tisdag 9 december 2008

Millimini




Bilder med tillstånd från Millimini

Millimini har möbler för barn, helt i min smak. Vita, vackra men också praktiska. Bokhyllan till exempel visar ju böckerna samtidigt som de förvaras. Barnen kan själv gå fram och plocka ner den lektyr som önskas vid tillfället. Cowboyutstyrseln hängs av på hatthyllan och barnet lär sig att kläder hängs upp och slängs inte på golvet. Mer alternativ till barnrummet och leksaker finner du här. Ett stort plus är att produkternas frakt är gratis!

Tävla här om zinkbokstäver Jul från Stilero, här om en gör-din-egen-bok från Solentro samt här om ett zinkhus från Home Sweet Home.

For translation, please choose flag in top of the blog.

16 kommentarer:

Skatan sa...

Hej du! Jag instämmer angående barnmöblerna...den där bokhyllan skulle göra sig bra hos lillan :)

Ha en fin dag!

/Återuppstånden Skata

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Mia vilka fina bilder, hoppa det blir bäbis hos dig någon dag..kan bara drömma om hur fint det rummet skulle se ut.
Kram lotta

Moster sa...

Bokhyllan vill jag ha...
Blir helt galen när jag ser de fina snöfölingorna på din sida, varifrån har du tagit dem?
Krma Moster

My White Cottage sa...

Verkligen fina möbler! Helt i min smak!

Kram Jenny

Vit poesi sa...

Ja de är verkligen fina!
kram Malin

Betongänglar sa...

Både jag och Sune tackar för dina ord hos mig...
Ser jätteschysst och fint ut med bokhyllan..
Kram/Annelie

Hemma hos Klara... sa...

Barnmöblerna är jättefina. Gillar sängen, stilren :)

Vilka söta små snöflingor som faller på din blogg :)

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram Helena

Hemtrevligt sa...

Hejsan!
Vilken mysig blogg Du har, hit kommer jag gärna igen=)

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygga barnmöbelr. Vilken otur att man inte har några småttisar längre. Du får gärna lite snö bara jag visst hur jag skulle få den till dig, *S*.

Kram Ullis

Sjabbig men chic sa...

Det där är jättesnygga möbler. Men jag förstår inte. Mina barn har haft både hängare och hyllor och likt förb.. så ligger grejorna på golvet.

Kramar från Lisa

Marie//Tekla Maräng sa...

Bokhyllan och sängen är ju helt underbara.

Lallis - liv och leverne sa...

Åh så fint det är:)
Kram Lallis

Fröken Fräken sa...

Den där fina bokhyllan skulle man ju säkert kunna ha på väggen som en modernare variant av tallrikshylla, eller? Finfina möbler!

Frida sa...

Vilka söta barnmöbler där hade jag handlat om jag hade haft barn.
Hoppas du får en fin vecka!
Kram Frida

Himmelbit/Njut en smula sa...

De är sååå fina!! Bokhyllan skulle mer än gärna få "bo" i Ms lekrum. Ja, det är fler av de möblerna som jag (han...) väldigt gärna skulle vilja ha. Både husbokhyllan och klädskåpet är ju såå fina! Ska bara vinna lite pengar först.. ;-) :-D. Har precis skrapat en trisslott, för jag har namnsdag idag, men det var en nitlott..

Hoppas att du har det bra!
Kramar

Hem och Lycka sa...

Moster - svarade hos dig. kram