fredag 27 februari 2009

Samarbete med Russinnet - tävling


Bild med tillstånd från Russinnet

En av mina absoluta favoritbutiker är Russinnet som har grymt fina produkter både till stor och liten. Ljuvliga bebiskläder, snygga saker till hemmet och massa ting som både är praktiska och snygga på en och samma gång, sånt gillar jag! Jag har fått möjligheten till ett litet samarbete och vad det innebär får ni veta mer om lite längre fram. Drar lite på den karamellen ;-)

Men för att fira detta så sponsrar Russinnet Hem och Lycka med en tävling - en underbar pastellig termos. Jag har en själv och kan garantera att den är grym till fikat!


Vill du tävla länkar du som bloggare till tävlingen och ska dessutom svara på frågan hur många färger termosen finns i. Har du inte blogg mailar du tre vänner och anger din mailadress. Slumpen avgör vilken färg på termosen du vinner.


Tävlingen avslutas fredagen den 13 mars kl 11.00. Lycka till!

For translation, please see top of the blog.

178 kommentarer:

Ingeborg sa...

Hej, deltar givevis i tävlingen. Termosen finns att köpa i 6 olika förger. Tufft som bara vad. Jag länkar med bild.
-Lotta

Hemmalycka sa...

Jag vill vara med. Termosen finns i 6 st färger.
Länkar givetvis.
Kram Åsa

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh en sån termos skulle jag verkligen vilja vinna!! Känner att vårt kök skulle beöva ett lyft och en så där fin färgklick skulle ju göra susen :)
Termosen finns i 6 fina färger!
Länkar....
Kram!

Lotta sa...

Hej,
Vill gärna vara med och tävla om denna fina termos. Har tidigare sett den i en av inredningstidningarna. Termosen finns i 6 färger.
LÄnkar.
hälsn. Lotta

Fynda och Fixa sa...

Oj, så mycket fint de har på sidan. Bland annat de fina termosarna som finns i sex stycken fina färger!

Jag är gärna med i utlottningen och länkar från min sida!

Inredningsgalen sa...

Super fin, jag har en turkos själv här hemma!!!

ANNIKA sa...

Den var ju fin och finns i 6 färger.mejlar vännerna och hoppas...
gustafsson.57@hotmail.com

Hilde sa...

Jeg er med:) Det er länkad och klart. Termosen finns i 6 olika färger.
Kram Hilde

Tulipa sa...

Hej!
En glad tävling...underbara färger.
Svar 6 färger!

Länkar.

Ha en bra dag!
Kram Mariette

Vita ljuva tankar sa...

Vilj gärna vinna en sådan fin termos som för övrigt finns i 6 färger.

Kram

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Jag vill gärna med vara med och tävla, termosen finns i 6 färger.Har faktiskt spanat in den förrut så det är verkligen passande med en tävling, håller mina tummar hårt nu:) Länkar från min blogg så klart:) Kram M

Emma sa...

vad kul med tävling =)
Det ar verkligen fina termosar!!

//Linda sa...

Men så fina! 6 färger finns den i och jag skulle bli lycklig att få vinna vilken som :D
Här är min länk: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/termos.html

Smått och gott hos Lina sa...

Det där lät spännande :-)

Jag är gärna med och tävlar. Termosen finns i 6 färger.

Länkar med bild i högra kanten.

Kram Lina

Zizzi sa...

Den underbara termosen finns i sex olika färger, och jag vill ha alla sex! Kanske har jag tur att vinna en av färgerna hos dig? så får jag åka till den fysiska butiken och köpa resterande.
Jag länkar bland mina sidoelement till tävlingen. Kram cissi

Lovilin sa...

Hej!

Termosen finns i 6 st färger!
Länkar hos mig och hoppas på tur!!

Trevlig helg
Linda

rosenskära sa...

Nu MÅSTE jag vara med, och jag MÅSTE också vinna, en sådan har jag velat ha hur länge som helst!

Länkar i högerspalt och håller tummarna HÅRT!

Kram/Lena

Living by Milla sa...

Hej Mia!

En sån termos har jag varit sugen på ett tag så jag vill gärna vara med och tävla. Den finns i 6 ljuvliga färger. Länkar.

