart.
Kramar Sandra
www.sessanarwen.blogspot.com

Christina sa...

Te som födelsedagspresent skulle vara roligt, jag fyller den 16 mars.
Kramis Christina

Jullan sa...

Te galen som man är måste man ju vara med i tävlingen!:)

Marlene sa...

jag vill vinna :-) Har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/02/24/10-mars-kl-1500/

Wilma sa...

Mmm... de smakerna låter smaskens!

Länkar på min blogg:
www.svammelomys.blogspot.com

// Wilma

MamaGrynet sa...

Är gärna med och tävlar. =)
Har länkar med bilden från min blogg!

Må gott!
Kram
Jessica

Anonym sa...

Jag är gärna med då jag är en riktig téälskare!

min mail: estrella.fugaz-@hotmail.com

Kram Anna

Elisabet sa...

(hade litet problem med Google)
Jag har ingen blogg, men vill vinna! har skickat email till min syster,
siwsoderman@yahoo.se och min dotter, sofiavahamaki@otmail.com
Elisabet

Anonym sa...

Jag vill ocksa vinna,
siw
Siwsoderman@yahoo.se

Anonym sa...

Och jag vill vinna med!
Sofia
Sofiavahamaki@hotmail.com

Mia sa...

Jag är gärna med och tävlar om lite gott te. Länkar till både dig och tefrossa.

Kram Mia

Esbe sa...

Jag är med!!! blesselisa@gmail.com

Länken finns till vänster i min blogg blesselisa.blogspot.com

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med i utlottningen. Jag har länkat. Lena/isis

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

Ingeborg sa...

Oj, te kan man aldrig få nog av. Deltar i utlottningen och länkar till din blogg samt till tefrossa.
-LOtta

Wilda Stenlyckan sa...

Hej Mia!
Är gärna med och tävlar om de goda tesorterna! :-)
Tefrossa har redan en länk hos mig och jag länkar med bilden på min blogg!
Kram Sara

Maneki Neko sa...

Jag är gärna med och tävlar! Vilken otroligt snygg tekula!

Här har jag länkat:
http://deliquate.blogg.se/2009/february/te-tekula.html

Kram
Tetokiga Lotta
mainnaho@hotmail.com

erika sa...

jag är med och har länkat

LillaLiten sa...

Jag vill vara med!! Har länkat; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-10-mars_25.html
// LAURA

Anonym sa...

hej
vill såklart varqa med och försöka vinna detta tepaket-är en stor te lover!sofia

sofia781@hotmail.com

cloudberrie sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om goda te-sorter.
Länkar såklart.

KRAM från Eva

Maria sa...

Åh, jag är er stor tedrickare så det skulle passa ypperligt bra med lite nytt här hemma.

Självklart länkar jag.

Varma hälsningar
Maria

ejmis sa...

Jag är med =)

http://ejmis.blogg.se/2009/february/tavling-20.html#comment

Jenny sa...

jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2009/february/entry-31565572.html#comment

ANNAANNA sa...

Jag vil också vara med i utlottningen.

Jag blev så nyfiken på det där te-et med plommon i...

Jag har skrivit ett inlägg om utlottningen i min blogg, använt din bild och länkat hit.

http://wonderings.blogg.se/2009/february/annu-mer-te.html

Ha en bra helg!

/ANNA

Villa nöystu sa...

Jag vill vara med och tävla, har aldrig provat vitt te, låter jättespännande.
Länkar från min blogg.

Hälsn Petra

Maggan sa...

Jag vill jättegärna vinna lite te! Har länkat hit från min blogg nu.
Vilken fin blogg du har!

Emma sa...

Jag är absolut med och tävlar, jag är galen i te =) Har även länkat till tävlingen i min blogg =)

Sara sa...

jag vill gärna vara med och tävla. Te är så gott. Kram!

Jeanette sa...

Älskar olika te sorter, och dessa hördes som dom skulle vara väldigt goda, länkar från min blogg

Piluttan sa...

Självklart är jag med även här ju .Bild och länk på sidan såklart...håller tummarna...kram

Madelen sa...

Jag vill självklart också vara med och tävla. Jag har länkat i bloggen: http://madelen.bloggproffs.se

Sara och Andreas sa...

Vill mer än gärna vara med och tävla om goda teer
givitvis länkar vi hit

Linn sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har!
Självklart vill jag vara med och tävla om te som är min absoluta favoritdryck, dock har ja ingen blogg, men för vidare tävlinge till vännen och min kära mamma som är lika tokig i te som jag!
Ha det gott, Linn

linn_martensson@hotmail.com

pelArgoNNiA sa...

Jag måste skaffa en blogg! Det ärså roligt att surfa runt på dem! Jag vinner gärna lite te. Mailar mina kompisar!

(min adress är mitt namn efterföljt av @hotmail.com)

märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning av te-sorter. Nu länkar jag till min blogg också. Ha det gott!

Dockmamman i Jämtland sa...

Hejsan!

Nu har jag länkat till dig och jag har skickat mail till vänner så jag hoppas att de kommer och tävlar de med...

Tack för en härlig tävling/Kram Dockmamman

Min länk http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/blogg/permalink-20090306-176706.html

Min mail:
dockmammansstickcafe@hotmail.com

Eva sa...

klart jag vill vara med och tävla om Theerna och den fina the-kulan.
och givetvis länkar jag hit från min blogg.
Du har en fin blogg !

Lillpiga sa...

Din blogg är underbar och jag testar att vinna lite smaskigt the! :) Länk hos mig: http://lillpiga.blogspot.com/2009/03/tefrossa.html Mvh Malin/Lillpiga

Maria J Norrland sa...

Åhh vilka underbara teer det verkar vara!!!
Har mailat MASSOR av mina vänner som i sin tur nu får gå in o tävla här hos dig, men själv önskar jag på tur ;o)

Min mailadress är:
m78j@hotmail.com

Leila sa...

Hejsan
Åh, vad kul. Vill gärna vara med för jag älskar te.
Länk finns hos mig.
*kram* Leila

Livet i träsket sa...

Skulle gärna vinna te eftersom jag älskar gott te. Har länkat på vänstersidan på http://traskpaddan.blogspot.com

min e-post: k_taimi@hotmail.com

Vida sa...

För en the och solsymboldyrkare så vore det här paketet vardagslyx. Jag länkar såklart alldeles strax.

Kram från Vida

Susanne sa...

Hej..Jag vill gärna vara med i din Te tävling..Tyvärr är jag ingen te drickare men min mamma och svärmor älskar te så varför inte försöka vinna till dom..Länkar dig till min blogg..Susanne i Fare

Nina sa...

Hej! Jag vill jätte gärna vara med och tävla om te sorter.
jag länkar Kramar=)

Kerstin sa...

Jag vill såklart också vara med och tävla om te.

Fröken Eko sa...

Hej!

Vill vara med i denhär tävlingen också! :D
La in en bildlänk till tävlingen + en kort text med länk till dig och tefrossa.

Häls. F

Borta bra men hemma bäst sa...

Jag älskar te så jag vill mer än gärna vara med i din tävling :) Jag länkar på vänster sida på min blogg och Tefrossa ligger under mysiga webbutiker.

Kram Åsa

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.

disa sa...

成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