söndag 11 januari 2009

Tävla om en kudde från Blacknwhite



Bildkollage med tillstånd från blacknwhite

Dags för ännu en tävling, denna gång sponsrar Blacknwhite tävlingen med en kudde från Kragh Rosenberg. Kudden Drop Black är i dun, tyget är i smutsavvisande 100 % bomull med blixtlås. Svartvitt mönster. 35 x 70 cm stor.

Vill du tävla lägger du en kommentar till detta inlägg och länkar till tävlingsinlägget om du har blogg. Låna gärna tävlingsbilden. Har du inte blogg mailar du minst tre vänner och anger din e-mailadress bland kommentarerna.

Tävlingen pågår till den 25 januari kl 08. Lycka till!

Tävlingsresultaten om Maison Belle och skyddsängeln presenteras inom kort.

For translation, please see top of the blog.

101 kommentarer:

Hannis sa...

God Morgon!
Jag vill ju vara med igen=))
Har länkat från min blogg.

Ha en skön Söndag//Kram Hannis

Julhuset sa...

God Söndag!

Vill gärna vara med, länkar på min blogg.

Kram/Annika

Mia sa...

Oj en ny tävling, visst vill jag vara med. Länkar såklart i min blogg också.

Kram Mia

It's a house sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om en så snygg kudde! Länkar i min blogg!

Yrvädret sa...

Snygg kudde! Den skulle sitta fint i min soffa! Klart man hakar på denna tävling!
Länkar omedelbums från min blogg

Kram Petra

ALEGNI sa...

åh, så roligt. jag är gärna med o tävlar o länkar givetvis!
kram
ingela

Vit poesi sa...

Vill så klart vara med!! Kragh är min favvo!! Länkar!!
kram Malin

Snuttan sa...

Jag vill givet vara med. Länkar dig på min sida/Kramisar

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med! har länkat :)
Kram!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Är gärna med!
Länkar såklart:)
Susanne

rosenskära sa...

Det är klart jag vill ha e så snygg kudde, byter ut Maison Belle-gadgeten mot den här!

Kram igen/Lena

Syster Yster sa...

Jag länkar från min blogg och vill vara med och tävla.

Ha en bra dag.

Nettan

Krydda Livet sa...

Du är flitig med tävlingar du. Riktigt roligt :) Tack för det! Jag vill gärna vara med igen så klart och länkar från min blogg.

Kram Josefin

Anonym sa...

Har ju ingen blogg :-(
Men jag mailar länken till mina vänner istället.

kristinaduner@hotmail.com

Ingeborg sa...

Hej!
Är med i utlottningen och jag länkar,
Lotta

sofie sa...

Är gärna med och tävlar! Länkar självklart!

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla.
Tack för att du inspirerar.
Jeanette
jeanette.hultegard@home.se

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fin kudde, den skulle passa perfekt hos mig!
Länkar så klart också...

Kram Marie

Christina sa...

Hej
Efter en härlig promenad med familjen, stitter jag nu framför datorn och latar mig. Kudden skulle passa himla bra i vår soffa.
Min mail adress:
christina.m.karlsson@mark.se
Carpe Diem ** Christina

Hemmalycka sa...

Jag vill gärna tävla hos dig igen
och givetvis länkar jag för två chanser.
Tingeling
Kram Åsa

Ingela la la sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag har ju flyt... Har länkat på min sida!

Kram

Blickwinkel sa...

Hej,
I am a german visitor on your Blog.
May I join in your competition?

Jag har länkat på min sida!
Ha en skön söndag!

Kram Esther

Hwita Villan sa...

Hej Mia! Klart jag vill vara med och tävla - jag brukar ju ha tur i dina tävlingar :).

Stor kram M

märta sa...

Hej!
Är gärna med i en ny utlottning! Tack snälla för vinsten i din förra utlottning! (min första vinst i bloggvärlden) Har tipsat flera av mina vänninor om din blogg.
angsgard1@telia.com

syster doris sa...