Skön helg!
kram Camilla

Villa nöystu sa...

Hej, vilken fantastik termos (som finns i 6 ljuvliga färger), jag vill så gärna vara med och tävla.
Länkar på den högra sidan i min blogg.
Trevlig kväll!
Hälsningar fr Petra

fiafiber sa...

Klart jag vill vara med och tävla om den underbara termosen! De säljes i 6 st underbara färger!
Självklart länkar jag från min blogg, välkommen in!

Verra sa...

Självklart vill man ju vinna en sån underbart söt termos...som finns i hela 6 olika färger...URSÖTA!! =)
Har länkat i min blogg.
http://majsan30.blogspot.com/
Nu hoppas jag innerligt att jag vinner oxå. *ler* // Verra

märta sa...

Vill gärna vara med i utlottningen om en så fin termos. Länkar också.

evamar sa...

Vilka söta termosar. Rätt svar är att de finns i sex färger. Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/termos-13-mars.html

rosenskära sa...

Missade ju frågan: den finns i sex olika färger!
Sorry!

Kram/L

Marlene sa...

termosen finns i 6 färger

jag har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/02/27/13-mars-kl-1100/

Ingela la la sa...

Jag vill gärna vinna en sån där fin termos som finns i 6 färger!
Jag har länkat på min blogg!
Kram Ingela

Christina sa...

Jag måste bara få säga att dina termosar är så himla fina. Termosen finns i 6 fina färger och jag vill väldigt gärna vinna en till mig själv i födelsedagspresent.

Många kramar // C

Lilla Fröken Bråttom sa...

Jag vill gärna vinna en sån fin termos! De finns i 6 fina färger. Länkar med bild.
Kram A-S

Lilla Fröken Bråttom sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nettan sa...

Har en i rosa därifrån, men vill ju ha fler, så jag är gärna med & länkar gör jag oxå !

Trevlig Helg..
Kram Nettan

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!
De är så fina de där termosarna och de finns i sex färger!
Länkar med bild på bloggen!
Kram Sara

Stjärnor & Champagne sa...

Skall kolla svaret och återkommer, hihi... Vill bara tacka för en jättefin mjölkkanna som kom idag. Och tack snälla för den fina gåvan, kan pigga upp vem som helst. Vill också kommentera att paketet var stil och ordning, ordentligt inslaget och skyddat= tummen upp för det.

Kram Anne

Ullis/Leva på landet sa...

Så länge sedan jag var hit. Var mycket att låsa igen. det har mest blivit en massa job med min blogg som havererade. Vill givetvis vara med i tävlingen. Termosen finns i 6 färger. Ska försöka få in en länk också.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

Tinnar och torn sa...

Hejsan! Vill gärna vara med och tävla. Termosen finns i 6 färger...och är asläcker ;o)
Länkar på bloggen! Kram Petronella

Dilldall-Nina sa...

Åh - en sånn termod ønsker jeg meg så inderlig! Denne finnes i 6 ulike farger. Jeg lager en link fra bloggen min "Dill og dall og sånt".

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Jag vill gärna vinna en söt termos.Tänk att sådana sålde vi på mitt gamla jobb och slängde dem för de inte höll värmen:-) Det finns 6 färger.Kram Lotta

Juliann sa...

Selvfølgelig vil en delta i denne konkurransen. Sar sett at den finns i 6 farger, så da venter jeg i spenning på om jeg vinner en.....

Maria sa...

Åh, vilken underbar tävling. Jag vill absolut vara med. Termosen finns i 6 fina färger. Länkar självklart inne hos mig.
Kram Maria

Anne sa...

Finns i sex olika färger.

För ordet vidare via mail.

abackman66 at hotmail punkt com

Krydda Livet sa...

Jag vill så klart vara med. Länkar från min blogg och termosen finns i 6 olika färger.

Kram Josefin

LindaH sa...

jag vill vara med! termosen finns i 6 färger och jag har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/termos.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Miss Borderline sa...

Hej!!

Vilken fin blogg du har och vilken underbar tävling, har suktat efter en sån termos LÄÄÄÄNGE så det såklart att jag vill vara med och tävla!!

