fredag 5 december 2008

Tävling om zinkhus från Walther og Co


Bildkollage med tillstånd från Home sweet home

Tävling återigen! Denna gång är det Yrsa på Home Sweet Home som är gullig att sponsra med ett zinkhus från Walther og Co, något som jag vet är mycket poppis! Så ta chansen att vinna ditt eget, lagom till jul.

För att tävla länkar du till tävlingsinlägget och till Home sweet home. Låna gärna tävlingsbilden. Lämna en kommentar så jag vet att du deltar. Har du inte blogg mailar du tre vänner samt mig på maria@hemochlycka.se och glöm inte att ange din e-mailadress bland kommentarerna så jag kan få tag i dig om du vinner.

Tävlingen pågår till 19 december kl. 15:00. Varmt lycka till!

For translation, please choose flag in top of the blog.

168 kommentarer:

Tina sa...

Klart jag vill vara med och tävla och självklart länkar jag...:-) Kram Tina

Junibacken sa...

Hej! Ååå, älskar dessa zinkhus, de är så vackra! :) Jag vill självklart vara med och tävla! Har ingen blogg men tipsar tre av mina vänner och skickar även ett mail till dej inom kort!

/Daniela
daniela.ostman@cou.fi

molle sa...

detta är första gången men måste ju testa så självklart vill jag vara med och tävla...
så självklart länkar jag

Anettes hus sa...

Å, sååå fint! Jeg er med selvfølgelig!!

Ha en fin helg!

Klem Anette

annashusidingtuna sa...

Oooo Jag vill också vara med och tävla, jag länkar givetvis.
Kram Anna

Anna sa...

Ett så gulligt hus vill man ju inte missa chansen att vinna! Länkar på min blogg!
Vintriga Kramar Anna

monikanen sa...

Jag älskar Wahlters zinkhus,de är så fina.Jag har mailat mina vänner om tävlingen.Nu hoppas jag så på vinst:)
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Guldkant På Livet sa...

Ops, en tävligt igen! Gulligt hus, jag har ett själv, så mysigt att elda ljus i... Sissel, hon är ju drottningen! Mari.

Smått och gott hos Lina sa...

Åå en så fin vinst! Jag vill hemskt gärna vara med och tävla. Men hur länkar jag till två ställen? Jag vet bara hur man gör bilden till en länk, kan du hjälpa mig?

Kram Lina

Jellon sa...

Hej hopp och en riktigt trevlig andra advent. Jag är mer än gärna med och tävlar om det jättefina zinkhuset. Roligt med tävlingar!! Länkat med bild. //Kram från Märit

Vit poesi sa...

Hoppas på tur!! Länkar så klart
kramar Malin

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

Åh va roligt jag vill gärna vara med och tävla och länkar så klart.

Trevlig andra advent!

Kram Marie
m_edberg81@hotmail.com

Saramedflera sa...

Hejsan
Jag är gärna med.
Kram Sara

Kerstin sa...

Hei Ville bare innom å takke så mye for den flotte gaven jeg fikk i Vita gåvor=)

Den falt virkelig i smak=)
klem Kerstin

Nettan sa...

Självklart vill jag vara med att tävla. Bildlänk finns på min sida. :)

Anonym sa...

Hej! De där zinkhusen är ju så fina - ser dom lite här och där i bloggvärlden men har tyvärr inte sett någon på riktigt än. Hoppas därför på tur!! Jag mailar dig och 3 vänner inom kort. Ha en trevlig helg! Hälsningar Kristine

Annas tävlingsblogg sa...

Jag vill vinna ett zinkhus, de är så fina.

Har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/december/zinkhus.html

info@annakarlsson.se

Annas tävlingsblogg sa...

Missade bloggadressen i mitt tidigare inlägg

http://molnboanna.blogg.se

länknsadressen finns i inlägget innan.

info@annakarlsson.se

r e b e c k a sa...

Jamen visst vill jag vara med och jag har nyss länkat på min blogg!
Ha en skön fredagkväll! :)

erika sa...

jag länkar och vill vinna

Hemma hos Alva sa...

