torsdag 12 februari 2009

Mammas lilla hjälpreda


Bild med tillstånd lånad med tillstånd av Hilde

Nu kanske ni höjer på ögonbrynen när ni ser denna bild.. *fniss* Golvet är likadant, färgen på köksluckorna är nästintill likadan som våra faktiskt men det ä r inte vår sötnos! Det är Hildes! :-D

Jag har fått lov att låna bilden på en av hennes raringar och jag kunde inte motstå att visa den för er. Så himla gulligt! Jag tycker hon får god hjälp i köket måste jag ju säga, hihi! En sån hjälpsam liten en ska jag beställa när det är dags för oss, inte dumt att få lite assistans! ;-) (OBS - skämt)

Titta gärna in till Hilde, en söt, varmhjärtad tjej som alltid har nåt gulligt att berätta!

Tävla om ljuslyktor från Anskus kammare här och vackra askar från Me and my home här.

For translation, please see top of the blog.

13 kommentarer:

Hilde sa...

Å vad gullig du är:) När det bildet blev tatt så var han mer till hjälp än han er nu. Numera klatrar han in i diskmaskinen og blir tvärarg när jeg tar ham ur:) Kanske får bädda i den, så får han sin lille koja?
Takk igen Mia, du er så god så!
Kram Hilde

Min vita framtid sa...

Så gullig bild :-)

Måste ju säga att din blogg är charmig och väldigt innehållsrik!

linruz sa...

Åh kommer i håg den där tiden.
När min lille var lika gammal var han tokig i att klättra in i diskmaskinen. Oj oj vilken frustration...men nu ser det bara gulligt ut.
Kram kram

Lena Kristina sa...

Verkligen gullig liten hjälpreda!!!

Det är inte dumt när man kan förena nytta med nöje, det brukar de små tycka är såå kul när de far vara med och pyssla där man själv är :D

Trevlig Helg

Kram Lena

Hemmalycka sa...

Vilken liten söt hjälpreda.
Ha en trevlig helg!
Kram Åsa

Emma sa...

vilken söt bild =) man ska lära dem i tid ;) Hihi

rosenskära sa...

Kan inte riktigt acceptera att de är åren är förbi...

Kram/Lena

Hannis sa...

Haha!Vilken söt liten hemhjälp!

Ha en mysig helg//
Kram Hannis

Sjabbig men chic sa...

Vilken jättesöt bild!

Kram lisa

Camillas nya hem sa...

Det var den sötaste hemhjälpen jag sett! Hihi. :)

Hoppas du får en trevlig helg!

Lallis - liv och leverne sa...

Vilken söööt hjälpreda:)
Kram Lallis

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!
Vilken sötnos! :-)
Önskar dig en trevlig och mysig helg!
Kram Sara

Johanna.B sa...

Hihi vilken söt bild! Skönt att ha någon som vill hjälpa till!

Kram
/Johanna