måndag 26 januari 2009

Tävla om halsbandet Maria


Bildkollage, bilder med tillstånd från Zann

Jag har äran än en gång att få lotta ut ett smycke från Zann, denna gång halsbandet Maria (vilket passande namn!). Smycket är 70 cm långt inklusive hänget som är 12 cm. Materialen består av glaspärlor, metallpärlor, bergkristaller, Swarovskikristaller och äkta läderband.

Tävlar gör du genom att skriva en kommentar till inlägget. Har du blogg kan du få en extraröst genom att länka till tävlingen. Låna gärna tävlingsbilden. Glöm då inte att skriva i din kommentar att du har länkat så du får dina två röster. Har du inte blogg skriver du din e-mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner.

Tävlingen pågår till 9 februari kl 15.00. Lycka till!

For translation, please choose flag in top of the blog.

84 kommentarer:

sofie sa...

wow, jag är först!! Hoppas det ger tur i tävlingen då också.. Länkar självklart!!

Ingeborg sa...

Yes fick den här gången bli den andra. ;)
Snyggt smycke du lottar ut. Vill vara med i leken,länkar med bild.
Lotta

Christina sa...

Jaha, då blir jag den tredje. Jag heter Maria som andranamn, hoppas därför vinna.

Bokmalen sa...

Det är ju ett jättefint halsband å passar ju perfekt till mina nya klänningar!! Namnet går ju inte av för hackor heller!!! Håller en tumme å länkar såklart! Kramen, Maria

r e b e c k a sa...

Klart jag vill vara med och tävla här också! :)
Länkat och klart i vänsterspalten.
Ha en skön kväll! :)

Designe sa...

Jag ska se på Emma och Magnus i första hand och zappa över till simon&tomas under reklamen :)
Kram

märta sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Har ännu ingen blogg men tipsar mina vänner.
angsgard1@telia.com

MamaGrynet sa...

Jättevackert halsband!
Länkar från min blogg med bild och håller tummarna. =)

Må gott!
Kram
Jessica

VI PÅ ÅSEN sa...

Vilket vackert halsband, hoppas på vinst såklart :-)
Länkar hit!

Susanne sa...

Jag tar en lott och hoppas på tur!
gotland@speedmail.se

Njut i din trädgård sa...

Det här får man ju inte missa!!! Länken är på plats! Hej o hå

//L sa...

Jag vill också vara med :)
Länkar såklart: http://linblogg.blogspot.com/2009/01/halsband_3023.html

Roses and stuff sa...

Jag deltar mer än gärna - vilket snyggt halsband!
Katarina

Anna sa...

Vad fint! Jag vill gärna vara med och tävla. :) Tack för en jättebra blogg! /Anna

Annette sa...

Fint halsband! Jag vill gärna vinna det.

Kram Anette

evamar sa...

Snyggt! Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/january/halsband-9-februari.html

Lena sa...

Hejsan!
Tassar in på din sida eftersom jag vill också vara med och tävla. Länkar på min hemsida aforia.blogspot.com så fort som jag kan komma in och göra ett inlägg. Håller tummarna att med nybörjartur få bli vinnaren. Förresten glömde säga att jag tassade in via Bokmalensvardag. Kanske kan hon få en extra lott för det.
Lena

linda sa...

jag vill vara med!

http://lindahallstensson.blogg.se/2009/january/tavling-17.html#comment

ANNIKA sa...

Är med och hoppas vinna ,älskar smycken..
kram gustafsson.57@hotmail.com

ANNAANNA sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av det jättefina halsbandet.

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg, använt din bild och länkat hit.

http://wonderings.blogg.se/2009/january/vinn-smycken-hos-hem-lycka.html

Passar på att önska dej en fortatt bra vecka.

MVH/ANNA

liielii sa...

hej! Oj vilket fint halsband! =)
Klart jag vill vara med och tävla =)

länkar till tävlingen på min blogg.

Ha en fortsatt trevlig vecka =)
//Linda

Anonym sa...

Otroligt fint halsband! Jag är med och tävlar!!!

mvh

Susanna Wilander

Anonym sa...

Hej

Vilket fint halsband!

Jag vill gärna vara med på utlottningen.

Hälsningar Lotta Jonsson

Millah sa...

Jag är absolut med :)

TEFROSSA sa...

Hej!

Skam den som ger sig... jag är med! Och länkar!!

Lena

Annelie sa...

Brukar inte tävla, men detta halsband tycker jag är sååå snyggt.
Länkar till min blogg.
Annelie

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/january/halsband-3.html

info@annakarlsson.se

Liz sa...

Jag är gärna med, jag gillar det där lite annorlunda smyckena.
Så jag tävlar och för den chansen så har du en länk sida;
http://chiclady.blogg.se/2009/january/-hem-och-lycka-tavlar-ut-ett-halsband-fran-z.html

Kika in på min sida och kollla in alla andra tävlingslänkarna jag har, kanske det finns en som passar dig exakt.
Kram från Liz :)

Millah sa...

Jag är absolut med :)

SoffiZ sa...

Jag ät jättegärna med!!!=)

Ulli sa...

Vilket fint halsband. Klart man vill vara med. Länkar i min blogg.

Hoppas på tur!
Kram Ulli

Robin ^^ sa...

jag är med :D

Ingela sa...

jag kommenterar och länkar i min blogg =)http://ingelahoppas.blogspot.com/2009/01/vinn-vackert-halsband.html

Från koja till slott sa...

Hej! Självklart vill jag vara med och tävla!! Supersött halsband!! Länkar hos mig!

