fredag 19 december 2008

Jag hjärtar dig





Bilder: Mia

Sovrummet har inte fått mycket julpynt, här vill jag ha det så enkelt som möjligt för vila och ro. Ljusstaken känner ni nog igen från den elektriska varianten, har också en liten pytte i trä för ett ljus. Hästen kommer från danska En Gry og Sif, gjord för hand av tovad ull i Nepal. Älskar detta märke och den uppmärksamma har redan noterat att Ellis Corner kommer att ta in deras sortiment. Längtar!

Tävla här om en presentkorg från Kryddlandet.

For translation, please see top of the right column.

13 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Jag älskar de där hjärtljusstakarna! Så det så!

Kram Lisa

Skatan sa...

Godkväll...fler nattugglor tycks visst vara i farten :)

Önskar en skön helg!

Kram.

Mitt Nya Vita Hem sa...

Den hjärtljusstaken är ju såå fin :)

trevlig helg

Lallis - liv och leverne sa...

De är jättefina, de ljusstakarna:)
Kam Lallis

mali-mo sa...

Har slike lysestaker jeg også, en til el, og to små til "ordentlige" lys ;) koselige!!

Ønsker deg en kjempeflott helg!

Hemtrevligt sa...

Så stilrena och fina!! skulle passa även i mitt sovrum.

Sjöboden sa...

Ja jättefint. Har inte heller någt pynt i sovrummet förutom stjärnan i fönstret.

En riktigt God Jul önskar jag dig!
Kram Caroline

C´est la vie sa...

Vad kul att du gillar Én Gry og Sif. Det gör jag med och har deras kollektion i butiken... skålar, julpynt, prinsesselefant mm :)

Ha en skön helg! Kram Lina

linruz sa...

Ja det ljusstakarna ärverkligen fina.
Har oxå väldigt sparsam pyntning i sovrummet....Kram kram

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad fint du har gjort på bloggen men den nya "loggan" - I like very much!

Som vanligt jättefina bilder också, juliga och mysiga *ler*

Kram Jenny

Jellon sa...

Vad mysigt. Älskar denna vackra hjärtljusstake. Och En Gry og Sif är helt underbart märke. Kul att det ska finnas i Ellis Corner :-) Må gott och ha en fin helg!! //Märit

Hem och Harmoni Marie sa...

Klart man ska titta på Ernst ikväll! Ser jag fram emot...
Kram Marie

paula sa...

HEJ
VILKEN MYSIG BLOGG DU HAR , SÅ ROLIGT ATT LÄSA OCH ALLA BILDER. MYCKET NÖJE FÖR OSS
mvh paula