lördag 27 december 2008

Tävla om en skyddsängel



Tävlingscollage med tillstånd från Ljuvliga ting.

Änglar, visst finns de! Och ibland kan det faktiskt upplevas som man har en skyddande ängel när man haft rejäl otur, en tragedi som slutar lyckligt för en del. Så därför kanske det skulle kännas lite betryggande att bära en runt halsen?

Ljuvliga ting sponsrar Hem och Lycka med en ny tävling. Denna gång lottas en skyddsängel inklusive halskedja ut till en lycklig vinnare. Visst är den söt!

För att tävla länkar du som har blogg till tävlingsinlägget. Skriv en rad att du tävlar. Har du inte blogg mailar du minst tre vänner och glöm inte att ange din e-mailadress. Tävlingen avslutas den 10 januari kl. 10:00.

Lycka till!



Bild med tillstånd från Ljuvliga ting.

For translation, please see top of the right column.

113 kommentarer:

Vit poesi sa...

Såklart jag vill vara med i din tävling, länkar också!
kram Malin

Maria sa...

Som mamma till en liten ängladotter vill jag självklart vara med och tävla om detta vackra minnessmycke. Lägger en länk till höger på min blogg.

Romantiska Hem sa...

Så klart att jag vill vara med i tävlingen!God fortsättning min vän! Brukar allt vara här och kika men jag är så himmla dålig på att lämna kommentarer. Kram Petra

Ellas Inspiration sa...

Men så söt!

Va roligt att du gillade min juldukning! Tack!

Kram Karin

Lallis - liv och leverne sa...

Men oj så söt den är:)
Ha en fin helg, vännen.Kram Lallis

Bokmalen sa...

Jag vill gärna vinna en egen skyddsängel!! Jag har länkat oxå! Kram å god fortsättning

Peters Projekt sa...

Hejsan Mia och tack för besöket! Såg just att du precis tittat in till hustrun också . . .

Tänkte så här inför årsskiftet be att få önska dig och din make stort lycka till med er webbutik. Tänk vad härligt att få driva ett så´nt projekt tillsammans med sin livspartner! Jag hoppas verkligen att det rullar på för er och att kundkretsen på kort tid skall bli ordentligt stor!

Ett av våra "gemensamma projekt" skall som du noterat se dagens ljus någon gång i februari. Väntar med spänning på Elliots syskon :)

Ann hälsar och vi önskar er båda ett Gott Nytt och inte minst Framgångsrikt År!

Peter :P

Min Verden Hanne sa...

Jeg vil være med. Det var så søt og at engler finnes er jeg helt sikker på :) Lenke legger jeg opp også. Fortsatt god jul. Hanne

Petra sa...

Åh vilken fin skyddsängle. Vill naturligtvis vara med och tävla och länkar till höger på min blogg.

Lockas lilla längtan sa...

Jag vill vara med och länkar självklart på min blogg!

Kram Veronica

Ullis/Leva på landet sa...

Vill ju gärna vara med och tävla om den fina skyddsängeln. Har länkat till högerpå min blogg.

Kram Ullis

malin sa...

God fortsättning!
Jag vill gärna prova lyckan. Länkar från min sida.
Kram Malin

Anna sa...

Jag vill vara med och tävla om den söta ängeln! Länkar från min blogg.
Kram Anna

Vit stjärna sa...

En underbar skyddsängel kan vara bra att ha så jag vill självklart vara med! =o) Länkat å klart på högersida i bloggen!
Kram Anna

Christina sa...

Klart jag vill var med och vinna. Halsbandet är bara så fint.
Kramis Christina

skruttisochjag sa...

Så himla fint! Vinner jag skall jag ge det åt sambons dotter som miste sin pappa blott 6 år gammal.
Länkat:
http://evastavlingar.blogg.se/2008/december/skyddsangel.html

eva_champion@hotmail.com
skruttisochjag.blogg.se

Annas tävlingsblogg sa...

jag är med och tävlar, ängeln får symbolisera alla älskade änglar (min brorsdotter och farmor som gått bort)

info@annakarlsson.se

http://molnboanna.blogg.se/2008/december/angel-1.html

Eddan sa...

Vilken vacker ängel, en skyddsängel borde alla ha (fast det kanske man har utan att man vet om det ;-)).

Jag har länkat i min blogg!

Kramar från Anette

Liz sa...