Svaret är att termosen finns i 6 härliga färger!

Då jag har en blogg (Miss Borderline) så kommer jag göra ett blogginlägg med länk till tävlingen och bilden på termosarna från din blogg. Jag har en speciell kategori i min blogg som heter Tävlingar så att mina bloggläsare lätt ska hitta alla tävlingar jag länkar till.

Så, nu håller jag tummarna och hoppas jag har tur :)

Så önskar jag en skön helg!

MVH
/ Miss B

Marie//Tekla Maräng sa...

Länkar med bild för visst vill jag vara med att vinna en sådan fin termos som finns i 6 olika färger.
toppen till mina hundpromenader.
Kram Marie:)

Helene sa...

Hej!
Jag är med o länkar förstås, den finns i sex färger.
Undrar också vilken gadget du använder som översätter din sida, hittar den inte ngnstans?
Är du snäll och delar med dig ?
Helene

Therese sa...

Vill vara med och tävla om den fina termosen som finns i 6 underbara färger =)
Länkar från min sida!

*Kram*
Tea

ColonialEast sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen - jättefina termosar - och passar ju min stil :-) De finns i sex färger!
Hälsningar, Petra

PS. länkar från min sida!

Elisabet sa...

Denna fina termos finns i 6 farger.
Den passar min picknick
perfekt.
Elisabet

amaryllis sa...

Vilken fin termos den vill jag gärna vinna.. den finns i 6 olika färger. Jag länkar tävlingen på min blog

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med i tävlingen!
Termosen finns i 6 fina färger!
Länkar med bild i högerspalten på min blogg.

Mvh Anna

Hjärtat Mitt sa...

Oj, vilken söt termos.
Jag vill gärna vara med i din tävling, och länkar.
Den finns i sex olika färger.

Kram Mari i Marieholm

StinasLoppis m.m sa...

Har nu lagt in en länk på min blog första gången ja gjort det det blev inte riktigt som ja ville men den är där i alla fall.Termosen finns i 6 färger. sååå snygg vill ha !! Titta gärna in hos mej blir så glad då

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/vinn-en-termos.html

info@annakarlsson.se

Termosen finns i 6 olika färger

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå Mia...Jag är gärna med och tävlar om denna läckra termos. Den finns i 6 färger och jag länkar ...
http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/
Kramkram Anne

Mia sa...

De är ju så fina de där termosarna, vem skulle inte vilja ha en sån. Jag är gärna med och tävlar. Länkar förstås. De underbara termosarna finns i 6 härliga färger.

Kram Mia

Anonym sa...

Termosen finns i 6 färger, jag blir gärna stolt ägare till en:) Har tipsat några vänner.
svartakatten@live.se

TEFROSSA sa...

Termosen säljes i sex st färger och jag vill ha en av dom!!

Länkar i min blogg.

Kram,
Lena

Evans sa...

Hejsan! Var inne o tittade på Russinnet, de hade många bra/fina saker, termosen finns i 6 olika färger. Vill gärna vara med o tävla o länkar självklart./Eva

Erika sa...

sex färger
jag har länkat och vill vinna

Sandra sa...

Är absolut med och tävlar om den supersnygga termosen som finns i 6 färger!
Länkar givetis till din sida också!
Mvh Sandra

Lindisen sa...

vilken söt termos! finns i 6 färger. länkar i min tävlingsblogg;
http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/03/termos.html

MamaGrynet sa...

Vill gärna vara med och tävla om den underbart söta termosen. =)
Den finns i 6 färger; creme, beige, rosa, turkos, grön och ljusblå.

Länkar med bilden från min blogg!

Må gott!
Kram
Jessica

Elin Gustafson sa...

Hej! Jag är med och tävlar! Termosen finns i 6 olika färger!!

Har länkat såklart!

http://missdoe.blogg.se/2009/march/vinn-en-sot-termos.html#trackback

Fröken Eko sa...

Hej!

Vill också var med och tävla!
Senast igår så funderade jag över att jag faktiskt skulle behöva en termos i modell mindre, så dethär skulle var en jättebra sa att vinna :)Russinnet var en jättefin butik, har inte sett den tidigare.

