lördag 28 februari 2009

Glöm inte..



..nyöppningen i Stinas butik utanför Kungälv idag lördag, full med saker från Ellis Corner! Du som handlar får en gratis gåva och det bjuds på snacks och dryck. Välkommen mellan 10-14! Notera dock att Stina inte tar kort utan endast kontantbetalning.

Se vägbeskrivning och info här eller här under fliken återförsäljare.

Tv-tipset för kvällen blir inte alldeles otippat Melodifestivalen i SVT1 kl 20.

Missa inte tävlingarna - tävla om termos från Russinnet här, kökshanddukar från A+I här samt teer från Tefrossa här.

13 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Du har verkligen super koll på bra ställen att hitta fina saker på.
Kram Anna

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Tänk om jag bara bodde i Göteborg Mia..då skulle du få se mig stå där och le.
Kram Lotta

Ingela la la sa...

Lycka till idag! Jag jobbar :( Ikväll blir det i varje fall melodifestivalen. Johan ska ut så jag kan sitta och gotta mig alldeles själv =)
Kram Ingela

Ingela la la sa...

Grattis på namnsdagen förresten! Johan upplyste mig just =)
Kram Ingela

EN INREDOHOLIC sa...

Så underbart vackert! Passar på att önska dig en trevlig helg. Kram Jannice

Jenny sa...

Hej Mia! Vilken söt bild:)
Får åka o spana in Stinas butik när jag får tillfälle, bor ju inte jättelångt från Kungälv!

Ha en härlig lördag, ikväll blir det MF för oss oxå!

Kram Jenny

Ellas Inspiration sa...

Vilka underbara bilder!

Kram Karin

rosenskära sa...

Det låter som en otroligt mysig liten bod!

Har loppisfyndat idag så jag känner mig sådär tillfreds som man gör då, du vet...

Nu packar vi snart väskorna och åker till hufvudstaden och kollar in Melodifestivalen, en dröm för våra tjejer att se finalen i Globen!

Kram/Lena

Livets njutning sa...

Om jag bodde närmare Göteborg så skulle jag absolut besöka butiken.. :)

Finfina termos du lottar ut. Synd att jag har redan en. :)

Trevlig helg! Kram Jenny

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis på namnsdagen.
synd att man inte bor lite närmre skulle gärna gått till vävbutiken och titta och fyndat.
Ha en härlig helg;)

Södralycke sa...

vilken fin bild! Tänkte bara kika in och önska en fortsatt trevlig helg!

Kram Johanna

Stjärnor & Champagne sa...

Synd att man inte bor därnere..
Kramkram Anne

Hemmalycka sa...

Synd att man missar den öppningen.
Kram Åsa