Om jag vann skulle min Dotter få bära ängeln som skydd när hon reser fram och tillbaka mellan skolan och hemmet, en stäcka på 35 mil enkel resa, som företas nästan varje helg.
Du har en länk sida hos mig.
Kram från Malmberget :)

Min vita framtid sa...

Jag vill vara med och tävla :-) Jag kommer att länka!

Kramar Benita

budgetshopping sa...

jag är med och har länkat

Marie//Tekla Maräng sa...

Behöver helt klart en skydds ängel så jag hoppas verkligen att jag vinner den. God fortsättning Marie

TEFROSSA sa...

Jag vill apselut vara med och jag länkar självklart.

Det kommer ny tävling hos mig snart på TEFROSSA.

Lisa sa...

Jag har ingen blogg men har tipsat tre kompisar om tävlingen :)

drakungen1@hotmail.com

Ingela la la sa...

En sån där ängel behöver jag ;)

Jag vill tävla och har länkat i min blogg.

Kram

kreativabilder sa...

Hej
Ohh vad fint jag vill gärna vara med. länkar dig på min sida http://kreativabilder.blogspot.com/

Inspiration i vitt sa...

Hej Mia, klart att jag vill vara med och tävla om det gulliga halsbandet om jag vann så skulle min flicka få det. länkar med bild till tävlingen så klart. Kram på dig/Ingela.

Gunilla sa...

Jättefin ängel såklart jag vill vara med.
Länkar
Gunilla

Livets njutning sa...

Jag är med i tävlingen. Länkar i min blogg.

Kram Jenny

sofie sa...

Vilket vackert smycke! Jag vill vara med och tävla om det, länkar så klart!

Butik Drängstugan sa...

Vilken kreativ 0ch trevlig blogg!

Vinterhälsningar
Butik Drängstugan

Ingeborg sa...

Deltar i utlottningen och länkar såklart.
Lotta

Anonym sa...

Hej, skulle vilja ge min "lilla skrutt" en skyddsängel:Han ska nämligen iväg och operera sitt lilla goa hjärta.
kram
ulrika
ulrika.f@telia.com

Änglarum sa...

Tack vill väldigt gärna vara med o få chansen att vinna en skyddsängel...behöver en efter så mycket motgångar i livet..
Länkar tävling i min blogg.
Kram åsa

Locklig sa...

Naturligtvis vill jag vara med i din tävling om en skyddsängel.
Länkar på bloggen!
Kram Locklig

Enkelheten sa...

Hej!
Klart man vill vara med och tävla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


//Cissi

Hemmalycka sa...

En skyddsängel behöver väl alla!
Så jag skulle bli så glad om jag vinner den fina ängeln.
Självklart länkar jag.
Kram Åsa

pyssel knåp & barnskrik sa...

tävlar och länkar så klart
gott nytt år... emma

strömmas sida sa...

Hej

Änglar kan man inte få för många av *ler*.
Jag har länkat till din tävling och deltar givetvis själv i tävlingen.

Natthälsningar
Ingrid i Östersund

Angel sa...

Älskar änglar och självklart vill jag vara med! Har länkat hit från min blogg

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!!
Länkar självklart på min blogg!
Mvh Anna

Vaniljdrömmar sa...

Vill gärna vara med i tävlingen av den söta ängeln! Jag länkar!
Kram Helene

Dorthe sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Dorthe sa...

Åhh hvilken sød engel...
Vil prøve lykken, og er med:-)
Länkar från min sida.
Kram Dorhe

Stine ☆ sa...

Flott engel! Så klart jeg vil være med :)
Lenke er lagt ut

anna sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen har läggat till sidan.

Vardagens guldkorn sa...

Självklart vill jag vara med! Länkar från min blogg! / Linda

Mia sa...

Har tidigare försökt vinna en likadan liten skyddsängel. Hoppas på mer tur denna gången. Länkar också!

Kram Mia

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Såklart vill jag vara med och vinna en sån fin ängel. Länkar på min blogg. Ha det gott :O)

ANNIKA sa...

Vill gärna vara med och tävla ,mejlar mina vänner...
gustafsson.57@hotmaíl.com

Ajna sa...

Jag vill såklart vara med och Tävla! Har ingen Blogg utan Mailat länk till 5 vänner ((o:

"Tävla om en skyddsängel"

annikagoteborg@hotmail.com

Ajna sa...

Jag vill
Tävla om en skyddsängel

Har ingen blogg SÅ jag har istället mailat länken till 5 vänner

ANNIKA

Nettan sa...

