torsdag 26 februari 2009

Det är mycke nu..



I butiken har keramikkronorna från Monica Johansson kommit in och redan är det flera som är sålda så vänta inte för länge!




Hos Vintage och Ingela kan ni vinna ljusstake och lyktor från EC - passa på, som de säger i Trissreklamen - "en dag så händer det"..



På lördag kan ni besöka EC:s återförsäljare Stina i hennes butik utanför Kungälv då hon har en liten happening för att fira att hon blivit åf. Mellan 10-14 kan du shoppa loss bland EC:s produkter, allt finns inte där men det mesta. Är det nåt du vill lägga undan eller vara säker på att det finns kontaktar du Stina på stina@finnvav.se Kan du inte på lördag kan du besöka henne en annan lördag mellan 10-14. Men just på lördag får du en gratis gåva om du handlar och dessutom bjuds det på lite dryck och snacks. Välkommen!


Tävla här om kökshanddukar från A&I design samt här om te från Tefrossa.


For translation, see top of the blog.

10 kommentarer:

Kurt-Bertil sa...

de ska hörs at en e nolifrå

mali-mo sa...

Ja, iblant blir det mye, jeg har hatt litt mye i det siste jeg også, og det var vel derfor influensaen slo til og tvang meg til å holde sengen i tre uker!!!! Du får passe på å skape deg små rom av tid og ro innimellom så du ikke sliter deg ut vet du...

Nydelige kroner, skulle gjerne hatt en slik! Men så tenker jeg...hmmm, keramikk ja, det kan jeg jo litt om, kanskje skulle jeg prøve å lage noe selv...men så var det dette med tiden ;) Hehe.

Ha en flott dag! Og kjempefin "vårfornyelse" i bloggen. Likte headeren! Klem fra meg ;)

Inspirera Mera sa...

Jag kan förstå att de är populära!
Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

Evans sa...

Hej och tack för kommentar på min blogg, ibland skulle jag vilja bo närmare, det låter jättetrevligt med happeningen på lördag, hoppas ni får en riktigt trevlig dag/Eva

Marie//Tekla Maräng sa...

Härligt uttryck det säger allt!
Ska ta och titta in på vävsidan.
Ha det gott, Kram:)

Graadskan sa...

Nu har jag äntligen uppdaterat min blogg med lite info om blogträffen!!

Kram Camilla

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Tjoho vad roligt att det går så bra:) Den är urfin butiken, men jag saknar lite inlägga om allt jag nu glömmer slå på tv'n för nu Mia;) Kram M

En Doft Av Lavendel sa...

Heej!
Va kul att de går bra med affärerna!!
Förstår att den kronan går som smör i solsken, den är ljuvlig att se på =)

Jag använder också de där uttrycket titt som tätt hihi.

Trevlig Helg!
Kraam från Benita

Marit`s vita skrin sa...

Ibland är det kul när det är mycket, jag kan tänka mig att det är så det är för dig nu.

Kul att det går så bra för er.

Dom där kron-lyktorna är sååå vackra.

Kram på dig

Hemmabloggaren sa...

O god, jag älskar Monicas grejjer, har du tagit in de stoooora kronorna också tro? Jag måste kolla in.