måndag 29 december 2008

Textilt





Bilder: Mia

Minns ni god-jul-bokstäverna som svärmor och svärfar kom med? Svärmor hade också pysslat och visst är bröddukarna söta? Hjärtat funkar ju perfekt till alla hjärtans dag men även till vardags.

I bakgrunden sitter en julklapp..

Så vill jag passa på att stolt meddela att min man blev utsedd till månadens fotograf i en tidning - läs mer om det här!

Tävla här om en presentkorg från Kryddlandet, här om en skyddsängel från Ljuvliga ting samt här om Maison Belle's allrengöring från C'est la vie.

For translation, please see top of the right column.

25 kommentarer:

Vitbalansen - Helena sa...

Tack snälla för välkommen tillbaka-hälsningen - den värmde! Här hos dig är det fullt ös som vanligt :-). Jättefina textilier som du fick av dina svärföräldrar. Och grattis till Martin för den fina utmärkelsen!

Kram från Helena

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefina saker du har fått. Kul för maken med utmärkelsen.

ha det bra!
Kram Ullis

PiaMaria sa...

Nämen oj vilken fin utmärkelse!! Grattis till din man!!
Bröddukarna är urfina...såna hade jag så gärna haft!


Gott Nytt År!

kram Pia

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vad gulligt du visar och hälsa mannen med ett stort Grattis..den utmärkelsen borde du med få!
Kram Lotta

Sjabbig men chic sa...

Stort grattis till mannen! Du borde bli nästa månads fotograf tycker jag vilken underbar banner du har gjort! Dukarna liksom julklappen är ursöta.

Kram Lisa

Min morfars hus sa...

Tusen takk for så fine kommentarer
hos meg :)
Må bare berømme deg for alle de fine headerne dine.Det er altid like spennende og inspirerende hver
gang jeg kikker innom.
Ønsker deg et herlig nytt år.

Klem fra Gunn

Nettan sa...

Fina broderade textilier, du fick & stort grattis till gubben din !
kram Nettan

Vita ljuva tankar sa...

Så kul för din man med en så fin utmärkelse! Grattis till honom!

Vad fina dukar svärmor kom med!

Kram

Tulipa sa...

Härlig present från svärmor!
Och stort grattis till din man!
Kram Tulipa

Ingela la la sa...

Det är han värd! Fantastiska bilder. Jag har ju tre tavlor av han nu tack vare en mycket snäll tomte =)

Fina bröddukar! Såna saknar jag alltid, konstigt!

Kram

Karin A sa...

Vilka gulliga svärföräldrar du har - även bröddukarna är jättefina! :) Kul med utmärkelsen!

Så du fick också lust att byta header!? Den nya är härligt vintrig! Kram Karin

Hemmabloggaren sa...

Fiiint, å vilken snygg header du gjort.

Ett hus i vitt sa...

Åh vilka ljuvliga handdukar du fick!! Din svärmor vet vad som passar hos dig :-). Och stort grattis till din duktiga make, vad roligt! Kram, Anette

Marie//Tekla Maräng sa...

så fina textilier du fått.
Ett stort GRATTIS till mannen din,så roligt.
Kram Marie

Illusion i VItt sa...

Vad söta dukarna var!

Hälsningar

Anna

Nettan sa...

Vilka händiga svärföräldrar! Jättefina! Å hälsa å gratta maken, va kul! En riktigt konstnärlig familj..där passar du bra in!;-)
Kram Nettan

Vit poesi sa...

Så gulliga saker du fått!! Grattis till din man, så himla roligt
kram Malin

Sand mellan tårna sa...

Jättesöta! Sånt där gillar jag, fast bara i smyg, det är ju inte riktigt min stil, men så komemr det där lilla broderade lantliga fram ibland och de var superfina..... skulle vilja ha dem som bakdukar....

Har länkat er butik i min högra spalt..... ok? säg till annars....

Kramis L

Milla of Sweden sa...

Vilka toppensvärföräldrar!
Vilka fina bilder du tar, jag har köpt en kamera men inte ens vågat mig på att öppna kartongen ännu...

Marit`s vita skrin sa...

Men vilken ny fin banner du har gjort, vad duktig du är.

Vad lyxigt att ha en fotograf i familjen, stort grattis till honom. Då får du ge honom en extra kyss på nyår.

Nu ska jag gå och vara med på tävlingen.

Kram kram

Anna Lisa`s hjerteblogg sa...

Koselige ting!
SÅ fine.
Tusen takk for helsing.
Godt nytt år!!
Klem

Linda P sa...

Grattis till din man! Vilka fina bilder han tar!!!

GOTT NYTT ÅR!!

mitt skärgårdsliv sa...

Så fina textiler, och grattis till din man!! Har länkat till din butik på min sida. Ser fram emot att du öppnar! Passar på och önskar dig Gott Nytt År!!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

♥ Tittar in och önskar dig ett Gott Nytt År 2009 ♥ Nu länkar jag till Ellis Corner på min sida..hade glömt att göra det..
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till din man; vad kul!
Och så fina saker:)
Kram Lallis