Skulle vara absolut kul att vinna! Länkar hit!!!!

Kram Tina

TEFROSSA sa...

God Eftermiddag!
Jag vill gärna vara med! Länkar på min blogg.

Se även min tävling om te-kit på bloggen www.tefrossa.blogspot.com

Lena

Ulli sa...

Klart man vill vara med. Vilken fin kudde. Länkar till tävlingen i min blogg.

Hoppas på tur.
Kram Ulli

Jenny sa...

God kväll! Jag är gära med och tävlar. Jag har länkat från min blogg. kram

evamar sa...

Klart jag vill vara med den här gången också!

Har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/january/kudde-25-januari.html

Lämna gärna en kommentar där nästa gång du har tävling så länkar jag igen!

Jessica sa...

Jag är gärna med, tusen tack för tipset.

http://vagavinn.blogg.se/2009/january/tavla-om-en-kudde-fran-blacknwhite.html#comment

Ps tävlingen avslutas väl -09 :) Ds

Från koja till slott sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar! Länkar på min blogg!

Beklagar sorgen ... Hoppas din farmor frå det fint hos din farfar i himlen ...

KRAM Pernilla

Daniela sa...

Jag vill också vara med igen :) Länkar gör jag också!

mary on the mountain sa...

KUl med tävling igen, fast jag inte börjat blogga själv är jag gärna med och tittar hos många av er,,,//Marie
bergadrottningen@hotmail.com

Jenny sa...

jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2009/january/entry-26956035.html#comment

Therese sa...

Jag är i vanlig ordning med i dina fina tävlingar. Har just klickat hem ett tyg som är en kombination av vaxduk och bomull som jag tänkte klä om min kökssoffa med nu när jag har en liten som kladdar och far (pensionerar mitt vita linne överdarag tills bordsskicket blir bättre *skrattar*)

Jag har länkat: http://lurans.blogg.se/2009/january/en-kudde-fran-kragh-rosenberg.html

Hälsar Therese & Luran

eriqa sa...

jag är med!

Josefin sa...

Jag vill vara med ! =)

E-mail: jooosefiinnn@hotmail.com

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med att vinna den fina kudden. Länkar.
hälsn. Lotta

Hallonmamma sa...

Har mailat minv vänner och vill så klart vara med och tävla!!Mvh Maria maria@bjarenet.com

Pyssel och Trams sa...

Jag vill självklart vara med och tävla!
Länkar i högerspalten på min blogg!
Mvh Anna

jessica sa...

Go´kväll!
Håller tummar och tår att få bli den lyckliga vinnaren. =)
Länkar från min blogg.

*kram*

Liz sa...

Den snyggingen ryms utan problem i min soffa. Jag tävlar och länkar naturligtvis dig.
http://hemochlycka.blogspot.com/2009/01/tvla-om-en-kudde-frn-blacknwhite.html

Psst! du får gärna titta in och lämmna ett litet avtryck hos mig om du har ny tävling på G.
Jag har massor av länkar om du själv är sugen på en tävling eller två.Kika in!
Kram/ Liz.

Rävöra sa...

Jag är gärna med och tävlar! :D

http://midnattsbarn.blogg.se/2009/january/kudde.html

Millan sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Har en länk på min länksida!

Zizzi sa...

Finfin kudde som skulle passa extra bra mellan våra två andra kuddar i samma stil! Är jättegärna med och får chansen till kudden. Jag har länkat bland mina sidoelement i bloggen.
Kram cissi

Betongänglar sa...

Härlig kudde - är gärna med...
Bildlänk hos mig...
Kramar/Annelie

MammaRebecca sa...

Hej självklart är jag med och tävlar:)

Anonym sa...

Ute blåser det halv storm... då finns det inget som är så mysigt som att kura ihop sig i soffan med en skön kudde,en härlig filt och en bra bok!! Jag har en soffa, en härlig filt och en bra bok, men ingen skön kudde! Jag vill gärna vara med i tävlingen och vinna den!
Länkar så klart vidare!
Kram hela dan Anja

Inredningsgalen sa...