Jag vill också pröva lyckan. Länkar i min blogg.

Ha en trevlig fredagkväll! Kram

Sjabbig men chic sa...

Såklart vill jag vara med och tävla. Har länkat till tävlingen i vänsterkolumnen :) och till butiken under butiker.

Kramar från Lisa

Ulrika sa...

Nu har du chansen att vinna ett exklusivt smycke med ett rent och enkelt formspråk som förmedlar en speciell känsla. Av smyckesformgivaren/silvesmeden eva e eriksson. Titta in på min blogg.

Lisas vardag sa...

Åhh, vilket fint hus, självklart är jag med och tävlar och givetvis även länkar! :-)
*kram*

Ullis/Leva på landet sa...

Vill ju gärna var med och tävla om ett sådant ljuvligt hus. Länkar också. Lägger in Home seet home under mina butiker.

Ha en riktigt skön helg!
Kram Ullis

Nettan sa...

Japp, klart man vill vara med & självklart länkar jag !

Trevlig 2:a Advent..
Kram Nettan

Living by Milla sa...

Oja, jag vill vara med!

Ha en fin helg!
kram Camilla

Malin.E sa...

Jag vill oxå vara med på ett litet hörn :-) de är så fina zinkhusen. Jag har mejlat 5 vänner om denna blogg + tävling malin@malinagirl.com

Julhuset sa...

Jag har inget zinkhus, men vill gärna ga ett, så välkommen hem till mig, länkar.

Lis - Jag o Inredning sa...

Klart man skulle vilja vinna ett zinkhus... länkar direkt på min blogg. =) /Lis

Lis - Jag o Inredning sa...

glömde lämna min mail. lis.nilsson@hotmail.com. går snabbt när man blir glad. =)

Helen sa...

JAg vill vara md och jag har länkat!

Malin/Vita hjärtan sa...

Hej!
Jag är gärna med & tävla, älskar zinhusen. Har länkat till tävlingen & Home Sweet home.
Trevlig andra advent!
Kram Malin

Anne sa...

Är så svag för dessa zinkhus. Är förstås med och tävlar.

abackman66 at hotmail punkt com

Ingela la la sa...

Jag är med och tävlar! Har länkat som man skulle :)

Kram Ingela

Smått och gott hos Lina sa...

Toppen! Då länkar jag som jag brukar. Kram

Dorpan sa...

Jag är gärna med, länkar i min julblogg!
/Dorpan

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Hej vännen
Jag älskar zinkhus och vill gärna vinna. Länkar på båda mina bloggar.
Kram Lotta
P.s såg att vinsten på ikea betalas ut som ett presentkort...

ANNIKA sa...

Åh vad gärna jag vill äga ett zinkhus!Hoppas på tur i tävlingen .
Har ej blogg men mejlar vännerna och dig.
gustafsson.57@hotmail.com

Jessica sa...

Hejsan!

Är gärna med och tävlar om det fina zinkhuset. :-)

Har lånat bilden och länkat i min blogg

http://trebarnsmamman.bloggagratis.se/2008/12/06/1171614-tavling-hos-hem-och-lycka/

Får man väl hålla tummarna då. :-)

Ha det gott!

sofie sa...

Klart jag vill vara med och tävla, och jag länkar naturligtvis!

Carola sa...

Jag vill vara med och tävla

Länk finns i min tävlingsblogg
http://mammamuh.blogg.se/tavla

jennys hus sa...

De är så fina dessa zinkhus! jag är med & har länkat.
Kram/jenny

Zizzi sa...

Jag är med och länkar såklart!
Kram cissi

Lotta sa...

Klart att jag vill ta en lott och länkar till din underbara sida ! Trevlig 2:a advent
Kram Lotta

Vita ljuva tankar sa...

Jag vill vara med och tävla, jag fösröker få ihop till en liten zinkby ;)Jag länkar också...

Kram

Hulda sa...

