tisdag 20 januari 2009

Förhandstitt



Bildkollage från kommande Ellis Corner

Lite kryptiska bilder men så ska det vara ;-) när det blir lite förhandstitt för Ellis Corner som öppnar inom kort! Leveranserna duggar tätt nu och det packas upp ivrigt och förväntansfullt samt fotas för webbutiken. En del av detta ser ni i denna preview.

Tyvärr öppnar Ellis Corner senare än vad som var tänkt, pga Formex och något försenade leveranser. Men under tiden kan du göra som 263 personer (i skrivandets stund) redan gjort - sajna dig för nyhetsbrevet på den tillfälliga sidan. Och gör gärna även som 45 andra bloggar (i skrivandets stund) gör - länka gärna till Ellis Corner så får du en länk tillbaka. Maila i så fall din länkande sida till info@elliscorner.com

Fortfarande finns det inte något exakt öppningsdatum, det hänger helt och hållet på när de sista leveranserna dyker upp.
Det siktas på månadsskiftet. Men den som väntar på nåt gott ;-)

Tävla om en kudde från Blacknwhite här och ett nyårs/allahjärtansdagkit här.

For translation, please see top of the blog.

36 kommentarer:

Ingela la la sa...

Vad spännande!
Lycka till med allt inför öppningen.

Ha en bra dag!

Kram

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Åh vad spännande, jag ska länka i min höger kolumn:) Kram M

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Väntar med spänning och vad roligt för er. Vi ska bygga som en köksbänk/bardisk i vårt tvrum för p-kortet. Vi har vatten kvar där och tänkte utnyttja det till att kunna brygga kaffe och lite vita hyllor med fina saker..jag tror det kommer bli bra.
Kram Lotta

Smått och gott hos Lina sa...

Retsticka där! Jag vill se meeer ;-):-D

Det man ser ser ju väldigt lovande ut iaf, jag vill shoppa :-D

Kram Lina

Ett hus i vitt sa...

Åh vad spännande, hihi ja det är ju som julafton att få packa upp en massa fina saker. Det ser ut att bli jättemycket mysigt i eran butik. Varmt lycka till önskar jag. Kram, Anette

Mia sa...

Åh vad spännande, nästan lite som att vänta på jul... den som väntar på nåt gott... :)

Kram Mia

Eddan sa...

Det verkar lovande det lilla man får se ;-)!

Lycka till med slutspurten.

Kramar från Anette

Hemmalycka sa...

Spånnande, jag är förväntansfull.
Kram Åsa

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så spännande! Lycka Till med allt!
kram
Marie

Jellon sa...

Åh vad du är flitig och duktig. Det ska bli såååå spännande att "komma in" i Ellis Corner och kika på allt fint du har där. Lycka till med allt jobb som det innebär att öppna butik.
Stor kram från Märit

erics mamma sa...

Spännande som attan!!!!!

Fröken Fräken sa...

Jag är imponerad av att du inte bara vill behålla alla de fina grejerna själv - det är därför som jag aldrig skulle kunna öppna butik, jag skulle inte klara av att skiljas från sakerna... Hoppas att ni får komma igång till månadsskiftet! :-)

Sjöboden sa...

Ser mycket bra ut!!
Kram :-D

Villa Hemmet sa...

Spännande! *hoppar ivrigt upp och ner*

kram

mitt skärgårdsliv sa...

Väntar med spänning att ni ska öppna. Lycka till med allt nu före öppningen!!

EN INREDOHOLIC sa...

Åååå ser fram emot när ni öppna. Ska bli så spännande. Kram kram och all lycka!

Jannice

Inspiration i vitt sa...

Hej, ojoj vad roligt med din butik, såå spännande det ska bli att få kika in i den. Förstår att det kliar i fingrarna nu att öppna men vi väntar vet du.
Kram på dig/Ingela.

Hilde sa...

Å så kul Mia. Skal bli spennende å se resten også. Jeg vet ikke om du vil at sånne "vanlig dödelige" som meg skal länka, men jeg gjör det gjerne om du vil. Lycka till med öppningen.
Hilde

Sofie sa...

Vad spännande med en webbutik! Ser fram emot öppningen :) Kram, Sofie

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Oj vad lovande det ser ut:) Och rosa som är så fint!

Susanne

Ullis/Leva på landet sa...

Ska bli så kul att ni öppnar. Har länkat till butiken och mailat er också.
Lycka till!

Kramar Ullis

Karin A sa...

Underbart! Det kommer finnas så mycket fint hos er... :)

Kram Karin

linruz sa...

Så spännande lägger en länk på min sida direkt Kram kram

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh så spännande! Nu längtar jag verkligen efter att få se mer :)
Kram!

Angel.Pearls sa...

Spännande..Lycka till//Eva

Marit`s vita skrin sa...

Jag längtar tills ni kör igång......
Kram

Njut i din trädgård sa...

Mycket nyfiket följer jag detta! Lycka till!

Marie//Tekla Maräng sa...

Oj här var det många nya inlägg ser jag, måste läsa ikapp.
Lycka till med öppningen av butiken.
Ha det gott Marie

Lotta sa...

Hej tjejen!
Detta är så spännande! Så himla roligt för dig att det äntligen blir av. Du ska se att du får din gårdsbutik också nån gång framöver!

Lycka till!

Varm kram
Lotta

sofia sa...

Mmmmm spännande!!
Kram!

Stjärnor & Champagne sa...

Väntar och väntar på att ni skall öppna....

Hälsn Anne

Marie sa...

Kul! Silver, stickat och stjärnor, precis sånt jag gillar :)

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Mitt träd i fönstret är olivträd..present från mannen.
Kram Lotta

Marie sa...

Vad spännande!!! Lycka till med allt!

Kram Marie

Malla sa...

Det är verkligen jättespännande!!!
Man vill ju shoppa nu ju!!

kram

Susanne sa...

Oj! Vad roligt! LYCKA TILL och hoppas att allt går bra! Jag kommer verkligen tillbaka! :-)