tisdag 24 februari 2009

Tävla om kökshanddukar


Bildkollage, bilder med tillstånd från A & I

Anna + Ivan design sponsrar Hem och Lycka med två kökshanddukar, en rosa och en lila med fjärilsmotiv i linne och bomull. Härligt med pastell till våren och sommaren!

För att vinna länkar du med blogg till tävlingen och dessutom ska du besöka deras hemsida och berätta vilken som är din favoritprodukt. Har du inte blogg kan du delta genom att tipsa minst ett par vänner genom e-mail. Glöm då inte att ange din e-mailadress.

Tävlingen avslutas den 10 mars kl 16:00. Lycka till!

For translation, please see top of the blog.

33 kommentarer:

//Linda sa...

Jag vill vara med :)
Min favoritprodukt är Påslakanen i bomullssatin.
Här är min länk: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/kokshanddukar-103.html

Evans sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sofie sa...

Min favoritprodukt är de fina kuddarna i Chenille, särskilt varianten i grönt! Är gärna med och tävlar och har länkat på min blogg :) Kram, Sofie

Sofie sa...

Deltar gärna i tävlingen, länkar självklart! Jag älskar sänkläder i bomullssatin, så det blir nog min favorit!

linda sa...

jag vill vara med. favoritprodukten är Linneduk med hålsöm natur. och här har jag länkat till tävlingen: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/kokshanddukar.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

evamar sa...

De är verkligen fina så jag är gärna med igen. Min favorit är den chokladbruna linneduken.

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/kokshanddukar-10-mars.html

Marie//Tekla Maräng sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och länkar på min blogg.
Jo handdukarna är jätte fina som man kan vinna, gillar ett kuddfodral med ett får på. Många fina dukar i linne bara svårt att välja exakt vilken som är snyggast.
Ha det gott:)

ANNIKA sa...

påslakanen i bomullssatin och spafrottehandukarna i linne är favoriter.
tipsar vännerna och hoppas vinna den lila.
gustafsson.57@hotmail.com

märta sa...

Linnehanddukarna med hålsöm var klart en av mina favoriter. Men det fanns ju massor av fint. Länkar till min blogg. Ha det så bra!

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat i tävlingsbloggen

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/tavla-om-handdukar.html

info@annakarlsson.se

Jag kikade in hos dem och gillar linnefrottén, jag tror nästan att de köper den från mitt gamla jobb. Den randiga badhandduken tyckte jag var snygg.

Christina sa...

Åhh så härliga påslakan i mjuk och skön bomullssatin, den vit och grårandiga gillade jag bäst. Tävlar såklart!
Många kramar Christina

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med att tävla om de fina kökshanddukarna. Länkar.
Det jag tycker om på hemsidan är påslakanset, de fina linnedukarna och de sköna frottehanddukarna.
hälsn.LOtta

MamaGrynet sa...

Är mer än gärna med och tävlar om de fina kökshanddukarna. =)

En av mina favoriter är; Påslakan i mjuk skön bomullssatin - vit.

Länkar med bilden från min blogg!

Må gott!
Kram
Jessica

Anne sa...

Linneduk med hålsöm natur är en favorit. Har fört ordet vidare via mail.

abackman66 at hotmail punkt com

Mia sa...

Vilken härlig butik, jag fastnade mest för deras fina handdukar. Många av dem skulle gärna få pryda mitt kök, har två favoriter: Skandia rand handduk och den fantastiskt somriga Linnehandduk Hallon.

Länkar såklart!
Kram Mia

Ingela la la sa...

Jag vill vara med och tävla, har länkat i vänsterkanten.
Jag gillade bl.a Trädlöparen i den gröna färgen!
Kram Ingela

Ingeborg sa...

Vill gärna vara med i utlottningen. Kollade på A&I:s sidor och gillade Linneduken med hålsöm (nr. 418). LÄnkar med bild.
Lotta

Nina sa...

Jag är med och tävlar! En av mina favoriter är panel äppel ranka!har länkat från min blogg!
Trevlig kväll.
Mvh Nina

LillaLiten sa...

Medaljongkuddarna var fina:-)
Jag vill vara med å tävla har länkat; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-10-mars_3480.html
// Laura

Vero sa...

Hallonköksdukarna ser så härligt somriga ut. De skulle pryda mitt kök fint till sommaren. Dem gillade jag.

Länkar i min blogg.

Evans sa...

Hej Eva här igen, jag hade missat att lägga till min favorit, den var absolut påslakan i satin, självklart vill jag vara med och tävla och länkar/Eva

annmari sa...

Nya handdukar skulle inte vara dumt. hoppas på vinst

cloudberrie sa...

Vad söta! Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar i min blogg.
Kram från Eva

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med och tävla om de söta handdukarna!

Länkar:)
Susanne

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Äsch..glömde att säga vilken produkt jag har som favvo.

Gillar påslakanen i bomullssatin, och skulle gärna ha ett vitt sådant:)
Eller vita linneduken "medaljong".

Susanne

Addis och Leif sa...

Jag har en liten förkärlek för linneservetter, så min favoritprodukt hos A+I design blir nog linneservetterna, antingen röda eller natur med hålsöm. Jättefina! Är gärna med och tävlar och har såklart länkat från högerspalten från vår blogg Renen 15.

Mvh
/Addis

Linda sa...

Hej

Jag vill tävla för jag älskar tävlingar.
Jag länkar på min blogg.
Jag gillar deras kuddar "tulpan"
Kram Linda

Enkelheten sa...

Hej! jag är med och tävlar naturligtvis!!! Länkar!!!

Må gott!

//Cissi

Karin sa...

Jag länkade för flera dagar sedan och jag hade precis för mig att jag också skrivit en kommentar om att länken finns i högerspalten på min blogg och att favoritprodukten hos annaivan.se är en jacquardvävd linneduk

Kommentaren borttagen?
Eller minns jag fel?

Leila sa...

Vilka fina kökshandukar. Vill vara med i tävlingen.
Länkar så klart.
*kram*
Leila

Fröken Eko sa...

Hej!

Vill också vara med i tävlingen :)
Min favoritprodukt är faktiskt den röda fjärilshandduken. Tycker färgerna är så fina, den skulle passa bra i mitt kök :D

La in en bildlänk till tävlingen i högra sidospalten på min blogg.

Häls. F

Betsy sa...

Deltar i utlottningen o har länkat till din blogg i 3 mail.

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.