onsdag 3 december 2008

Julklappar






Bilder: Mia

Visst är det alltid lika roligt att få paket och presenter? Jag skapade en swap för drygt ett år sedan, Vita Gåvor och vi är 50 tjejer som byter presenter fyra gånger om året. '

Häromdagen kom min julklapp i brevlådan och hade jag inte varit ansvarig hade jag inte vetat vem som skickat paketet.. Men i brist av tid så avgår jag i årsskiftet mot nya uppdrag och då blir det spännande även för mig! Tack snälla xxx för ljuvliga julgåvor!


Måste tipsa om ett ljuvligt hem - Jul i jugendvillan som ni finner här!

Tävla här om zinkbokstäver Jul från Stilero och här om en gör-din-egen-bok från Solentro.

For translation, please choose flag in top of the blog.

26 kommentarer:

Pia sa...

Hvilke fine gaver du har fået:-)

Kram:-)

Marit`s vita skrin sa...

Men vilket fint paket. Underbart presentpapper.
Vad kul att få så fina gåvor i brevlådan.

Kram kram

Sjabbig men chic sa...

Ja, det är alltid roligt med paket och presenter och de där var riktigt, riktigt fina!

Kram Lisa

Mag sa...

Fina presenter! Det är alltid lika spännande att öppna!!
Kram Mag.

Clarice sa...

Så det är du som har varti hjärnan i de omtalade VITA GÅVOR som jag hört talas om. Kul ide :)

Kramis,

Tidsmästarinnan sa...

jag är så himla glad att du dragit igång Vita gåvor... och jättekul att det fortsätter, så du också blir överraskad av en hemlig vän!
:-)

Kram på dig!

Drömlägenheten/Caroline sa...

Vad kul!!!

Är det intagningsstopp?!!!

Kram C

Enkelheten sa...

Visst håller jag med dig att det är så roligt att få öppna ett paket!

Må så gott!

//Cissi

Sjöboden sa...

Roligt med vita paket.....
Vackra bilder.

Kram C

charlotte sa...

Så fint inslaget! Härligt med paket eller hur? För små och stora barn.

Hanna sa...

Åh så fint paket! Vad kul att få ett sånt paket, härligt!

Du har nått att hämta hos mig ;)

Ha en bra dag!

Kram Kram!

Jellon sa...

Åh så mycket fint det var i ditt vita paket. Vad roligt!! Kram Märit

elna-estelle sa...

Så trevligt med en swap! Presenter är så härligt. Både att ge och att få!
Kram!

elna-estelle sa...

Så trevligt med en swap! Presenter är så härligt. Både att ge och att få!
Kram!

linruz sa...

Åh vad mysigt...älskar att både köpa och få presenter.

LoveinH sa...

Hej hej!

Vilka fina gåvor du fått. Jag fick också jättefina. Jag tror dock att summan översteg det förbestämda:)

Ha det gott/kram

Wilda Stenlyckan sa...

Så skoj att vara med i en swap och vilka fina gåvor du fått.
Maileg tomtarna är underbart fina!
Kram Sara

Bruno och Mig sa...

Så vackert paket du fått!

Kram L

Mia sa...

Åååh, så herlige gaver! Alltid like stas å få pakker, og inneholdet i dine var bare helt skjønne (det var innpakkingen også, forresten!)

lyckostunder sa...

Så fint! Ett vackert inslaget paket är så roligt att få, och spännande att öppna ;-)

Kram

En Doft Av Lavendel sa...

Vilka fina julgåvor du fått med posten. Kul! Å omslagspapperet var charmigt =)

Ha en mysig helg!

Kraam från Benita

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken härlig idé hoppas den fortsätter utan dig som ansvarig och att du *bara* kan vara med.

Kram :)

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Jag har undrat vad vita hem träff är, låter spännande.
Kram Lotta

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Å så fint! Och med det papperet runt också! Fick också gåva med det fina papperet:)

Susanne

Hem och Lycka sa...

Tack söta ni!

Drömlägenheten - svarade hos dig! kram

Stort tack Hanna! kram

Fyra årstider - svarade hos dig :-) kram

Enkelheten sa...

Ja då har man klickat in sin mailadress för att få nyhetsbrev från Ellis corner. Det ska bli spännande att få följa er butik!
Lille Nasse då. Tur att ni hittade honom.
Må gott!

//Cissi