Hej! Jag vill vara med i tävlingen och länkar från min blogg.
Nettan

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om skyddsängeln!
Har ingen blogg men mailar genast 5 kompisar.
Gott Nytt 2009!

Hlsn
Åsa
lissdaniels@telia.com

angela sa...

En skyddsängel för det nya året kan behövas :)
Länkar med ditt foto för tävlingen på min blogg.

Evans sa...

Hej!
Vill självklart vara med i denna tävling, har lite svårt att länka till min blogg med bild bara./Eva

Linda sa...

Min mamma samlar på änglar, skulle bli jätte glad om jag vann detta fina hänge.
Länkar från min blogg!
God fortsättning på det nya året! Kram Linda

Från koja till slott sa...

Åh vilken söt lite Ängel! Helt underbar! Är gärna med och tävlar, länkar hos mig!

Kram Pernila

Anonym sa...

Jag vill garna vara med och hoppas jag vinner!!
Barbro
keysbmv@yahoo.com

Njut i din trädgård sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen om den fina ängeln! Länkar genast! Tack!

Malin E sa...

Vill jättegärna vara med och tävla,ängeln var ju underbar!
Länkat i min blogg.
Main

myran sa...

Älska halsband och skyddsängeln var ju bara så söt!!
Länka i min blogg.

God fortsättning!
/Anette

paula sa...

vilken söt ängel den vill man bära
mailar tre vänner
mvh paula.bratt@telia.com

Evans sa...

Har nu länkat till min sida efter mycket pyssel. Vill självklart vara med i tävlingen. Har skickat en kommentar tidigare, men hade ej länkat då.

Lilla jag sa...

Ännu en tävling man inte vill missa, har länkat i högerkanten.

Kram Sanna

Anja sa...

Jag önskar vara med i tävlingen och vinna en skyddsängel! Önskar också en till min vän vars man har gått igenom två cancer sjukdommar på ett år. Hon behöver också en!
Kram hela dan Anja

Jozan - Krydda Livet sa...

Detta får man ju inte heller missa :) Jag är gärna med och tävlar och länkar från min sida.
Kram

Åsa sa...

Hej Klart jag vill va med och tävla!! Hoppas på tur nu! Länkar hit. //Åsa

www.smillasplats.blogg.se sa...

Åh en sån skulle man ha! Känns som en skyddsängel är vad man skulle behöva. självklart har jag länkat till sidan.

Annika sa...

Det var en vacker ängel. Jag länkar!

VI PÅ ÅSEN sa...

Vacker ängel som man gärna vill vinna.
Länkar!

Gunsan sa...

Alla behöver väl en skyddsängel?! Länken hittar du här:
http://pysseloprat.blogspot.com/2009/01/nglar-finns-dom.html

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla. Du har en så fin blogg.
kram
Kerstin

Barbaskön sa...

Vilket fint smycke, självklart vill jag vara med i tävlingen, har nu länkat på min blogg.

En Doft Av Lavendel sa...

Jisses vilket skönt smycke!! Självklart vill jag vara med å tävla =)
Jag länkar till höger på min blogg ;)

Kraam / Benita

Millan sa...

Vilket vackert smycke! Givetvis vill jag vara med och tävla!

Marie sa...

Åhh bara älskar änglar så jag vill gärna vara med i utlottningen. länkar hit från min blogg.

Önskar dign god fortsättning på det nya året!

Elina sa...

Jag vill inte missa chansen att vinna en skyddsängel! Har länkat från min blogg.

Storasyster D.I.P sa...

Hej
En underbar skyddsängel, bara måste vara med och tävla. Länkar självklart på blogg. Syrran väntar sitt andra barn så om jag vinner ska detta barn få halsbandet.
God fortsättning
Caro

Jessica sa...

Vilken söt ängel, länkar från min blogg och hoppas¨på tur!

Mamma-Mu sa...

Hej igen!

Ja jag önskar dej (fortfarande) en god fortsättning på det nya året.
Är nu med i båda dina tävlingar!

Mvh Mimmi

jessica sa...

Vilken söt liten ängel. Länkar från min blogg.

Åsa sa...

jag vill gärna vara med och tävla om en skyddsängel. En skyddsängel behöver vi alla nångång :)
Har länkat på min blogg
www.franmolnen.blogspot.com

Asksvart sa...

Åh vilken söt ängel... Klart man vill vara med och tävla om den... går genast och skriver om tävlingen i min blogg.

