torsdag 26 februari 2009

Sovrum del 3 av 3




Bilder: Mia

I julklapp fick mannen nåt han sett hos Par Courrier och sa åå tjeeena vad snygg.. Hihi, och då gäller det att lägga på minnet för min käre make är minsann inte lätt att köpa till. Ber man honom att önska sig något får man ha tur om man får ett svar.. Då gäller det att vara lyhörd!

En miniatyrkikare minsann och visst är den grymt snygg? Passar perfekt till vårt New Englandinspirerande hem! Och i nästa vecka fyller han år, så då blir det några riktigt snygga saker igen.. Ni ska få se..

Tv-tips för kvällen - Sveriges värsta bilförare på TV4 (helfestligt) kl 20, Lyxfällan på kanal 3 (skrämmande varje gång) kl 21, Gordon Ramsey (han är grym) på kanal 5 kl 21.55 samt Seinfeld (klassiker) kl 22.55 på kanal 5.

Tävla här om kökshanddukar från A&I design samt här om te från Tefrossa.

For translation, see top of the blog.

23 kommentarer:

livetpåfyran sa...

Kikaren var ursnygg! Kom att tänka på min pappa som gillar att spana i kikare...Mitt barndomshem ligger högt med vidunderlig utsikt så pappa ser exakt typ när bonden Eriksson harvar mm *fniss

Jag gillar också att titta i den(skada sen uppväxten:)

Snygg lampa...har varit rusning efter den,kram Pia

Mitt og Mine sa...

Jeg synes bloggen din er så bra! Finner masse inspirasjon her hos deg. Vi holder på med å pusse opp soverommet, så disse innleggene om ditt soverom er midt i blinken!! Kikkerten var kjempeflott!!

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Snyggt snyggt:) Tack för tv tipset, nu ska jag slita mig från datorn:) Kram Kram M

Smått och gott hos Lina sa...

Ni har så fint i sovrummet! Häftig kikare också, fungerar den eller är den "bara" som prydnad?

Kram Lina

Lallis - liv och leverne sa...

Ja den var verkligen snygg:)
Ha en fin kväll.
kram Lallis

Emilie sa...

Så fint! Lampan och kikaren passar verkligen ihop! Ger lite manligt resp kvinnligt och det passar ju så bra i ett gemensamt sovrum!
Kram Em

Hemmalycka sa...

Jättefin kikare, fungerar den oxå?
Kram Åsa

Stjärnor & Champagne sa...

Du har så fint , Mia. Det är så kul att se alla bloggar och alla har vi olika stil....
Jag längtar efter min lilla mjölkkanna..

Kram Anne

Ingela la la sa...

Jättesnygg! Fyller han år?? Kan du vara gullig och påminna ska jag gratta honom =)
Ha en bra kväll!
Kram Ingela

mitt skärgårdsliv sa...

Så snyggt, och de andra glimtarna från sovrummet gillar jag å mycket!! Ha det bra!

rosenskära sa...

Är din fina quilt från Me and my home? Såg i Lantliv att man kunde vinna ett därifrån som liknar ditt!

Lena

Sjabbig men chic sa...

Absolut! Grymt snygg! Och vad säger grannarna?;)

Kram Lisa

Nettan sa...

Riktigt snygg var den..bra smak har han!;-)
Passar superfint in i stilen!!
Kram Nettan

Clarice sa...

Vilken snygg kikare. Vi har en dröm att någongång ha en stjärnkikare, de vore så mysigt.

Kramis,

Stämningsfullt sa...

Hej!
Ja den där kikaren är verkligen snygg och passar så bra hos er :)
Spännande att få se vad du har köpt i present till maken!
Ha en bra helg.
Kram!

Vit poesi sa...

Parcourrier är verkligen den snyggaste web butiken, vilken fin kikare du köpt till din man.
kramen Malin

Sivs hus sa...

Hei, TAkk for hyggelig hilsen. Så lekker lampe og kikkert. De fikk jeg også lyst på. God helg fra Siv

Hilde sa...

Nydelig soverom dere har. Jeg får også så mange idéer av dine innlegg og inspireres til tusen. Håper snart rengjöringsmiddlene kommer til EC, da skal jeg bestille masse:) Det er nesten som jeg blir sugen på en stor vårstäd ning.
Ha en herlig helg!
Kram Hilde

Sivs hus sa...

Hei, Titt inn til meg og se at du har fått en award i dag. Klem Siv

Magdalenas Hem sa...

Vad festligt, det hade jag glömt bort! tyckte väl att jag kände igen kikaren väldigt väl *skratt* ja, den är snygg!
Önskar en mysig helg till er,
kram!
//M

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Det var ett par dagar sedan jag var här nu. Vilken fin julklapp Mia. Hoppas du får en skön helg.
Kram Lotta

ALEGNI sa...

den kikaren skulle min man också gilla!

Fröken Fräken sa...

Man undrar ju om ni har något intressant att spana på från fönstret.. ;-) Jag gillar verkligen den där qvilten/överkastet!!