Klart man vill tävla, kommer bli snygg hemma hos oss;)!

Anonym sa...

Tack för en inspirerande blogg!
Självklart vill jag vara med och tävla!

Erika sa...

jag är med

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, har länkat på min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/january/kudde.html

info@annakarlsson.se

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Åhh den kudden ser så mysig ut. vill jätte gärna tävla om den.

Självklart länkar jag.

Kramisar Viveka

Turquoise inspiration sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar i min blogg.
Ha en trevlig kväll
Tess

Anna sa...

Vilken superfin kudde! Har aldrig länkat från min blogg förut, men det ska fungera :)

Kram Anna

Katja sa...

Superfin! Har länkat också såklart!

http://candygal.blogg.se/2009/january/tavlingstips-tenjutarkit.html

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!

Är gärna med och tävlar om den fina kudden!! Länkar med bilden på min blogg!

Kram Sara

h sa...

Jag vill så klart vara med och tävla om en sån läcker vinst! Har lånat din bild och länkat, nu håller jag tummarna så hårt jag kan!
Helena

ANNIKA sa...

Är med och tävlar och tipsar vännerna...snygg kudde.!
gustafsson.57@hotmail.com

Emilia U sa...

Hej!

Tänk om man hade fått vila sitt tunga huvud på en sån fin kudde, det hade suttit fint :) Har tipsat om din blogg och tävlingen till mina två bästisar och min syster.
Min mailadress är: emilia.utsi-wallin@hotmail.com

Ha det så bra!

Mvh Emilia.

Anne sa...

Deltar gärna i utlottningen. Har mailat 3 kompisar.

abackman66 at hotmail punkt com

Fam Ekström/Persson sa...

Hej..
Är gärna med och tävlar..
Har länkat på min blogg.

Kram Linda

Elina sa...

Jag tar gärna en lott, har länkat till dig från min blogg. Tack för vinstchansen!

Lotta Fröjd sa...

Jag är gärna med och tävlar om den snygga kudden.

Här har jag länkat:
http://deliquate.blogg.se/2009/january/kudde-fran-blacknwhite.html

Kram

maxell sa...

Jag provar lyckan att få hårdtesta denna smutsavisande kudde som kommer i helt rätt färger. :)

Länkar från min blogg.

SOFIE sa...

Åhh älskar deras kuddar, textilier, kläder mm!!!
Vill självklart också vara med och tävla om fina kudden :-)

Länkar i bloggen!

Kram Sofie

Sandy likes retro sa...

Hej!
Är gärna med och tävlar om den snygga kudden, länkar på min blogg också såklart! =)

Ha det bra!
/Sandy

r e b e c k a sa...

Såklart jag vill vara med och tävla om den fina kudden och jag har länkat i min vänsterspalt! :)

Anonym sa...

Hej, Jag vill gärna vara med i tävlingen om fin kudde. jeh@pandora.be
hälsningar
Karin

Olivia sa...

Snygg kudde! Skulle passa perfekt i min soffa =)

Länkar från bloggen!

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med! Har ingen blogg så jag tipsar några vännner.

Desiree sa...

Jag vill vara med o har länkat!

Carina sa...

Det är så roligt och inspirerande att titta in här och jag vill gärna vara med och tävla om ett kuddfodral.
Jag länkar till den här sidan

Lotta sa...

Jag förstår att du har många på din blogg:)
Lägger in en länk på min sida till din
Kram Lotta

Lotta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Utopia sa...

Supersnygg kudde som passat perfekt i soffan jag beställde tidigare idag men som än så länge är kuddlös...

utopiahelen@gmail.com

Anonym sa...

Vilken fin kudde! Hoppas på tur! Hälsar Eva Salomonsson

Hälsingland sa...