Bildlänkar hit på min blogg.

/F

Anonym sa...

Hej,

vill så klart vara med och tävla. Mailar tre vänner och sitter nu hemma och håller tummarna, någon gång måste det ju vara min tur ;-)

Kramis Åsa D

Marielle sa...

åh jag vill gärna vara med:) Jag har viljat ha en sådan termos väldigt länge! Det finns i 6 färger.

kram /Marielle

Uttan sa...

Hej!Klart jag vill vara med och tävla om de underbart vackra temosarna.Som finns i 6 färger.
Jag länkar med bild på min blogg.Kram!

sockergryn och hemlikheter sa...

Klart att jag vill vara med och tävla om en sån fin termos! Den finns i sex olika färger, och jag håller tummarna för att en av dem kommer hem till mig! :-)
Jag lånar din bild och länkar i min vänstra spalt!
Ha en fin vecka!
Helena

Sara sa...

Jag vill gärna delta i tävlingen. termosen finns i 6 olika färger.

Bralliz sa...

Hej! Jag är jätte gärna med och tävlar. Termosen finns i 6 st olika färger. Länkar med bilden!
Kraaam Alice

cloudberrie sa...

Vilka snygga termosar! En sån skulle jag gärna vilja vinna och packa med i matsäcken till Dundret.

Termosen finns i 6 st färger.

Jag har länkat & lagt en bild i min blogg i högra spalten.

*håller tummarna*

Ha en fin dag!

Hälsningar från Eva cloudberrie

sofia sa...

Hej!
jag är gärna med och tävlar om termosen som finns i 6 olika färger.
Länkar tävlingen på min blogg.

Sofie sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Vi skulle behöva en fin termos att ha med oss på skoterutflykterna :) Svaret på frågan är att termosen finns i 6 st färger. Har länkat till tävlingen på min blogg! Kram, Sofie

Jeanette sa...

Självklart vill jag vara med om tävlingen om den vakra termosen!

Termosen finns att köpa i 6 olika färger.

Länkar från min blogg.

I en röd liten stuga /Annika sa...

Klart jag vill vara med och gissar på 6 st färger.
Lägger en länk inne hos mej.

Piluttan sa...

6 st färger skulle man ju kunna gissa på.. söt att ta med till stranden...snart... länk och bil finns på min blogg..

Lotta sa...

Tänk om.... 6 stycken underbara termosar finns det
Givetvis så länkar jag från min sida

Lisa sa...

Sex olika färger finns den i :)

Här är min länk och jag hoppas sååååå mycket på vinst! I love russinet!

http://pinkfriday.blogg.se/2009/march/tavla.html

Malin sa...

Jag vill såklart vinna och har länkat http://glitterochstjarnljus.blogspot.com/2009/03/russinnet.html
termosen finns i 6 färger

Cajsa sa...

Den finns i 6 färger! Såklart vill jag vinna! Länkar från min blogg! Hälsn. Cajsa

LillaLiten sa...

Jag vill vara med å tävla!! Termosen finns i 6 olika färger:-)
Har länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/13-mars_1023.html
// Laura

Simte - kalomp@hotmail.com sa...

Heisann!

Den finnes i 6 farger- men dessverre ikke i den delen av hvor jeg bor...enda! ;-)

Sofie sa...

Finaste termosen! 6 färger. Skulle passa fint i torpet vi ska flytta till. ;) Mailar mina vänner så får vi se om en kan bli min! sofiesivertsson@hotmail.com

Angel 46 sa...

Hej,,Vill också gärna delta i tävlingen,,Termosen finns i 6 färger,,Länkar med bild på min blogg..
Lisa

Fransk inredning sa...

Älskar verkligen de här termosarna!Finns i sex färger.Jag länkar i min blogg på direkten...Kraam Susanne

Wilma sa...

Termosarna finns i sex härliga färger. Skulle gärna vilja ha den som heter "beige".
Har en rosa och en turkos i stugan, kanonfina!

Länkar på min blog;
www.svammelomys.blogspot.com

// Wilma

Addis och Leif sa...

Den ursöta termosen finns i 6 färger, och jag är gärna med och tävlar! Har länkat från högerspalten på vår blogg Renen 15!

