måndag 1 december 2008

Sanna, Shirley och Sonja




Bilder med tillstånd från TV4. Foto: Mats Oscarsson/TV4

1 december till ära sjunger Sanna Nielsen, Shirley Clamp och Sonja Aldén julsånger för oss ikväll i TV4 kl. 21.00. Ni kan höra två av låtarna här (mediaspelaren är längst ned i högerkanten). Jag har deras julalbum Our Christmas och jag rekommenderar starkt att ni knäpper på teven och lyssnar..

Tävla här om zinkbokstäver Jul från Stilero och här om en gör-din-egen-bok från Solentro.

A tip for the Swedish televiewers.

27 kommentarer:

Clarice sa...

Oj, om vi bara hade Sveriges TV 4.....

Får lyssna på de två låtarna man kan lyssna från din blogg.

Kramis,

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Ja det bör man ju inte missa:)
Susanne

linruz sa...

Får cykla hem som en galning från jobbet i kväll (slutar 21) det vill man ju inte missa. Den skivangår för fullt här hela dagarna just nu.

Ingela la la sa...

Bra låtar, kanske jag måste köpa den då... Här har vi inte köpt någon ny julskiva i år så det skulle ju vara helt accepterat.. :)

Syns ikväll!

Kram

Malin/Vita hjärtan sa...

Den skivan har jag spanat på också, ska se konserten ikväll tänkte jag.
Förstår inte vad jag gjorde för fel med transfer papperet, får ta och prova igen med lägre temperatur på strykjärnet kanske...
Kram Malin

Ingela la la sa...

Vill ni ha julstjärnor (blommor) så kan ni ta med två hem härifrån. Vi har 8 st nu!! Har köpt 4st själv och fått 4 st... Så köp inga om du vill ha!

Handplockat sa...

Tack för tipset ;)
det får jag inte glömma

Lotta sa...

Hej tjejen!

Jag ska sitta klistrad vid TV:n Jag såg dom i morse på TV6 när de gästade Rix morgon zoo. Härliga tjejer med fantastiska röster!

Ha det jättegott!
Kram
Lotta

Livets njutning sa...

Deras skiva är underbar. Har den hemma och den går nästan hela tiden. Flickorna älskar den så jag låter skivan gå nästan hela tiden. :) Allt för att dom ska få lite julsånger i deras liv. Mysigt också.

Ljusstaken du visade här nedan är såå fin.

Kram Jenny

Lilla huset på prärien sa...

Åh jag är helt såld på julskivor... ska kolla in den där!

Designe sa...

Vilka härliga bilder, ser verkligen vintriga ut! Är lite sugen på att köpa skivan men ska lyssna och se dom ikväll! Härligt med julunderhållning..man vill bara njuta av sånt hela december! :)
Skönt att höra att det finns fler som vill ha lite färg till jul! Kram :)

Anonym sa...

Det vill jag se, tack för tipset.

Karin
Theasrum.blogg.se

Nygammalt sa...

Mysigt med julmusik. 4:an ska jag försöka titta på ikväll då.
Kram.

Sjabbig men chic sa...

Nämen, vad konstigt, precis så där som jag ser ut på foton ute i snön. Som en nyponros! eller kanske isprinsessa!
Om jag är vaken så ska jag absolut se (och höra förstås).

Kram från Lisa

Guldkant På Livet sa...

Mina favaoriter!!! Jag har skivan och den är så bra! Kul att de är på tv ikväll! Mycket snygg och inbjudande layout du har!! Många advnetshälsningar till dig! Mari.

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Tack för tipset det ska jag lyssna på..visst sjunger de underbart.
Kram Lotta

White Season sa...

Hej rara! Tack för din kommentar, så glad jag blir. Och tack för tipset då var måndagskvällen räddad :-)
Kram kram och så mycket fina bilder du lagt ut. Malin

Ättapjötten sa...

Så snygga de är dessutom!

Marie sa...

Tack snälla för tipset, det ska jag absolut kolla på ikväll!

Kramar Marie

Fröken Fräken sa...

Låter ju som ett mysigt sätt att både få lite julkänslor och avrunda kvällen på!

Lina sa...

Hej!
Åh, detta får man inte missa, ska snart ratta över till 4;an och lyssna! ;-)

Härligt startbild du har! Den känns så ljulig och härlig!

Må så gott & ha en bra veka!

Kram, Lina

MiaMaria sa...

Hej!

Har teven på hör den sjunga just precis nu......vackert!

HA´en bra vecka Mia!
MiaMaria

Nettan sa...

Oj..tur att jag kikade in här precis nu..ska genast rusa ner å sätta på tvn..mysigt!!
Kram Nettan

Moderncountry sa...

Men så mysig du laget det til første Advent vennen!! Og du tar alltid så utrolig fine og lyse bilder, som jeg elsker! Ja, og jeg har vel ikke glemt å si til deg hvor mye jeg liker Banneret ditt? Super!

Klem!

Hem och Lycka sa...

Tack snälla för era kommentarer!

Moas sa...

Såg och lyssnade och njöt igår.. visst är de duktiga och vilka fantastiska röster de har de där tjejerna.. Ha det gott.. Moa

Lallis - liv och leverne sa...

De är bara för bra:)
Ha en fin kväll.
Kram Lallis