Hej!
Vill vara med och tävla!
Ska ge mig på och länka nu. Och läsa vidare på din blogg!
Hulda

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag vill vara med såklart! Länkar i vänster kolumnen:)

Hoppas kvällen är bra!
Susanne

Vägen till Drömhuset sa...

hejhej :) klart jag är med i tävlingen också, älskar ju walther & co!!! hoppas på tur nu :)

stor kram sara

Marie//Tekla Maräng sa...

Klart jag vill vara med att tävla om ett zinkhus och jag länkar...
Kram :-)

Monkan sa...

Zinkhus! Ja, jag vill gärna vara med och tävla :-)

Jag har länkat i ett inlägg och lägger det också i sidomenyn.

ALEGNI sa...

jag älskar zinkhus o deltar mer än gärna, o givetvis länkar jag till din blogg!
hälsn.
ingela

Mia sa...

Nu har jag länkat till både dig och butiken. Jag har ännu inte skaffat något zinkhus men de är helt underbara.

Trevlig 2:a advent!

Kram Mia

Millan sa...

Är med och tävlar och har länkat med bild på min sida
Mvh Millan

Tårtsmulan sa...

Vilket underbart hus, önskar mig ett sådant.
Jag vill jättegärna vara med i din tävling och länkar från min blogg.
Home sweet home har jag aldrig besökt tidigare och jag är glad att jag fick tipset :), ligger numer under mysiga webbutiker.

Trevlig andra advent.
kram!

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!!=)
Länkar självklart till både dig och Home sweet home!
Mvh Anna

Betongänglar sa...

Är så klart med och tävlar---Länkar hos mig
Kram/Annelie

Vitudden sa...

Hejsan!

Jag är gärna med och tävlar och jag har länkat till tävlingen och till butiken under Heminredning och inspiration på min sida.

Trevlig 2:a advent!
Ulrika

Saida sa...

ja e å gärna me å tävlar :) länkar

Elin sa...

Vill självklart vara med och tävla. Lägger in en länk på min blogg med. :D

Tuva sa...

Detta är min första kommentar på nätet. Älskar er bloggare, ni är superduktiga!
Vill gärna vara med och tävla.
Har ingen egen blogg, har fullt upp att läsa era.
Tack från TUVA
y.castor@telia.com

Liz sa...

Det här är ett hus som jag skulle kunna tänka mig att äga, klart jag är med och tävlar.
Du har en länk sida hos mig.
Kram från Malmberget :)

Nanna sa...

Klart jag vill vara med och tävla.
Har ingen blogg så jag mailar dig + 3 vänner.

Tjohalias blogg om inredning sa...

Jag är gärna med och tävlar om det fina zinkhuset! Har länkat: http://tjohalia.blogg.se/tavling/2008/december/zinkhus.html

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!
Så fint!!
Jag vill gärna tävla och vinna också ;-)
Länkar till tävlingen och till butiken!
Kram Sara

Mi vida sa...

Jag är JÄTTE gärna med och tävlar. Länkar såklart från min blogg.
/sofiegode@hotmail.com

Hallonmamma sa...

Vill så klart vara med och tävla,har ingen blogg så jag har mailat tre vänner i stället.
maria@bjarenet.com

Addis och Leif sa...

Jag är gärna med och tävlar! Länkar från vår blogg!

Mvh
/Addis

VILLA MOA sa...

Yes, Här är jag, vill jätte gärna vara med på din fina tävling. Himla mysig blogg också. Gillar dina biler skarpt!
Länkar självklart då det är så fin blogg med kvalitet.

Kram Nettan

Chrissan sa...

Vill så gärna vinna ett zinkhus! De är så fina!

Och jag lånar bilden och länkar!

/Chrissan
chrissan74@hotmail.com

Villa Hemmet sa...

Oj, jag som fattas "fritidshuset". Jag ställer mig snällt i kön och håller tummarna. Länkar givetvis....

kram på dig!

http://kreativabilder.blogspot.com/ sa...

