lördag 27 december 2008

Härskarringen




Bilder med tillstånd från TV3. Foto: Credits: SF (AB Svensk Filmindustri).

Har ni sett Sagan om ringen-filmerna? Om inte har ni chans att se de två första filmerna ikväll och imorgon kväll samt på fredag nästa vecka. Och har ni sett dem förut kan ni se dem igen - så vackra vyer och så spännande historia. Att det dessutom är bra skådespelare i dem gör ju inte saken sämre.. Viggo Mortensen, Elijah Wood, Orlando Bloom, Cate Blanchett och Liv Taylor. Missa inte JRR Tolkiens skapelse ikväll, Sagan om ringen - Härskarringen - kl. 21 i TV3.

Tävla här om en presentkorg från Kryddlandet, här om en skyddsängel från Ljuvliga ting samt här om Maison Belle's allrengöring från C'est la vie.

For translation, please see top of the right column.

5 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vi har sett dem ett antal gånger. har tre söner som nog kört slut på det första videobandet som vi har.

Kramar Ullis

Sjabbig men chic sa...

Kanske ska jag lägga mig i soffan och titta då!

Kram Lisa

Lily of the valley sa...

Det är en av mina absoluta favoriter! Jag älskar miljön och tron på det goda! Aragon är en sann, god hjälte! Det gör ju klart inte filmen sämre att han är väldigt trevlig att titta på ;-)
Jag ska ha en skön kväll i sagornas värld
Kram Lily

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Jag vill så klart ha en vit Ka...vackra att bara se på..så jag får vänta en månad till innan jag kan beställa ..efter reporatget..men skit samma. Ikväll har jag varit på promenad ingen tv.. men väldigt mysigt det med.
Kram Lotta

allt o inget med jeanette sa...

Min man lurade i mig att se de filmerna..
Första 3 gångena somnade jag efter 20 min.
Fjärde gången höll jag mig vaken, o nu är jag ett stort fan!!
Jeanette