tisdag 13 januari 2009

En ängel flög förbi




Bilder: Mia

Jag vill tacka er så hemskt mycket som lämnat rara kommentarer vid min farmors bortgång. Era söta ord värmer ska ni veta!

I julklapp fick vi en ängel och en tomte av min bror respektive föräldrar. Ängeln tycker jag passar i detta inlägg när jag ska offentliggöra vem som vann skyddsängeln från Ljuva ting samt Maison Belles allrengöring från C'est la vie.

Den norska ängeln kommer från
Stavanger glassblåseri och tomten från Glas Salongen i Strömstad (som ni kan läsa mer om här).

Skyddsängeln vanns utav
Lina och allrengöringen av Monica Karlsson. Stort grattis till er! Och stort tack till C'est la vie samt Ljuvliga ting som sponsrade tävlingarna!

Tävla om en kudde från Blacknwhite här.

For translation, please see top of the blog.

8 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Ängeln är jättefin. KRAM

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Så fin ängel! Och en fin symbol för allt som är gott i världen:)

Grattis till alla vinnare!
Susanne

annashusidingtuna sa...

Beklagar verkligen sorgen, ängeln är en fin symbol i detta läge.
Kramar Anna

Vägen till Drömhuset sa...

beklagar bortgången av din farmor :( missade ditt förra inlägg.. ta hand om er!!

fin ängel, riktigt vacker!

stor kram sara

Lavendeldoft och vitt sa...

Att förlora någon man tycker om är så hemskt men ändå är det en del av livet...
Underbara änglar...
Kram/Linda

Stina sa...

Så fina de var Mia!!
Kramar

Eddan sa...

Åh Mia, jag har inte varit inne hos dig på några dagar (har legat i magsjuka) och ser nu att du har förlorat din farmor.

Jag får verkligen beklaga er förlust.

Många kramar från Anette

rosenskära sa...

Grattis till vinnarna av de fina sakerna.

Livet går vidare...

Kram/L