tisdag 27 januari 2009

Förhandstitt numero 2



Förhoppningen var att Ellis Corner hade kunnat öppnat tidigare än vad som nu blir men inget att göra åt. Förhoppningen är att öppna i helgen m e n det hänger på den sista - försenade - leveransen från Danmark som förhoppningsvis kommer senast fredag.

Skriv gärna upp er på nyhetsbrevet på den tillfälliga sidan, så som 310 (i skrivandets stund) personer gjort och tack till alla er 60 (!) bloggar som länkar till EC!

So - stay tuned, fredag kväll kan det bli ett närmare besked och tills vidare blir det en andra förhandstitt för sugna shoppare ;-)
Tack för ert tålamod!

Tävla om ett halsband från Zann här och en prylficka från Villes veranda här.

For translation, please see top of the blog.

29 kommentarer:

strömmas sida sa...

Spännande må jag säga att få kika in på er webshop *ler*.
Jag anar att ni har det stressigt nu med allt runt det.

Lycka till, så länge, med allt.

Kram
Ingrid

T H E R R E fotoblogg sa...

Åh, så spännande det ska bli. Kommer ni sälja House Doctor?

Ellas Inspiration sa...

Åh det ser väldigt lovande ut!

Kram Karin

Mia sa...

Åh, inte långt kvar nu då. Hoppas det blir till helgen! :)

Söta små trummor i inlägget innan.

Kram Mia

Ingela la la sa...

Det ser ju väldigt bra ut av vad jag kan se... Menar du att jag kommer missa öppningen?? Vilken tajming.. Ja ja det finns väl datorer i sälen med.

Vad gulligt av dig med blommorna men jag tror att Johans jobbarkompis vattnar (han brukar göra det), jag ska kolla.

Ha en bra dag!
Kram

EN INREDOHOLIC sa...

Så spännande!! Är så nyfiken på vad ni ska ha för sortiment!
Kram
Jannice

rosenskära sa...

*Hoppar upp och ner på stolen*, myror i brallorna Mia? Somnar du på kvällen?! inget är som väntans tider, eller hur?

Kram/Lena

Hemmalycka sa...

Spännande, spännande men det närmar sig med stormsteg.
Kram Åsa

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Det ser ju så lockande ut! Stressa inte för mycket med butikstart nu, utan vi som vill kika väntar tappert ändå:)

Kram Susanne

Lis - jag o inredning sa...

Nu e det inte lång tid kvar, kul. Jag ska ta o kolla in er webshop sen. *Håller en tumme att det blir av till helgen* /lis

Nettan sa...

Ska bli riktigt spännande & ser fram emot din webbbutik =0).
Tråkigt att alla saker inte hunnit komma än...

Kram Nettan

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå!
Jag är så nyfiken, väntar med spänning.


Kram Anne

Sand mellan tårna sa...

Ska bli sååå spännande.

Kram Linda

SOFIE sa...

Ska bli sååå spännande med din shop! Ser ut att finnas mycket fint :-)
Tänkte länka till din butik om det går bra, så att jag inte missar något?!
Ha det så gott!
Kram Sofie

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Jag glädjer mig för er skull.
Kram Lotta

Fröken Fräken sa...

Vilka frestande förhanstittar! Har ni några planer på att öppna en "riktig" butik också?

Sjabbig men chic sa...

Jag ska absolut stanna tuned!
Kommer att bli jättespännande!

Kram Lisa

zinkbaljan sa...

Jag tycker åxå att det ska bli oerhört spännande att kika in!
Kraaaaam

Inspiration i vitt sa...

Vi väntar även om det drar ut på tiden vet du.
Förstår att det är frusterande men vad göra??
Vilka söta trummor du visar.
Ha en fortsatt bra vecka i väntans tider hihi.
Kram på dig/Ingela.

MiaMaria sa...

Hej Mia!

Och tack du rara!

Så spännande det ska bli, men jag förstår att ni vill ha en välfylld butik när ni startar.....

Ha det så gott denna veckan!
MiaMaria

Moderncountry sa...

Mia, har jeg gått glipp av noe? Starter du butikk?? Er Ellis Corner din baby? Undrer, hvordan har jeg kunnet misset..tenker meg om, trodde du snakket om en vennindes butikk. Nei, her blir det røre, så mangen nye butikker på gang. Forlåt..Du får oppdatere meg siden, hvis du har tid.
Ville bare hilse på og nyte alle vakre bilder, som alltid. Blir alltid sittendes og titte på ditt banner, så nydelige farger og veldig godt fotografert.

Håper du har en god uke, klem!

Aina

livetpåfyran sa...

Jag väntar med spänning!!

Må så gott i allt med öppningen, hoppas alla leveranser kommer,

kram Pia

Magdalenas Hem sa...

En sista "lycko-spark" där bak då ;)
Hoppas ni får hem era fina saker innan helgen så ni får sätta igång!
Vet ju hur ivrig man är att bara få trycka på knappen - "publicera" första gången! Stort lycka till med premiären, jag kommer!
kramar på er :)
M

Stina sa...

Så fin banner Mia!!
Kram

Hemma på Landet sa...

Jag längtar tills ni öppnar.;-) Kramis

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så spännande med en till webshop har en själv och vet hur roligt det är. Trots att det ofta är leveranser man väntar på. Lycka till. Kramis Tess

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Mia headern är underbar och du med!
Kram Lotta

Mari sa...

Superfin header! Och typsnittet var görfint med!:)

Malla sa...

Vad spännande det ska bli när ni öppnar. JAg längtar verkligen!!

Kram kram