Mvh
/Addis

canx sa...

Den underbara termosen finns i sex olika färger och alla hade varit lika underbara i vårt kök. Någorlunda nyinflyttade har köket blivit det rummet som hamnat på efterkälken, det här hade blivit motivationen till att ta tag i det rummet.
- Leve dagen,
Cornelia

Mammyo sa...

vilken underbar termos =))

den fick i 6 färger ...
min väninna har en liknande och den är sååå fin att ha på bordet såsom denna =))

klart jag länkar liger i datumordning på vänster ida i bloggen =)) kram och hoppas på tur

http://mammyo.blogspot.se

Erika i Villa Lilja sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Termosen finns i 6 fantastiska färger. Jag länkar givetvis.
Ha en skön dag/Erika

Marie sa...

termosen finns i 6 fina färger,den skulle passa utmärkt i mitt kök. Läkar med bild från min blogg.

Ha det gott, kram Marie

Mer av allt sa...

Den supergulliga termosen finns i sex färger. Har länkat från min sida och hållerna tummarna allt jag kan och hoppas på att jag blir den lyckliga vinnaren!

Kramar från mig!

Sara och Andreas sa...

Termosen finns i 6 färger och vi länkar givetvis

Heidi sa...

Hej!

Jag är med och tävlar!
Har länkat på min blogg
http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/

h_ylisirkka@hotmail.com

Termosen finns i 6 färger.

Flaggduken 2 sa...

Hejsan!

Vill ju gärna ha den fina termosen så SEX blir mitt svar.

Vill f.ö tacka för att du delar med dig & inspirerar.
Bjuder dig att kika in i min nya blogg.

http://flaggduken-2.blogspot.com/

Varma hälsningar
Petra Spännare på Flaggduken 2

Stina sa...

Hejsan! Den fina termosen finns i 6 utföranden.
Jag har mailat också. stinafrojd@hotmail.com

PÄRLOR av SKROT sa...

hejsan!! jag är gärna med och tävlar termosen finns i 6st färger
jag länkar givetvis oxå

Kram Sussie

Hjärtehem sa...

Vill jättegärna vara med & tävla...termosen finns i 6 färger!!! Länkar.
Kram Åsa

Bruno och Mig sa...

Hejsan!

Termosen är underbar och finns i 6 olika färger. Har en turkos, men den är inte alls lika fin.

Kram L

ps. länkar givetvis

Hjärtefröjd sa...

kul o hitta hit!! vill gärna va me i tävligen!! länkar på min sida!
den finns i 6 färger.. köpt en till en kompis,men vill så gärna ha en själv!! :D

ha de underbarast!!
kram linnea

Lindsay sa...

Jag vill vara med!!! Den finns i 6 färger och jag har länkat på min blogg...

Bygatan sa...

Oj va många som vill vara med! Hoppas ju att det bara är jag som vinner ändå;-)

Termosen finns i 6 olika färger!

Kram Lena

Viveka i Bläckhornet sa...

Men vilken snygging...som dessutom finns i sex läckra färger. Oh ja den vill jag vara med och tävla om.
Självklart länkar jag.

Kram Viveka

HWITA DRÖMMAR sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om den helt ljuvliga termosen! De finns i 6 fina färger. Jag länkar! Kram M

Pixi sa...

Självklart e jag oxå med o länkar med bild!! =)

I ett litet rum sa...

Hej!
Jag älskar dessa pastelliga termosar, helt underbara! :) Jag har länkat och vill vara med och tävla!

Kram!

Linaplina sa...

Jag vill givetvis vara med och tävla om dessa underbara termosar som finns i 6 olika smarriga färger. Skulle passa perfekt hemma hos mig på landet :-) Länkar givetvis på min blogg.

viljor i vägume sa...

Jag vill vara med o tävla.
Länkar med bild på min blogg.
Termosen finns i 6 färger.
-Ingrid

Vårt lilla hem sa...

Hej!

Va spännande med ett samarbete! Ska bli kul och se vad det innebär :)

Jag vill gärna vara med och tävla om termosen! Den finns i 6 härliga färger! *länkar*

Kram, Jenny

pelArgoNNiA sa...

Jag säger åxå 6 st färger! Har ingen blogg så jag mejlar mina kompisar!

(min mejladress är namnet och @hotmail.com)

Anna sa...

Jag vill gärna va med och tävla här. Termosen finns i 6 färger. Länkar på min blogg.

Katja Kristoferson sa...

Underbar termos. Skulle passa utmärkt till en picnicplåtning (är matfotograf). Den verkar finnas i sex fina färger. Jag länkar såklart till dig!

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, a very nice present.Best wishes from,Elke.

Marie sa...

6 färger och jag har länkat!! :D

Jenny sa...

Hej! Vill gärna vara med i tävlingen! Termosen finns i 6 färger och jag länkar givetvis från min blogg!

Hoppas på tur!

Kram Jenny

Linda sa...

Den finns i 6 färger. Helt underbar termos.
Jag länkar på min blogg.
Kram Linda

maria sa...

Termosarna är ju helt underbar & passar perfekt för vårens piknick!

Håller tummarna för att jag blir den lyckliga vinnaren!
Länkat och klart på bloggen oxå!

KRAM

Uzaan sa...

JAg vill vara med o tävla. termosen finns i 6 färger.. JAg länkar såklart.
Sus

Anna sa...

Åh en sådan har jag varit på väg att beställa flera gånger, men det har alltid kommit något emellan.

De finns i 6 olika färger och det gör det så svårt att välja...

Jag länkar!

Kram Anna

Enkelheten sa...

Hej!
Klart man vill vara med och tävla! Termosarna finns i 6 st söta färger. Skulle vilja ha en av varje färg!

Jag länkar!

Ha de gott!

//cissi

Majas skafferi sa...

Hej! Även jag hoppas på tur! Älskar den här stilen på grejor..Alla 6 st färger som termosarna finns i är jättefina! Länkar också! Ha det bra!

Lisa sa...

Åh! De är så fina. Jag skulle verkligen vilja vinna en sådan. Jag är fattig student och brukar ha med mig eget kaffe till skolan ibland. Då vore den där söta saken alldeles perfekt. Jag länkar givetvis i min blogg! Mvh Lisa

Elin sa...

Självklart vill jag vinna en termos. Den finns i 6 färger och alla är lika fina!

http://nyahuset.wordpress.com/2009/03/05/en-san-har-vill-jag-ha/

Lisa sa...

Glömde att skriva att de finns i 6 färger :-)

Sand mellan tårna sa...

Halloj...

Jag hoppas på ett mirakel att just jag kommer att få ha den fina termosen med mig på sommarens picknick.... den finns i 6 härliga färger.....

Länkar som man ska och hoppas på TUR!!!

Kram Linda

Borta bra men hemma bäst sa...

God morgon!

Termosen finns i 6 underbara färger och jag skulle vilja ha dem alla :)
Jag länkar på vänster sida på min blogg.

Kram Åsa

Signe 1 sa...

Klart man är med! Gillar din blogg kanonmycket!:-) Termosen finns i 6 st färger. Har länkat såklart!! Kram Sofia med nya bloggen Signe 1, kika gärna in! :-)

Johanna sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om den fina termosen. Termosen finns i 6 färger.
Länkar från min blogg.
Trevlig helg!

Malmkakan sa...

Självklart vill jag vara med. Termosen finns i 6 färger.
Länkar!

Kram, Cecilia

Bollan sa...

Oj då ska man trängas med alla andra som också så klart vill vinna den underbara termosen som e såå fin. och dom finns i 6 olika färger. jag länkar mer än gärna. kramizzar

Annas Lycka sa...

Tävlar såklart hemskt gärna. 6 stycken fina färger kan man välja på. Länkar såklart! Anna

Malla sa...

Hohoo, vad fina de är!!
Jag vill hemskt gärna vinna en termos så jag är självklart med och tävlar.=)
(6 färger finns de i)
Jag länkar självklart!

Kram

Hwita Villan sa...

Äntligen blir jag färdig att länka ordentligt, för det är klart jag vill vara med i din tävling! De fina termosarna finns i 6 färger.

Kram M

Nina sa...