KRAM Pernilla

Emma - inredning och annat kul sa...

jag vill vill vill tävla :)

Sivs hus sa...

Hei, Jeg blir også gjerne med i konkurransen om det lekre smykket. Ha en fin onsdag. Klem Siv

Lojs sa...

Jag vill vara med! :)

Anonym sa...

Åhh ett sådant kan man inte låta bli att tävla om :-)

// Åsa

asa.boldt@aimpoint.com

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Annas Showroom sa...

Hej o hopp! Jag heter maria i andranamn så jag måste va med o tävla hihi

kram Anna

vitavillan sa...

Jag vill vara med och tävla och länkar med bild från bloggen. Delar dessutom namn med smycket!

Nanna sa...

Jag vill vara med och tävla, mail finns i profilen.

Mia sa...

Jag är självklart med. Har länkat på min blogg.
http://misu79.blogspot.com/2009/01/vinn-ett-vackert-halsband.html

Häls Mia

*Camilla* sa...

Jag är med :)

Sabina sa...

Jag vill gärna delta i denna tävling oxå! Fyllde redan i för tävlingen härunder. Länkar till din blogg.
Kram S.

Sessan Arwen sa...

JAg är gärna med och tävlar om det fina halsbandet. Jag har länkat till tävlingen i min blogg.

Kramar Sandra

Mamma-Mu sa...

Hallå Maria!

Jag är jätte gärna med på tävlingen!!!! Länkar självklart till bloggen!

Kram Mimmi

Anonym sa...

Fint halsband, hoppas jag vinner! Har ingen blogg.
Barbro
keysbmv@yahoo.com

maxell sa...

Vackert smycke som jag chansar på och länkar till. :)

Jenny sa...

jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2009/january/entry-28733307.html#comment

Camilla Lanner sa...

Vilket halsband. Det hade helt klart gjort sig bland alla mina vanliga tråkiga halsband. Hoppas på tur... :-D

Evans sa...

Hej, vill gärna vara med o tävla, länkar självklart. Kanske har jag tur......

Kajsa sa...

Jag vill vara med!

Carola sa...

Jag vill oxå vara med och tävla om det fina halsbandet!
svartakatten@live.se

ejmis sa...

Jag är gärna med och tävlar om det fina halsbandet =)

http://ejmis.blogg.se/2009/january/tavling-20.html#comment

Millah sa...

Jag är med :):)

pyret sa...

Jag hoppas också på att vinna smycket. Så snyggt!

Jeanette81 sa...

Jag vill gärna vinna!

lilla_nettan@hotmail.com

Anna/Heffaklumpen sa...

Jag är också med och tävlar! Länkar i ett inlägg i min blogg!

Skin sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Hälsningar Eva

Moster och jag sa...

Jätte snyggt halsband! De
vill jag va med och vinna!
Maj-Gun.

Anonitota sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om halsbandet!

anonitota@comhem.se

Gillberg sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om det vackra halsbandet! Hoppas att det faktum att jag heter Maria i andranamn kan ge lite extra tur!...

Jag länkar självklart med bild på min blogg!

Mvh Ellinor

Terese sa...

Ett vackert halsband skulle verkligen pigga upp mig i dessa förkylningstider. Jag har länkat dig med bild på min blogg. Ha en underbar vecka. Mvh Terese

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla! Har bildlänkat hit från min blogg.

/F

Olivia sa...

Jag vill vara med och tävla!
Jag har länkat om tävlingen på min blogg nu :)

Annika F sa...

Vill vara med jag också. Ursnyggt!
Har ännu ingen blogg men tipsar några vänner.
Kram Annika
aaforsberg@hotmail.com

Guldkant På Livet sa...

Supersnyggt!!

Detta gillar jag, min stil, hängande neråt och innehåller både vitt och guld, läckert! Jag länkar dessutom fr min blogg!!!


Mari.

Nettan sa...

Är givetvis med och tävlar om detta vackra smycke! Länkar i min blogg!

/Nettan

masjävel sa...

Hoppas jag vinner ;)

Camilla sa...

Jag vill vara med o tavla om det fina halsbandet! / Camilla

Anna sa...

Jag vill vara med i tävlingen =)

kram Anna på fåfängans hem

-camilla- sa...

Åååååh, så fint... Klart jag också vill vara med & tävla om det där otroligt fina halsbandet...

Håller tummarna & hoppas på tur...

Vintriga hälsningar från ett snöigt Boden

Wirha sa...

hajahj jag är med i di tävling - länkat!!

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!

Vill gärna tävla om det fina halsbandet och länkar på min blogg!

Kram Sara

Emma sa...

jättefint halsband =) Är gärna med och tävlar..

LillaLiten sa...

Så fin, jag vill oxå vara med å tävla!! Har länkat; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-9-feb_06.html

Mail skutten@yahoo.com

Anonym sa...

Oj här blev en styck dotter förälskad! Tävlar därför gärna och hoppas på tur för hennes skull. Har länkat i min blogg; http://mariesdagbok.spaces.live.com

/ Marie

Heidi sa...

Hej!

Jag är med och tävlar!
Har länkat på min blogg
http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/

h_ylisirkka@hotmail.com

Tania sa...

Jag är gärna med, länkar också i min blogg.
tiiintiiin.blogg.se
backstageplayer@hotmail.com

Hörnicke sa...

Vad fina smycken, jag är gärna med och tävlar men har ingen blogg tyvärr:(

taniahornicke@hotmail.com

annaa sa...

Jag vill vara med och tävla

Anna sa...

Hej!

jag är med o länkar på bloggen så jag får två lotte!!

kram anna

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.