onsdag 19 november 2008

YouDecorate





Bilder med tillstånd från YouDecorate

Svårt att komma på vad du vill ha på väggarna? Det är faktiskt inte så lätt alla gånger. Jag brukar förorda tavellister, då kan du varva allt efter sinnesstämning och årstid. Men så är det ju det där med vad som ska finnas på tavellisterna.

Ett nytt företag är YouDecorate som erbjuder fotografier på fotopapper, anpassade till Ikeas ramar till bra priser. Detta i samarbete med utvalda professionella fotografer. Testa deras motiv i olika miljöer, om din favorit passar bäst i sovrummet eller kanske i vardagsrummet..

Psst - nytt för idag är att åtta av min mans foton även finns här!

Tävla om ett smycke från Puss här!

For translation, please choose flag in top of the blog.

12 kommentarer:

Ingela la la sa...

Grattis till mannen! Jag hörde av Johan att han hade fått kontrakt där, jättekul. Man skulle väl kunna säga att det rullar på ganska bra för er nu va?! Ni får ju i varje fall jobba med det som från början var en Hobby. Det är lyx! Hälsa och gratta och jag gillar hans foton, fast det vet han nog..

Ha en bra kväll!

Kram

Sjabbig men chic sa...

Vilka otroligt fina, stämningsfulla bilder. Tavellister är ju jättesmart det har jag tänkt länge! ;-)

Kramar från Lisa

Ingela la la sa...

Smart att man kunde se bilden på väggen i det rum man tänkt sig..
Grymt!

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

njas bilder, verkligen rogivande må jag säga:) ser nu att vi gillar leila båda, kul attman skriver om samma sak samma dag hi hi:)
Kram M

marianaskeramik sa...

jättefina bilder!!
ser så rofyllda ut vilket man kan behöva när man kommer hem
ha de gott
marianaskeramik

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Ja tavellister är smart! Men har lyckats få upp en endast i köket;)

Där har jag två inramade svartvita kort från IKEA, och jag byter aldrig ut dem....Men nu tror jag banne mig att det kommer bli nått nytt där till våren:)
Samma ramar kanske, men nya motiv!

Susanne

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken härlig blogg jag hittat till via Little oaktree.
Hit kommer jag gärna att återvända.
Ha det gott Marie

T H E R R E fotoblogg sa...

Det kan ju vara kul, men jag älskar ju att fota själv så jag använder alltid mina egna foton :) Antar jag att ni också gör ;)

Hem och Lycka sa...

Ingela - tack tack! hihi, ja, det börjar arta sig - sedan får vi väl hoppas att det ska gå bra också/löna sig, det vore ju en fördel ;-) kram

marie - tack snälla!

therre - jepp!

T H E R R E fotoblogg sa...

Jamen vad skoj att du fick lite julstämning av mina foton :)

Hanneles paradis sa...

Vackra bilder, själv älskar jag att ha mycket tavlor på väggen och har inte svårt att komma på ;)

the Babyblues sa...

Vilket kul tips!

Kram