Hallojsan!
Deltar gärna i tävlingen, jag tror att dom finns i sex olika färger, jag länkar också.
Kramar =)

Lillpiga sa...

Jag vill gärna vara med och leka! Termosen finns i rosa, beige, turkos, creme, grön och ljusblå. http://lillpiga.blogspot.com/2009/03/nagot-for-pasklovet.html

Maria J Norrland sa...

Den ljuvliga underbart SÖTA termosen finns i 6 olika fina färgkombinationer! Mailar flera av mina vänner som oxå lär tävla här.

Min mail
m78j@hotmail.com

Leila sa...

Åh, vilken söt termos. Klart jag vill vara med i utlottningen.
Klart jag länkar.
*kram*
Leila

Heaven and Earth sa...

Oj, så många som vill vara med i din utlottning!!

Jag med!!
Självklart vill jag vinna den ursöta termosen!!

Länkar!!

Ha en härlig lördagskväll!
Kram! Iréne

C De-sign sa...

Klart att jag gärna vill vara med... fina saker tycker jag också att de har!!! Om inte turen ...! infinner sig ska jag köpa mig en termos! Så fina! och de finns i 6 färger och jag länkar med bild från min blogg!!!!! Har också en liten utlottning inne hos mig så välkommen in! Kram fr C

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Denna tävling vill jag absolut vara med i! Så otroligt fina termosar! Blir lycklig bara av att titta på bilderna..att få ha en i sin ägo vore givetvis ännu bättre! :)
Denna underbara termos finns i 6 färger.
Jag länkar!!

//Nea

Therese sa...

Jag är gärna med i din fina tävling, jag har besökt Russinet och såg då att den charmiga termosen fanns i 6 olika färger.

Jag länkar med bild i min blogg:

http://lurans.blogg.se/2009/march/termos.html

Hoppas matförgiftningen gett med sig!

Fortsatt trevlig söndag,

kram Therese - Lurans blogg

Sanna sa...

Den finns i 6 olika färger och självklart vill jag vara med! termoslös som jag är, dessutom var den så vacker så jag dör! <3

Har länkat. Puss S

Jenny sa...

Hejsan! Dödligt fina termosar som finns i 6 färger! ;) Jag länkar i bloggen!

Lycklig fru sa...

Ååh, såna termosar e ju jättefina. Såklart jag vill vara med och tävla om en sån.

Dom finns i 6 härliga färger.
Jag länkar till tävlingen i min blogg.

Kram Sofia

Johanna sa...

Grymr söta!
Termosarna finns i 6 olika färger! Rosa,grön,creme,turkos,ljusblå och beige :)

Susanne sa...

Hej..Klart man vill vara med och tävla.. 6 färger finns termosen i..Jag länkar givetvis..
Susanne i Fare

annashusidingtuna sa...

Vill naturligtvis vara med i denna tävling, länkar i min högerkolum. Termosen finns i 6 olika färger.
Kram Anna

Gottegrisen sa...

Vem vill inte vinna en sån termos???
Har länkat.

//Linda

Lotta sa...

Vill VERKLIGEN vara med och tävla om denna underbara färgklick!!
Termosen finns i 6 olika vackra färger, jag länkar med bild i vänsterspalten på min blogg.

*Håller alla mina tummar för mig själv*
(har haft en oturs fredag denna gången så fredagen den 13 kanske är min turdag då :-) )

Kram Lotta

Roses & angels sa...

Hej! Vilken fin blogg du har!!! Termosen är min absoluta favorit och jag tror att den ska finnas i 6 färger. Länkar på min blogg till denna fina täving. Ha en bra dag kram Christa

Allt och ingenting sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda sa...

Vill vara med att tävla!
Termosen finns i 6 smaskiga färger och skulle pryda vilket kök som helst!
Linda

Allt och ingenting sa...

Jag vill vara med och tävla. Termosen finns i 6 färger. Jag har länkat.
//Maja

Gottegrisen sa...

Oj, jag glömde visst! Termosen finns i 6 fina färger.

//Linda

Jannicke sa...

Jaaa,
jeg vil gjerne være med!
Termosen finnes i 6 ulike farger,
og jeg har lenket til min side!
Klem fra Hjem og Lykke i Norge.