Hej
Underbar lykta Hoppas jag blir den lyckliga vinnaren.
Har länkat dig på min sida.
Även jag har tävling på min sida VÄLKOMNA
http://kreativabilder.blogspot.com/

Camilla sa...

Hej! Ååå, jag vill verkligen ha ett sånt här zinkhus, de är så fina... Sambon min däremot är inte alls särskilt imponerad & vill absolut inte att jag köper ett. Men om jag skulle ha turen på min sida & vinna ett... Då kanske han skulle ändra sig?? Det är ju värt ett försök, så självklart vill jag också vara med och tävla! Har tipsat tre av mina vänner och skickat en kopia på mejlet till dig!//Camilla


jonsson.noren(a)telia.com

Tilde sa...

Vill vara med och tävla!! :-)
Har även länkat i min blogg.

Hjärtat Mitt sa...

Zinkhus står högt upp på min önskelista.
Är gärna med och försöker vinna :)
Har länkat till dig.

Kram Mari i Marieholm

Petra C sa...

Jag vill jättegärna vara med och försöka vinna det fina huset.
Har länkat på min blogg!

Lotta Fröjd sa...

Jag vill verkligen vara med och tävla om ett underbart Zinkhus.

Har önskat mig ett sådant ett tag nu och har till och med börjat drömma om det på nätterna. Lustigt nog.

Här har jag länkar:
http://deliquate.blogg.se/2008/december/zinkhus-fran-walther-co.html

God Jul och Kram

anna§ sa...

jag vill vara med och tävla

MammaRebecca sa...

Självklart är jag med och tävlar;) Ja har blivit förälskad i dessa zinkhus:)
Självklart så länkar ja ju hit från min blogg oxå

Zara sa...

Är gärna med, länk finns!

Ela sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om dessa underbara zinkhus. Länkar till dig i min blogg.

Mvh Ela

Marica sa...

Självklart vill jag vara med & tävla :-D
LÄnkar till dej i högra sidan på min blogg :-D

// Marica

Fru Skrot - Rouva Romu sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen! Länkar med bild!

Bland kuddar o busiga barn sa...

JAg gör ett försök att vinna detta söta zinkhus. Har lånat bild och skrivit ett inlägg om din tävling.
Hoppas, hoppas!
Kram!

Anna sa...

Jag vill gärna vinna, det blir en fin födelsedagspresent till mig. Då jag fyller år den 20:e. Jag är stormförtjust i dessa hus!

Jag länkar självklart!
Ha en underbar vecka!

Kram Anna

Gunilla sa...

Jag vill hemskt gärna äga ett sådant fint zinkhus. Jag hoppas på turen.
Länkar

Ha de gott
Gunilla

Marit`s vita skrin sa...

Oj vad många som är med. Vad kul. Och självklart jag med.

Länkar på en gång.

Kram på dig

Jojo sa...

Hejsan!

Vill gärna tävla så jag har länkat till dig nu!

kram Jojo

Lavendeldoft & vita spetsar sa...

Jag vill absolur vara med och tävla! Jag är så förtjust i dessa zink men ännu ej ägare till något.
Kram/ Linda

Camilla på Trädgårdsliv & Design sa...

Jag vill absolut vara med och pröva chansen till ett fint zinkhus! Jag har länkat och lånat bild till min blogg (i vänsterspalten)

Ha ha en mysig fortsättning på veckan.

Sabina sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om detta fina hus. Länkar på min blogg.
Mvh Sabina

Emmie sa...

Åh jag är mer än gärna med o tävlar om detta vackra zink hus! Hoppas på de bästa.

Kram Emmie

Sand mellan tårna sa...

Jag hoppas på ett mirakel och är med och tävlar!

Kram Linda

Jozan - Krydda Livet sa...

Vad fin tävling. Den vill jag gärna delta i. Jag har länkat hit från min blogg samt lagt till Home sweet home bland mina favoritbutiker på nätet. Nu hoppas jag på det bästa.

Kram Josefin

Anonitota sa...

