torsdag 8 januari 2009

Par Courrier




Bilder med tillstånd från Par Courrier. Foto: Magdalena Ahlberg.

Magdalenas
Par Courrier är en av mina webbutikfavoriter. Inte bara för hennes handplockade artiklar som samtliga är one of a kind vad man än finner utan också för hennes grymma bilder. En tjej som verkligen har talang när det gäller att hitta inredningsprylar och när det gäller fotografering!

Har ni ännu inte hittat dit rekommenderar jag starkt ett besök!

Tävla här om en skyddsängel från Ljuvliga ting samt här om Maison Belle's allrengöring från C'est la vie.

For translation, please see top of the right column.

21 kommentarer:

Giesela sa...

Hej och tack för din kommentar den värmde ... På återseende Kram Giesela

Ingela la la sa...

Vilka fina grejer. Speciellt gunghästen, otroligt fin!

Visst såg det fint ut uppe vid dammen? Fast nu snöar det och sen skulle det tydligen bli plusgrader så då kanske min utflyktsskatt går om intet...

Ha en bra dag!

Kram

Mia sa...

Åh, den där gunghästen har jag sett tidigare. Helt underbar, bara vill ha! Får se när plånboken tillåter nåt sånt.

Ha en fin torsdag!
Kram Mia

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Håller med Magdalena är en person som man tycker om..som du! Dessutom gillar jag hennes butik.
Kram Lotta

rosenskära sa...

Det är så himla bra med nätbutiiker! Är man hemma kär, som jag, så kan man ju "fönstershoppa" i soffan...

kram/L

Hemmalycka sa...

Nu har jag besökt Par Courier, håller med :). Massvis med fina saker som man skulle vilja fylla hemmet med-
Ha en bra dag:)

Den gode feen sa...

Hei, og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :) Du har ein nydeleg blogg, og eit kjempefint hjem! Ha ein flott torsdag, klem frå Linda :)

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jaa! Massor av fint där:)

Har du handlat nått av det på bilderna?
Susanne

Sjabbig men chic sa...

Absolut, härlig butik så nu har jag lagt den i min länklista över butiker.

Kram Lisa

Hemmalycka sa...

Har hört att du känner till det bästa inredningsbutikerna i göteborg :). Gå gärna in på min blogg och lämna tips.
Kram Åsa

Marres Hörna sa...

Den är från Balders Hage! ;-)

Par Courrier har grymt fina grejer! :-)

Kram!!!

Ljuvligt Hemma sa...

Vilka fin fina ting... måste genast klicka mig till butiken :) Tusen tack för din krya-på-dig hälsning! Kram kram

Gnistrande snö sa...

Vill önska dig en riktigt god fortsättning på det nya året!

Kram
Katarina

Lallis - liv och leverne sa...

Vad mycket fint! Måste nog i och kika lite:)
kram Lallis

Marie//Tekla Maräng sa...

Håller helt med dig om Magdalena och Par Courrier.

Kram Marie

Ingela la la sa...

Nu har min vinst kommit! Tack goa du. Jag har bytt efternamn... Heter lika som Johan.. fniss

Kram

Jellon sa...

ja den här sidan är verkligen en av mina absoluta favoriter!!! Och hon är som sagt grym med kameran! Gillar stilen och hennes näsa för läckra prylar. //Ha det bra! Märit

annashusidingtuna sa...

De har verkligen fina grejer, det är så smidigt också att beställa på nätet.
Kram Anna

Millas hem sa...

Jättefint!
Sett kikaren tidigare, tycker att den är super!

Kram Camilla

Sandras älskade hem sa...

Åhh, vilka vackra bilder! Jag ska titta in där direkt :)

Ha en bra kväll!
Kram Sandra

Åsa sa...

Tack för tipset!
Hade missat den sidan annars...
:-)