Jennifer sa...

Hej jag vill jättegärna vinna, vi ska bygga om vårat kök sisat helgen i april så en sådan här snygg design hade vart jättefint dels som prydnad och till fikat på sommaren.

Den finns i 6 olika färger termosen.

Anna-Carin sa...

Jag länkar på min blogg under kategorin tävlingar och så svarar jag 6 st på frågan!
Hoppas hoppas

Anna-Carin sa...

Jag länkar på min blogg under kategorin tävlingar och så svarar jag 6 st på frågan!
Hoppas hoppas

Bland inredning o figuriner! sa...

Hej!
Underbart!
Svaret på frågan är 6 st färger!
Och jag länkar från min blogg och hit!
Önskar mig själv lycka till!
kram Erika!

Veronica sa...

Halloj!
Rolig tävlig!!!! Termosen finns i 6 färger, underbar!!!
Har ingen blog tyvärr men jag vill gärna vara med å tävla ändå!
;o)
Nå mig på vtlonka@gmail.com

//Veronica

Naija sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Naija sa...

ursäkta blev lite fel
jag är med tvälingern o länkar med bild :)

Fru Grön sa...

åh, jag vill vara med. Vad sööt.

Linda

Sussi's dreamzone sa...

Jag vill vara med :)

Dessa underbara termosar finns i 6 olika färger.

Länkar

Kram Sussi

Eldfågeln sa...

Hej!

Klart jag vill tävla: Den är ju såååå snygg.
Termosen finns i sex färger.

Kronblad och Lantliv/Jea sa...

Länkat och klart, vilken som helst av de 6 färgerna är välkommen hem till mig!
Kram Jea

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Å..jag älskar de där termosarna!!! Den finns i 6 fäger: Turkos, creme, beige, rosa, grön och ljusblå:)

Länkar i vänsterkolumnen
Susanne

mothersvea sa...

6 farger finns termosen i!

Anonym sa...

Vilken trevlig sida du har, ska titta vidare när jag tävlat om de nostalgiska termosarna, att det finns sex olika färger berättar ju de andra tävlande så det var ju inte svårt. Nej, nu ska jag kolla var butiken finns. Ha skoj, Susanne
sussi_67@yahoo.com

Daniela sa...

Den finns i 6 olika färger. Den skulle passa jätte bra i vårat kök. Länkar gör jag också :)

mimmuli sa...

Åh en sån termos skulle jag verkligen vilja vinna!
Termosen finns i 6 olika färger.

Johanna sa...

Hej! Jag vill vara med och tävla! Det är dragning på min födelsedag så hoppas jag vinner=) Jag länkar med bild...mvh Johanna

Carolin sa...

Åh, vilka snygga termosar! En sådan hade varit utmärkt för mig att vinna då jag häromdagen letade som en tok efter en här hemma, men insåg att jag inte hade någon...
Den finns i 6 olika färger!
Länkar från min blogg: www.niiiilorac.blogg.se

//Carolin

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla. Termosen finns i 6 fina färger.

Har ej blogg så jag har skickat det vidare per mail.
Petraelm@yahoo.se

Nathalie sa...

Jag går med och hoppas på vinst.

6 olika färger finns termosen i.

Tack för mig

Liz sa...

Ojoj så många som vill vinna en helt underbar termos som finns i 6 pastelliga färger.
Jag skulle inte ha något emot att få fylla den med en kaffe, ta med en bulle och gå på tur till mitt lilla berg Tippsta. Där skulle jag sitta i solen och smutta på den Gudomliga nektarn.
Naturligtvis har du och russinnet en länk;
http://chiclady.blogg.se/2009/march/-hem-och-lycka-tavlar-ut-en-pastellig-termo.html
Kram från Liz som har kokat kaffet klart i väntan...

linruz sa...

Bättre sent än aldrig , självklart vill jag vara med och tävla om den fina termosen som finns i 6 färger.
Länkar på min blogg
Kram kram

Elin sa...

Jag vill absolut vara med, hur fin termos som hellst!

Svar: 6 färger

Länkat här: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavla-om-en-fin-termos-fran-russinnet.html

Hoppas på lite tur nu :)

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.