torsdag 19 februari 2009

Beställt




Familjen Maison Belle från Isabella Smith är beställd till Ellis Corner. Vi behöver den där vardagslyxen, underbara dofter från miljövänliga rengöringsmedel när vi gör det där tråkiga städandet. Dofter kan faktiskt göra underverk! Fråga maken som gärna tog fram Christmasrengöringen till köket i smyg när han städade diskbänken strax efter jul för att han tyckte den doftade så gott, hihi! Men nu får den stanna i städskrubben till julen-09 och istället används numera kitchen orange rosemary, ljuuuvlig..

Återkommer om leveransdatum.


Idag släpps H&Ms home collection, tjohoo! Spännande värre!

Missa inte Gordon Ramsey på kanal 5 ikväll, säsongstart kl 20!

Tävla om ljuslyktor från Anskus kammare här och vackra askar från Me and my home här.

For translation, please see top of the blog.

18 kommentarer:

ettbraliv sa...

Härligt, de är verkligen verkligen bra! Och jag har just orange rosemary i köket och den är super!

Jag behöver fylla på med toilette o bath, frågan är om jag kan vänta tills du har fått in i laget ;)

//M

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oh, det låter härligt med de dofterna... SKa bara komma ihåg det också... när du får in i butiken.
Kram
Marie

Sabina sa...

Det finns väl inget härligare än goda dofter!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vad roligt Mia då ska jag beställa av dig för jag är sugen på dessa produkter.
Kram Lotta

Naija sa...

hej
jag är hyperkänslig för dofter parfym rök och har känslig hud.Jag undrar vågar jag använda dessa produkter...trött på såpadoften:(
kommentera på min blogg tack.

Livets njutning sa...

Jag älskar Maison Belle också. Dom doftar väldigt gott. Jag har kitchen spring och funderar på toilette och bath.

Din bokskåp blev jättefin. Jag har gjort precis som du i höstas. Jag är så nöjd. Jag förvarar också ljusstakar, vaser och lite annat plus böcker i dem. Det är toppen med extra förvaring. :)

Kram Jenny

FURNISH.etc sa...

Vilken fantastisk blogg du har! Kram Emmy

Inredningsgalen sa...

De är helt underbara, ett måste i vårat hem! Kul att du kommer att sälja dem!

Marit`s vita skrin sa...

Dom har jag aldrig provat men alltid velat. Super duper att ni tagit in dom.

kram kram

Hemmalycka sa...

Vad bra de verkar lukta så gott.
Kram Åsa

Stjärnor & Champagne sa...

Spännande, har aldrig testat dessa men sett dom...
Kram Anne

LJUSA PUNKTER sa...

JÄTTEFIN BLOGG MED MÅNGA INSPIRERANDE BILDER!
/
LJUSA PUNKTER

Sivs hus sa...

Hei, Deilige dufter gjør godt for kropp og sjel. Klem Siv

Karin A sa...

Jag är sugen på att testa! Kul att de kommer att finnas att köpa på Ellis. De doftar ju så gott...

Ha en mysig kväll och helg så småningom!

Kram Karin

www.missfixtrix.com sa...

Dofter är underbart. Har ett doftljus i badrummet som avger underbara dofter.
Apropå HM så har jag massor av inspiration på bloggen och jag har också köpt alldeles för mkt

Sjöboden sa...

Härligt med städglädje!!

Kram :)

Hilde sa...

Med sånne gode lukter så må det vel bli göy med städningen. Har notert det på listan som skal läggas hos Ellis:)

Du oppdaterer vel i bloggen när det finns i butiken?
Kram Hilde

Sofie sa...

Jag har inte haft lyckan att använda någon sådan produkt ännu, men snart ska det nog slängas iväg en beställning. För så mycket positiv respons de produkterna fått från bloggare så måste det ju bara leva upp till sitt "rykte"! Kram, Sofie