söndag 7 december 2008

Välkommen till familjen





Bilder med tillstånd från TV3. Credits: 20th Century Fox.

Kanske inte den allra bästa filmen med Sarah Jessica Parker men en julfilm som dock ändå är helt ok är Välkommen till familjen. Parker spelar Meredith som tillsammans med sin pojkvän Everett (Dermot Mulroney) ska besöka hans föräldrar inför julen. Till skillnad mot reserverade Meredith är medlemmarna i hans familj frigjorda och uppsluppna vilket bäddar för problem när Meredith har svårt att släppa loss.

Andra skådespelare är Luke Wilson, Claire Danes, Diane Keaton och Rachel McAdams. Missa inte bra musik heller!

TV3 kl. 21.00.

Tävla här om zinkbokstäver Jul från Stilero, här om en gör-din-egen-bok från Solentro samt här om ett zinkhus från Home Sweet Home.

For translation, please choose flag in top of the blog.

10 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej
Vilken härlig kudde i inlägget under, kommer att tänka på min farmor när jag ser sådana.
Har gått och tjuvkikat länge på dom där hjärt formade ljusstakarna du har med två respektiv fyra ljus. Det får nog bli en två armad till nästa jul.
Kram Marie

mali-mo sa...

Litt julefilmer hører jo med for å komme i stemning, denne har jeg ikke sett så kanskje den skal få en sjangse? Ønser deg en kjempefin søndag!

Petra sa...

Åh, visst är filmen bra! Hoppas allt är bra med dig nuförtiden? Är så dålig på att blogga, nu har man ju lite att stå i, hrm... Sköt om dig och hoppas du får en trevlig advent!
Kramiz
Petra

ALEGNI sa...

vilken trevlig blogg du har! jag ramlade in här via en tävlingslänk!
den här filmen måste jag se - jag älskar julfilmer :)
ha en trevlig andra advent!
kram,
ingela

organic-lizzi sa...

Har den her,så må nok få sett den en gang før jul..Er litt søt da:-))
Verdens deiligste søndag til deg..
Stooor klem Randi

Designe sa...

Åh, är filmen ikväll??..den har jag faktiskt inte sett..och ser gärna en julfilm nu. Igår såg jag "Om ödet fick bestämma"...riktigt julig och romantisk film!:) Kram

Nettan sa...

Hejsan!! Det här ä så himla perfekt..behöver inte kolla tidningen längre för att ha koll på vad som kommer!!;-) Tack igen för tipset! Ska jag självklart kolla på! Blev det något smaskens bakat häromdagen? Ha en mysig andra advent!!
Kram Nettan

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Tack för tipset, såg du att jag vann på Ikea idag...trodde jag skulle köra av vägen när min man ringde för att berätta.
Kram Lotta

Wilda Stenlyckan sa...

Tack för tipset! Den filmen ska jag se :-)

Ojoj.. vilken otur ni hade med alla er belysning! Tur att det löste sig! Kudden är superfin!

Kram Sara

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Åhh den filmen e ju så rolig..
Du har ju snöflingor på din sida *ler* härligt..
Kram Linda