Jag vill såklart vara med och tävla!

Länk: http://anonitota.wordpress.com/2008/12/08/tavla-9/

anonitota@comhem.se

Heaven and Earth sa...

Alla har ett! ...utom jag... ;-)

Får hoppas att det är MIN tur nu!!
Har länkat på min blogg!

Ha en go vecka!
Iréne

My home is my Castle - by Kari sa...

Heisann :))
Ja dette vil jeg være med på :)
Kjempemoro ..

Klem,Kari

Sara sa...

Jag missar inte chansen att vinna ett zinkhus! Efter två år i bloggvärlden har jag fortfarande inget zinkhus fast jag tycker de är helt underbara...tänk att jag inte heller sett några i affärerna...

lenislenis sa...

Underbart! Ja tack, jag skulle gärna vilja vinna det! Håller tummarna ;-)

ÄlskadeBarnOchLjuvligaTing sa...

herregud vad många tävlande. Men jag ger mig endå inte. *S* Länkar ju självklart i min blogg oxå.

Mia - tack så mycket för tröstpaketet- Super fina. Maken frågade vad det var och vad man har det till.. *S*
För enkelhetens skull svarade jag - saker och pyntar..

Han har inte riktigt samma ögon som jag.
TAck igen vännen.

www.dontletthebedbugsbite.blogspot.com

Marres Hörna sa...

Jag vill vara med!!! :-)

Länkar med!

Kram Martina

huset på backen sa...

hej där!
Härlig blogg du har , faktiskt mitt första besök här!
Jag vill gärna vara med i tävlingen.
Ha en bra dag!

My Lovely Things sa...

hej!!
åh vilken trevlig utlottning..
jag är jättegärna med..
länkar..
kram anna

Sandras älskade hem sa...

ÅHHH!! Vilken underbar tävling!! Den här vill jag vinna!! :) hihi.
Jag har självklart länkat till tävlingsinlägget och till Home sweet home!! Kram Sandra

Fynda och Fixa sa...

Jag har letat som en tok efter ett zinkhus, men så fort jag har bestämt mig för att köpa ett är de slut. Det syns ju även här på din utlottning att husen är populära.

Jag länkar från min sida!

Emelie sa...

Självklart är jag med och tävlar om ett vackert Zinkhus!

Jag länkar!

Lycka till allihop!
Kramar från Emelie

kajsa sa...

Mysigt ljushus. Habegäret är väckt. Jag är med. Allt är länkat och klart på bloggen. Inklusive en länk till leverantören....

Ha det bäst.
//Kajsa

Paula sa...

Självklart vill jag vara med att tävla om detta gulliga hus.. länkar från mig.
http://lill-paula.blogspot.com/search/label/t%C3%A4vling

Willewira sa...

Vilken rolig tävling!! Som många andra tycker jag om dessa zinkhus och vill ju naturligtvis ta vara på chansen att vinna ett när den kommer.

Har även länkat på min blogg...

Ha det gott!
Kram Willewira

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Åhh ja klart man inte vill missa denna tävling... Jag har länkat...
Kramis Linda

evastavlingar.blogg.se sa...

Jag vill också vara med och tävla. Har länkat.



(eva_champion@hotmail.com)

Vita villan på vallen. sa...

Hej!
Jaaa.. Jag vill gärna vara med och tävla om ett fint zinkhus...Hoppas på tur!

Länkar.

Ha det bra!
/Sofia

zαηуα sa...

Jag vill självklart vara med och tävla :) Hoppas på tur! :)
http://zascraps.blogspot.com/2008/12/zinkhus.html

Solstad sa...

Hei.
Jeg vil gjerne bli med :) Jeg synes desse zinkhusene er nyydelige!! Klem fra Solstad :)

Anna sa...

Jag vill självklart vinna ett zinkhus =)
Länkar också.

Pernilla/ Ockra villan sa...

Hejsan.. Verkar vara poppis att lotta ut zinkhus nu före jul, och visst vore det fint med ett sånt eftersom de är extra svåra att få tag på här i vårt lilla land..

Ha det gott

anu sa...

I want to participate in a lottery also!
And i will link it too!
Anu

Petra sa...

Jag vill jätte gärna vara medoch tävla om detta fina zinkhus.

My little Home sa...

Oh jag vill väldigt gärna vara med och tävla om ett rart zinkhus!! De är så fina och ett sånt fattas faktiskt hemma hos mig:-)
Länkar såklart.
Kram

Granne med Selma sa...

Gokväll!

Visst skulle det vara roligt att vinna ett zinkhus... de är ju så fina! Självklart länkar jag inne hos mig och hoppas på TUR!
Kram Sussie

Prillig sa...

Jag vill jättegärna vara med, jag länkar så klart från min sida.

Britt

Zäta sa...

Jag är gärna med och tävlar och det fina huset!
Här har jag lagt länkar och bild:
http://blogg.zettervall.se/#post1083

Juliann sa...

Desse husa er såååå fine, er gjerne med på lotteriet ditt!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ännu en som vill tävla! Du hittar länk till tävlingen och till Home Sweet Home på min blogg, i menyn till höger.

Ha det fint!

Anna sa...

Vad kul! Jag är gärna med :o)
Länkar till höger i min blogg.

Mvh Anna

Louise sa...

Oh, av en ren slump hamnade jag här - och vilket tillfälle...vill inte missa det och har mailat mina vänner...
Kram Louise
krabbe@home.se

Lindhagens Anna sa...

Oj, om det finns så fint hus att vinna vill man ju vara med! Länkar ifrån min blogg. www.lindhagensanna.blogspot.com.

/Anna

marina Gavelin sa...

Jag är med i tävlingen ,fina saker på dina sidor.//Marina

marina Gavelin sa...

Jag är med i tävlingen ,fina saker på dina sidor.//Marina

LillaBoo sa...

Jag vill vara med! mycket fint! :)har länkat http://lillaboo.skyrock.com/2185925963-Vinn-ett-snyggt-zinkhus.html

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Fantastiska tävlingar du har! Lägger en länk till höger på min blogg. Trevlig helg!

Linda sa...

Jag vill vara med och tävla såklart, jättefint med zinkhusen tycker jag.

Linda sa...

Jag glömde säga att jag länkat ;)

Eddan sa...

Åh vad många bra tävlingar du ordnar Maria. Jag vill så klart vara med även i denna tävling.
Har länkat i bloggen förstås.

Må så gott!

Kramar från Anette

Anna sa...

Jag är med och tävlar om det vackra zinkhuset!
Har skrivit en inlägg om det! =)
*kram*
Anna

Fröken Lavendel sa...

Hejsan! Jag vill självklart vara med och tävla om det söta zinkhuset! Jag länkar också förstås!

Lilla jag sa...

Hej!
Vill så gärna vinna ett zinkhus, så självklart vill jag vara med och tävla. Har länkat från min blogg.

Lenalandis sa...

Mycket att titta på i denna blogg. Länkat och färdigt till tävlingen!

Mia sa...

Klart jag är med o tävlar. Har länkat på min blogg.
http://misu79.blogspot.com/2008/12/tvling.html

God jul!

Mvh Mia

envilsenloppa sa...

Åh jag vill jättegärna vara med och tävla om det söta lilla huset !!
Länkar såklartt !
/Lotta

Stine ☆ sa...

Flott premie! Denne konkurransen vil jeg være med på :)

En inredoholic sa...

Hej Mia! Klart jag vill vara med och tävla. Lägger in och länkar på min blogg, precis som det står. Passar på att önska dig en go start på veckan också. Kram Jannice

HomebyH sa...

Hejhej! Jag är gärna med och tävlar! Jag är alldeles ny i bloggvärlden, så med reservarion för att jag inte klarar av länkandet;)

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Jag vill självklart vara med och tävla och jag har länkat till er båda och lagt bilden på höger sida i bloggen!