Ååååh,den passar på min nymålade svarta köksoffa.

malin2 sa...

Vilken snygg kudde!
Länk på min blog.

Millan sa...

Jag vill vara med, har länkat på min blogg!

Milla sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har länkat från min blogg ;-)

leopardia sa...

oh, jag är gärna med och tävlar...

http://leopardia.blogg.se/2009/january/vinn-kudde-hos-hem-och-lycka.html

Enkelheten sa...

Hej!

Klart jag är med i utlottningen!

//Cissi

Länkar ifrån min sida!

bumbime sa...

Hej!
Första besöket hos dig & fler lär det bli :o)
Självklart vill jag vara med & tävla om denna fina kudden!!!
Länkar med tävlingsbilden från min blogg!

Önskar en trevlig helg!!

Kram Lotta

Elina sa...

Fin kudde, hade passat bra på sängen eller i soffan vi har i datorrummet!
Hoppas på vinst och har självklart länkat:
http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/january/kudde.html

Jessica sa...

Vill jättegärna vara med och tävla och jag har länkat.

vitavillan sa...

Vilken fin kudde. Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg såklart!

Kram

Malin sa...

Jag vill tävla
länkar från min blogg
http://hemochlycka.blogspot.com/2009/01/tvla-om-en-kudde-frn-blacknwhite.html

Inspiration i vitt sa...

Hej, det är klart man vill vara med i din tävling om den gosiga kudden, länkar med bild så klart.
Kram/Ingela.

Carola L sa...

Jag är med

Länk finns i min tävlingsblogg
http://mammamuh.blogg.se/tavla

Victoria sa...

Är gärna med i tävlinge, fin kudde!
Tipsar 3 vänner om din blogg och tävlingen.

Ha en bra dag!
Victoria
vicki_holm@yahoo.com

Else sa...

Nydelig pute. Vil gjerne være med. Linker til konkurransen i min blogg.

Anna sa...

Självklart vill jag oxå vara med och tävla!! Länkat och klart inne hos mig!! // Anna ♥

maria sa...

Snygg kudde! Ser hur fint den skulle pryda min vita soffa :-) håller mina tummar hårt, hårt & hoppas!

Länkat å klart i min blogg!

kram M

Alla bäckar små sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Har även länkat från min blogg.

//L sa...

Klart jag vill vara med! Här har jag länkat:
http://linblogg.blogspot.com/2009/01/kudde_23.html

Annika sa...

Klart att jag vill vara med och jag har länkat i min blogg!

Brita sa...

Så klart vill jag vara med och tävla!

Familjen Kaos sa...

Godkväll.
Vill självklart vara med i tävlingen. Har länkat i min blogg :)

Kram / familjen Kaos

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.

disa sa...

168MOTEL,臻愛,依蝶,東楓,桂林,水漾,開漳聖王廟,天池檜谷,長青祠,仙溪,不老溫泉,城隍廟,皮影戲,荖濃溪,觀音山,中山公園,壽天宮,寶來溫泉,石洞溫泉,月世界,太陽谷,大世界,靖王墓,橋頭糖廠,大瀑布,大鬼湖,小鬼湖內門,南海紫竹寺,錫安山,雞冠山,新養女湖,旗山老街,文物館,運動公園,穎達生態農場,歷史展示區,鵝鑾鼻,高爾夫球場,保力林場,四重溪,森林遊樂區,台鳳高爾夫球,蛤板灣沙灘,沙馬基島,社頂自然公園,八大森林樂園,佳樂水,龍鑾潭,白水泉瀑布,曹公祠,竹林,岩玄華山文化院,桃源溫泉,鳳儀書院,世紀大峽谷,海洋生物館,森林遊樂區,關山落日,南灣海水浴場,後壁湖,烏石鼻海岸線,海灣風景區,國家步道,阿里史冷泉,頭城老街,澳花瀑布,石觀音寺,大溪漁港,東澳灣,溫泉公園