fredag 13 februari 2009

Nyheter



Det har kommit in lite nyheter till Ellis Corner, varor i den franskdanska stilen. Lite rufft, lite lantligt och old-look-alike.


Änglapållar och keramikkronor inkommer vecka 8 respektive 9. Mer att se fram emot!

Jag skulle verkligen behöva en sån där ask till att lägga frön från mina luktärter från säsong till säsong. Jag sparade från i somras men var i hela friden har jag lagt dem??? Nåja, jag har några månader till på mig att leta och hitta dem..
;-) Se upp förresten idag - det är ju fredagen den 13:e, huuu!

Tävla om ljuslyktor från Anskus kammare här och vackra askar från Me and my home här.

For translation, please see top of the blog.

20 kommentarer:

Lilla Fröken Bråttom sa...

Finfina nyhete. Jag ska genast kika in i din butik.
Kram A-S

Hemmalycka sa...

Jättefina saker ni har fått in.
Var rädd om dig oxå idag.
Kram Åsa

charlotte sa...

Så härligt att ni är på språng med butiken, nytt och fint rullar in kan man se. Lycka till!

Hilde sa...

Hei Mia. Jättefina saker ni fått in. Skal snart bestämma vad jeg skal ha og lägga en order, svårt när man mäste välja:)

Min besöksräknare har virkelig fått nytt liv takket väre deg. Vil så gärna takka deg ved å gjöre ett inlägg om din blogg og butiken. Er det ok om jeg snor lite bilder og länkar til bloggen og butiken?
Kram Hilde

Smått och gott hos Lina sa...

Fina saker ni har fått in! Idag har jag fått mitt paket! Ja det kom egentligen redan igår men kunde inte åka och hämta det. Det kallar jag snabb service :-) Tack sötis för överraskningspåsen. Korgen är underbar och likaså brödduken, kunde inte vara mer nöjd.

Ha det bra!

KRAM Lina

Stjärnor & Champagne sa...

Fina nya saker...Åtekommer när kassan är mer, tappade en fyllning idag så jag vet tyvärr var jag lägger pengarna på den här månaden, snyft...

Kram Anne

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Å så mycket fint..har sett att du har så sött påskpynt.
Kram Lotta

mylovelygrandma sa...

Ja visst är dockorna underbara!! kanske är något att ta in i butiken sen:) Trevlig helg!!! Kram från mig!

Hilde sa...

Nu er det klart, du får kika og godkänna:)Har läst din makes blogg og det ser ut till att din brorsa bor i närheten av hvor jeg växte upp, stämmer det tro?
Trevlig fredagskväll!
Hilde

Fröken Fräken sa...

Åh, ni tar då bara in de vackraste sakerna i butiken! Härligt med enkla saker i fransk stil..

Sjöboden sa...

Vilka fina grejor!

marianaskeramik sa...

kul att det går bra!
önskar er varmt lycka till
ha de gott
marianaskeramik

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fina saker ni har fått in.
Hoppas du klarade dig under gårdagen med tanke på den 13.
Önskar dig en härlig Alla Hjärtans Dag:)

Naija sa...

happy valentine day

lottens vita och gröna sa...

hallå vännen, har tagit en snabbkik i din webshop, den är heeeeeeelunderbar vännen! ska sätta mig en dag och shoppa loss, ha det allra bäst, en stor hjärtanskram till dig// lotten

Moderncountry sa...

Fniss :)) Til nå har det iallefall gått bra, men jo mer man tror noe skal gå galt jo fortere skjer det!

Grattis vennen, sa jeg det? Mener, med åpning av din fine Butikk, så skjønt at alt er oppe og går!! Har allerede vært inne og smugtittet og allting ser så fint ut. Håper alt går smertefritt og at du kan ha glede av det i mange mange år. Ønsker deg og din mann en kjærligsfull kveld med mye myyys. Ha det godt Mia!

Klem Aina

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Sänder dig en alla hjärtans kram för att du är den bästa..har lovat att inte blogga idag..men dig kunde jag inte avstå.
Kram Lotta

mitt skärgårdsliv sa...

Trevlig Alla hjärtans dag!! Kram!

Hanna sa...

Fina saker! Längtar tills änglapollen dyker upp, är sugen på en sån. Ska genast besöka din butik och se vad du har för fint!

Ha en härlig måndag!
Kram H

AnnaKarin sa...

Lycka till nu med butiken - det ser verkligen fint ut!! Tack för alla fina kommentarer hos mig på sistonde!!