Hyllan sa...

Hejsan!
Jag vill oxå var med i tävlingen om skyddsängeln.
Jag har ingen blog som är aktuell, men jag har nu mejlat några vänner och tipsat om sidan!
mvh Hyllan

Anna sa...

Otrolig söt skyddsängel !!!
Den vill jag gärna vara med och tävla om !!!
Kram Anna

Marie sa...

Även jag vill vara med i tävlingen och vinna en skyddsängel. Jag länkar från min blogg...

maxell sa...

Men en ängel. Så ljuvlig. Om jag nu råkar ha turen på min sida kommer jag att ge en till min lille grabb.

Jag länkar från min blogg.

En inredoholic sa...

Så klart jag är med och tävlar! Hade ju tur sist!!!

Kram kram

Länkar gör jag osse!
Jannice

Johanna sa...

Vilken underbar skyddsängel, jag vill absolut vara med i tävlingen så jag har en chans att vinna den. Har länkat till tävlingen i min blogg.

Jessica sa...

Klart jag vill tävla
http://rhu.blogg.se/?tmp=07102849

Cajsa sa...

Supersöt skyddsängel! Vill såklart vara med o tävla. Länkar från min blogg. Hälsningar Cajsa

Anneli sa...

Vill jätte gärna vara med och tävla om ett halsband. Länkar även in på min blogg.
Kram Anneli.

Moas sa...

En sån fin ängel vill jag ju bara vinna.. hoppas jag har lite tur. Ps.. har en tävling hosmig också..missa inte den. =)

Huldiz sa...

Hej
Jag vill självklart också vara med och vinna.Jag älskar ju änglar och visst finns dom!! Jag har precis startat min blogg så jag hoppas allt fungerar med länkar och så.Du har iallafall jättefin sida och jag har smygtittat in hos dig flera gånger, utan att lämna någon kommentar.Men nu lovar jag att bättra mig annars får jag väl inga själv.

Anette sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av en skyddsängel. Kan behövas i denna tid då man dagligen läser i tidningen om misshandel, överfall och dylikt...
Länkar från bloggen
Kram

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med i tävlingen. Länkar.
hälsn. Lotta

mary on the mountain sa...

Jag vill gärna vara med i den här tävlingen oxå// Mary

Lina sa...

Himlasöt ängel som skulle passa min mor, hon behöver all änglavakt hon kan få så hon orkar stå ut med alla läkare hon träffar på. Är inte riktigt p ådet klara ännu med hur man länkar, men adressen finns på min blogg i alla fall. Kram

Linjam sa...

Oj, vad fin! Visst vill man vara med å tävla om en sån ängel...

Mvh,
Linda

Daniela sa...

Söt ängel som man självklart vill vinna! Jag är också med och tävlar. Länkat och klart! :)

Therese sa...

Jag är med med hopp om att få lite lycka och tur, behöver det nu när jag sökt ett jobb...

har länkat http://lurans.blogg.se/2009/january/skyddsangel.html

Kramar Therese & Luran

Carina sa...

Hittade den här sidan genom
http://wwwannicamanby.blogspot.com/
Självklart vill även jag vara med om att tävla om en sådan vacker skyddsängel.
Länkar också i min blogg tilll den här sidan
//Carina

Beatrice sa...

Här vill jag verkligen vara med!!
Jag har länkat från min sida oxå. =)

Yrvädret sa...

Jag e med oxå! Länkar från min sida!

Kia sa...

Jag vill vara med och tävla. Om jag vinner ska min dotter få skyddsängeln. Hon pratar mycket om sin änglabror. Jag vill att hon ska få en egen ängel. Jag länkar självklart i min blogg!
Kram//Kia

scrapfreak sa...

Denna skulle passa min Mamma perfekt. Hon fyller dessutom den 11:e januari :). Länkar från min blogg!
//Mikaela

Fossing sa...

Oj så söt den var! Jag lägger en länk och är med och tävlar. ;) Trevlig blogg förresten. :)

Jenny sa...

Är självklart med och tävlar om denna fina skyddsängel.

Mi Casa sa...

Så här i sista minuten, anmäler jag mig till tävlingen! Känner att jag behöver en vakande skyddsängel!
Lagt ut länk på bloggen!
Kram! Helena

Meretekj sa...

Engelen var nydelig.
Jeg vil gjerne være med på trekningen.

Hem och Lycka sa...

Tävlingen är avslutad.

disa sa...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看