onsdag 17 december 2008

Tävling om presentkorg


Bild med tillstånd från Kryddlandet.

Att vi ska ta vara på varann är ju självklart egentligen. Men tyvärr har det ändå inte blivit helt självklart att äta ekologiskt och kravmärkt. Vad passar då väl inte bättre för det nya året att göra ett nyårslöfte om just detta? Och ännu bättre då med en tävling sponsrad av Kryddlandet som bidrar med en presentkorg full av ekologiska och kravmärkta kryddor?

Priset du kan vinna består av en kravmärkt fiskkrydda, en påse ekologisk Herbs de Provence, en påse ekologisk rosépeppar, en keramikburk samt ett handgjort kryddmått. För att vinna ska du med blogg länka till tävlingsinlägget och skriv sedan en kommentar. Har du inte blogg kan du också delta genom att länka till tre (minst) vänner. Glöm inte att ange din e-mailadress!

Tävlingen avslutas på nyårsafton, 31 december kl. 15.00. Lycka till!

For translation, see top of the right column.

52 kommentarer:

Christina sa...

Hej
Har du tävling igen! Självklart vill jag vara med. Kram Christina

Christina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ingela la la sa...

Åh, vilket bra pris! Hoppas jag vinner =)

Jag vill alltså vara med att tävla och har länkat till vänster i min blogg!

Kram

Villa Nordåker sa...

Vilket fint pris!

Klart jag vill vara med.

Kram
Mali

Bruno och Mig sa...

Hejsan!

Har inte varit uppkopplad på ett tag. Internet är inte pålitligt när man bor i skogen. Hihi!

Jag har kikat runt i din blogg och är helt överväldigad av alla vackra foton. Helt underbart!

Kramar
L

ps: du har fått en utmärkelse av mig...

skruttisochjag.blogg.se sa...

Roligt med ännu en underbar tävling! Fina saker!

Länk finns här:
http://evastavlingar.blogg.se/2008/december/presentkorg.html

Sandras älskade hem sa...

Åhh, vilket härligt pris!! Självklart vill jag var med!! Och jag länkar så klart från min blog!

Ha en bra kväll!

Kram Sandra

Helena Ahlberg sa...

Vilken fin vinst! Den hade varit kul att vinna. Såklart länkar jag till din fina sida på min blogg. God jul från mig.

Vit poesi sa...

Vill såklart vara med!!! Länkar givetvis!
kram Malin

Lottaspace sa...

Jag är också med och har länkat!

Kram, Lotta

Sand mellan tårna sa...

Tack vännen..... Är sååå trött på kvällarna , nu behöver jag jullov...... och mina barn också....

Kram Linda

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Hej Mia
Känner inte att jag hinner med tävlingar just nu, men jag är så glad för din skull att då får ha så många. Visar bara att det är många fler än jag som gillar din blogg och din stil.
Kram Lotta

Mia sa...

Oj vad gott med nya kryddor, klart jag vill vara med. Länkar också till tävlingen.
Kram Mia

idémakeriet sa...

Tack söta Maria, jag fick så mycket respons på tävlingen. Blev helt överrumplat att så många ville vara med.
Jag läste precis att du ska öppna en liten butik i januari, ska det bli en webbutik eller live butik? Gud vad spännande. Lycka till, det är ju redan en stort + att du har samlat på dig många kontakter genom bloggen.
Ha det nu så bra.
Stor kram Gerda

MiaMaria sa...

Hej!

Det är flera som är vakna kan jag se........
Visst borde vi tänka Ekologiskt....min man gör det...de är han som handlar......

Ha det nu så gott och sov sött!
MiaMaria

Ingela la la sa...

Vad fint du har gjort här inne!

Ha en bra dag.

Kram

Eddan sa...

Åh vilka bra tävlingar du fixar :-)

Jag hänger med och länkar i min blogg!

Må så gott! Kram från Anette

Englainnan sa...

jag vill vara med och tävla, har länkat i min blogg

felicia sa...

hej, nu har jag länkat till tävlingen.
var första gången jag såg din blogg men den ska kikas in oftare!
jag önskar att jag vinner eftersom att jga vill ge det till min underbara mamma som gått igenom en tuff tid med mig, hennes dotter som haft anorexi. nu mår jag bra och har äntligen frisktvikt. mne efter allt hon, jag och resten av familjen gått igenom vill jag tacka med en menande present!