Kram Susanne

pyssel knåp & barnskrik sa...

vill oxå vara med länkar detta
häls emma

Anja sa...

OJ! Chansen är ju liten med alla dessa deltagare men chansar man inte så kan man ju aldrig vinna!
Har bild och länk till tävlingen på min sida!

Man lever på hoppet, sa Loppan

Harmony at Heart sa...

Hejsan!
Dessa zinkhus är verkligen populära! Jag ställer mig sist i kön till utlottningen och håller tummen på vinst. Första gången jag deltar, jag är ännu en färsking på blogghimlen.
Ha en riktigt God Jul!
/Marie
zzzmarie@hotmail.com

allt o inget med jeanette sa...

Jag tävlar gärna!
Länkar på min blogg!
Jeanette

maxell sa...

Jag har nyligen upptäckt dessa vackra hus och jag är gärna med och hoppas på tur.

Självklart länkar jag från min blogg.

Karolina sa...

Självklart skulle jag vilja VINNA detta hus!!! Din blogga inspirerar mig!
Har själv ingen blogg men skickar ett mail till dig.

/Karolina
klagerman@yahoo.se

Nettan sa...

Självklart vill jag vinna det fina zinkhuset!!
Jag länkar det.
// Nettan

http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=16171729

Ewa sa...

Självklart vill jag vara med och ha chansen att vinna det fina zinkhuset! Länkar med lånad bild på min blogg! vittochblatt.blogspot.com

Hälsningar Ewa

Christina sa...

Jag bara älskar zinkhus, dom är så fina..... Jag ska nog köpa ett, om jag inte vinner. Jag har ingen blogg men jag meilar dig och 3 kompisar.
God Jul Christina

Fabelle sa...

Så klart vill jag också vara med och tävla om detta underbara zinkhus! Har önskat mig ett länge! De är så fina!

Har länkat hos mig!

www.linaslivolycka.blogspot.com

Black Doggy sa...

Hej!
Klart jag vill vinna det underbara zinkhuset, hoppas på tur och har självklart länkat till både dig och Home Sweet Home på min blogg.

Jenny sa...

Klart man tar chansen att tävla! :)

Har länkat till Hem och lycka samt Home sweet home och hoppas nu på tur.

Titti sa...

Jag vill vara med och tävla om detta underbara zinkhus och självklart länkar jag...:-)

Vero sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har länkat på min blogg.

Prinsessan och jag sa...

Hej, jag är en nybörjar-bloggare som vill vara med o tävla om ett zinkhus i sista sekunden. Jag klarade av att länka bild och allt, bara en sån sak! Tack för din inspirerande blogg! Lycka tilll med webb- butiken, jag kommer att titta in!

Tekri sa...

Så fiiint ! Dessa små zinkhus gör en verkligen helt lyrisk! Klart jag länkar !!! God Jul & Gott Nytt År
mvh// Tekri

Ingeborg sa...

Är med i utlottning. Fin blogg du har.Länkar givetvis.
God jul,
Lotta

Cissiluu sa...

Jag är hemskt gärna med, har länkat! Mycket trevlig blogg för övrigt :)

Tezzie sa...

Klart att man vill vinna detta underbara zinkhus tar chansen.
Har länkat på min blogg och här kommer min mail/kramar Tezzie

therese_nystedt@hotmail.com

Robin&FannysMamma sa...

Klart man vill vara med och tävla!
Jag länkar! =)
MVH/Agneta

♥ mamman i huset... ♥ sa...

Hur kan jag ha missat denna tävling. Men jag hann...

Hem och Lycka sa...

Tävlingen är avslutad och vinnaren meddelas inom kort.

strömmas sida sa...

Ett vackert zinkhus skulle precis vara pricken över i hos mig.

Länkar till din sida och lägger in din tävling hos mig.

Hälsningar
Ingrid

sue sa...

抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,主機代管,虛擬主機,專屬主機,實體主機,獨立主機,網域申請,網頁空間,推薦虛擬主機,網域,網域註冊