Anonym sa...

hej, nu har jag länkat till tävlingen.
var första gången jag såg din blogg men den ska kikas in oftare!
jag önskar att jag vinner eftersom att jga vill ge det till min underbara mamma som gått igenom en tuff tid med mig, hennes dotter som haft anorexi. nu mår jag bra och har äntligen frisktvikt. mne efter allt hon, jag och resten av familjen gått igenom vill jag tacka med en menande present!

min blogg är www.scalare.blogg.se men min komentar kom inte upp när jag försökte skriva i den, hoppas det går bra såhär med!

Haga i Vitt sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Så kul med lite mer eko-tänk. Hoppas att det blir många såna nyårslöften.
Länkar såklart från min blogg.
Kram Mia

ANNIKA sa...

klart jag är med och tävlar .tipsar 3 vänner.
gustafsson.57@hotmail.com

Liz sa...

Det här är en sån där tävling som gör dubbelt gott.
Klart jag är med och tävlar så du har en länk sida hos mig.
Kram och God Jul från Malmberget :)

MiA sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om så härliga kryddor!
Länkar från min blogg.

MiA

paula sa...

detta vill jag vinna
mvh paula.bratt@telia.com

Enkelheten sa...

Hej och hå! Vad trevligt med ekologiskt tävling! Den vill jag gärna vara med i och självklart länkar jag också! Och visst måste vi verkligen ta tag i det ekologiska tänket. Men jag försöker verkligen handla ekologiskt när jag är i affären. Men jag ska försöka förbättra mig! Jag lovar!

//Cissi

Vero sa...

Åh, vilket trevlig paket att vinna. Är gärna med och jag länkar från bloggen min

Ingeborg sa...

Vilket superfint paket du lottar ut. Jag länkar från min blogg och deltar givetvis.
Trevlig helg!
Lotta

Stine ☆ sa...

Enda en konkurranse! Jeg er med, lenke er lagt ut :)

Jessica sa...

Självklart vill jag vara med och tävla så jag har länkat nu :-)
http://jessicasinspiration.blogg.se/2008/december/vinn-ekokryddor.html

millah sa...

hej hej
jag är självklart med och tävlar :)

Anna-Carin! sa...

Jag deltar så klart när man kan vinna sådana fina saker...länkar även på min blogg.

Lilla jag sa...

Vad trevligt med alla tävlingar. Själklart vill jag vara med, och har givetvis länkat i högerkanten på min blogg.

Kram Sanna

Maria sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger på min blogg. God jul och gott nytt år!

Betongänglar sa...

Hejsan!
Är ju med och tävlar så klart..
Bildlänk hos mig..
Kramar/Annelie

Anders sa...

Tillverkar en hel del mat så vinner jag denna tävlingen skulle vara helt underbart :-)

Annas tävlingsblogg sa...

jag är med och tävlar, har länkat

http://molnboanna.blogg.se/2008/december/kryddlandet.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

hejsan! ska tipsa kompisar :-) mail: zazzie11@yahoo.se , god jul! /sandra

Jenny sa...

jag är med :D
http://zipzo.blogg.se/2008/december/entry-25413389.html#comment

budgetshopping sa...

Länkar och vill vinna

Giulia sa...

Vilken rolig tävlign !!:D:D
klart jag är med :D

http://giuly.blogg.se/tavla/2008/december/31-december-1500.html#comment

ejmis sa...

Jag är med =)

http://ejmis.blogg.se/2008/december/tavling-8.html#comment

Alice sa...

Jag är med och har länkat!

Goda Härligheter sa...

Hej!
Min länk
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6320576

Hoppas nu på vinst!
Erika

Evans sa...

Hej! Vill gärna vata med i din tävling, har länkat till dig i min blogg.
www.evanssida.blogspot.com

Hallonmamma sa...

Vill vara med och tävla,mailar tre vänner och tipsar om tävlingen.
Mvh Maria
maria@bjarenet.com

Rävöra sa...

Bilden är jättelockande :) Jag är gärna med och tävlar!

http://midnattsbarn.blogg.se/2008/december/hem-och-lyckas-presentkorg.html

Rävöra sa...

Glömde ange min email, här: miss_foxears@yahoo.co.uk

Härligheter enligt Erika sa...

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6364271

Jag är med om jag får delta med min vanliga blogg också. Vill ju så förtvivlat vinna!
Gott Nytt
Erika

Karin sa...

Hej

Jag är gärna med i utlottningen och länkar från min blogg decemberandbeyond.blogspot.com.
Jättefin blogg har du!

Vårt liv i norr sa...

Jag är gärna med! Länkar självklart!

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD