torsdag 27 november 2008

Vinn din egen bok


Bildcollage med tillstånd från Solentro.

Inte är det lätt med alla julklappsköp inte. Men passa då på att delta i den nya tävlingen, sponsrad av Solentro. Gör din egen bok! Till det nygifta paret full med dina foton från bröllopet, till farfar och farmor som varit gifta i 60 år full med bilder från deras liv tillsammans, till den nyfödda med bilder på mamma och pappa eller ja - vadsomhelst - bara fantasin sätter stopp!

För att tävla om din egen bok (värde 1248 kr inklusive frakt) skriver du en kommentar till inlägget. Har du blogg kan du få en extraröst genom att länka till tävlingsinlägget och till Solentro.se. Låna gärna tävlingsbilden. Glöm då inte att skriva att du länkar så du får dina två röster. Du som inte har blogg, glöm inte att skriva din e-mailadress!

Tävlingen avslutas den 11 december kl. 12.00. Lycka till!

For translation, please choose please flag in top of the blog.

55 kommentarer:

r e b e c k a sa...

Det vore toppen att vinna!!!
Såklart har jag länkat! I min vänsterspalt... :)

Moster sa...

En sådan bok skulle jag behöva. Har ju bara sparat alla bilder på datorn och tror att jag kommer ihåg berättelsen bakom dem.
Vill gärna vara med och tävla.
Kram Moster

jenny sa...

åh jag vill vara med och tävla!

vilken julklapp till svärföräldrarna över deras hus och pågående husbygge, trädgården under året och hönorna som vuxit!

jag har länkat här:
http://hyperballad-poetry.blogspot.com/2008/11/tvlingsdags_7369.html

kram

brandt.jenny@gmail.com

Fynda och Fixa sa...

Har länge spanat efter något liknande till våra bröllopsbilder. Det skulle vara så fint att ha dem samlade i en alldeles egen bok.

Jag länkar från min sida!

Ingela la la sa...

Jag är med och tävlar igen :)
Kan egentligen inte komma på en bättre julklapp till Johan, bilder på mig i förstås. Ha ha, jag skojar... hihi

jag har länkat till vänster.

Kram

Anonym sa...

Å vilken fin bok! En sådan vill man ju inte missa!

Hoppas allt är bra med dig annars och att du får en riktigt mysig advent! Själv har jag äntligen börjat komma i julstämning. Antagligen bidrar byggkaoset hemma att den kommer lite senare i år...

Kram kusin Anna

Anna sa...

Waoo, vilket tjusigt pris! Klart man vill vara med och tävla - blir min första tävling faktiskt *håller tummarna* :)
Har tyvärr ingen egen blogg så jag kan inte länka, men jag nås på annawallin79[at]gmail.com
Tack för en trevlig blogg!

Therese sa...

Är med i förhoppning om att få möjligheten att göra en bok om min dotters första år i livet :-)

Hälsar,
Therese

Bjarstig@live.se

PS min dator krånglar så jag kan itne länka och lägga upp bilder, kanppt skriva kommentarer hos andra - men jag har full förståelse att du sållar utmaningar och awards, de gynnar ju bara oss besökare på din blogg, då får vi ju se mer av dina underbara inlägg istället! :-) DS

Wilda Stenlyckan sa...

Vill även tävla här :-D Superfina böcker, en rolig grej att ge bort!
Jag har länkat till butiken och ska länka till tävlingen!

Kram Sara

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/vinn-din-egen-bok.html

info@annakarlsson.se

Iris sa...

Nu är jag med och tävlar, och jag har länkat i min blogg! Åh vad jag vill vinna! Hade nog gjort en bok med semesterminnen.. :)

ha det bra!

Cornelia sa...

Jag vill vara med och tävla!!! ha en bra dag!

cornelia.gyllborg@gmail.com

Himmelbit/Njut en smula sa...

Åhh en sån bok skulle jag gärna vinna!! Jag håller på att sätta ihop något liknande, men blir visst aldrig klar.. :-o.

Jättesnygg "header" som gjort!!

Kram kram

Thea M sa...

Liten chans att vinna men jag försöker väl ändå :)
Hade varit roligt att göra ett album av vår resa med hela familjen som man kan blicka tillbaks och minnas.
Kram o tack för en fin blogg.

Anonym sa...

Vilken bra julklapp!! Till mor/farföräldrar eller sig själv ;) Är gärna med och tävlar!

God jul!
-Anneli
(tzakina@hotmail.com)

Anonitota sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

Det skulle i så fall såklart bli en bok om vårt liv sedan vi fick vår lilla dotter! :D

anonitota@comhem.se

Kixan sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

Det här borde vara årets julklapp!

Kram
mainnaho@hotmail.com

Zizzi sa...

Vilket roligt pris! Jag länkar till tävlingen och solentro i min högerkolumn bland sidoelementen.
Kram cissi

erika sa...

länkar och vill vinna

Vitudden sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om detta fina pris. Jag länkar till tävlinen till höger på bloggen och till Solentro under Heminredning och inspiration.

Trevlig helg!
Ulrika

Linda sa...

jag är gärna med och tävlar

http://klockanlinda.spaces.live.com/blog/cns!1F654E8AB2A442C2!728.entry

dahlarna sa...

Jag vill självklart vara med i tävlingen. Håller tummarna hårt att det blir jag som vinner! :-)Hoppas att du får en trevlig adventshelg!

dahlarna sa...

Glömde ju skicka länken till inlägget jag skrivit om tävlingen....

http://dahlarna.blogg.se/2008/november/vinn-din-egen-fotobok-hos-hem-lycka.html

Ha det gott!

Annette sa...

En sån bok vill jag gärna vinna!

Ha en skön helg!

Kram Annette

Tårtsmulan sa...

Men så kul :)
Självklart vill jag vara med och tävla om den och länkar till dig på höger sida på min blogg och Solentro länkar jag till under mysiga webbutiker :)

kram!

Junitjej sa...

Precis en sådan här bok skulle jag vilja ha och behöva.
Jag är självklart med och tävlar!!
http://junitjejen.se/2008/november/vinn-en-fotobok.html
Hoppas jag vinner!

Camilla sa...

Hejsan! jag är tokig i att fotografera, var i skottland i somras och tog 1200 kort så en fotobok emd utvalda bilder skulle sitta fint!
så därför är jag här med en kommentar!

Emma sa...

Jag är jättegärna med!

Tindralen sa...

Hej! Jag vill självklart vara med!

Linda sa...

Jag är mer än gärna med;)

Trevlig advent helg;)

Huslycka sa...

Å, här vill jag naturligtvis vara med och vinna!! Min man och jag har sagt att vi borde göra en egen bok om vårt husbygge. En minnesbok från byggtiden vore ju toppen.
Tänk bara att ta med till gamla mormor och visa henne hur vi bor. Hon som inte har hälsan att komma och se hur vi har det på riktigt.

Lotten sa...

Hejsan!
Jag vill vara med ;-)

Kram Lotten

Lene-Therese sa...

Jag vill vara med och tävla! Hade varit en urbra julklapp till min morfar som jag ska träffa nu till jul :)

Ullis/Leva på landet sa...

Jag vill gärna var med. Länkar också.

Kramar Ullis

Bodil sa...

Vilket fint pris. Det vill jag gärna vinna. Jag länkar till tävlingen och företaget här: http://gladjeamnen.blogg.se/2008/november/annu-fler-tavlingar.html

Bettan... sa...

Hejsan! Vill gärna vara med i din tävling och har även länkat från min blogg.
http://bettan82.blogspot.com/2008/11/tvla-om-en-fotobok.html
Ha en bra dag! Kraaaam

Malin sa...

Jag är absolut med och tävlar!
Jag har även länkat till tävlingen: http://maulun.blogg.se/2008/november/egen-bok.html

Livet i träsket sa...

Klart jag är med och tävlar, har länkat på min blogg!

kreativabilder sa...

Hej
Ohh vad häftigt det skulle jag vilja vinna..Hoppas hoppas
Även jag har tävling kolla in på skriv gärna en komentar så blir jag jätte glad

http://kreativabilder.blogspot.com/

Sabina sa...

Jag är med! Vilken perfekt present! Håller tummarna :)
biiiina@hotmail.com

Anonym sa...

Wow, det är ju den perfekta julklappen! Självklart ska jag vara med. Hoppas jag vinner ;).

mvh
jensalo@gmail.com

Sandra sa...

Jag är gärna med :)

signe sa...

Jag vill testa min lycka i den här tävlingen!

signecharlotta@live.se

Saga sa...

Jag är med i tävlingen! :D

Flickan_saga@hotmail.com

Anonym sa...

Åh, vad jag vill vinna! Håller tummarna!
jenny_kjellin@hotmail.com

Lotta sa...

Jag är gärna med och tävlar har även länkat från min blogg
http://lottsfi.blogg.se/2008/december/tavlingsdags.html

freja sa...

är väldigt gärna med!!
vill gärna vinna!
Har blogg, men länkar inte,
Håller tummarna
Kram

Himmelbit/Njut en smula sa...

Hej på dig!

Jag vill jättegärna vara med i denna tävlingen men det står ju att man lämnar en kommentar så är man med. Länk=extraröst. Eller har du ändrat reglerna?! ;-) :-D.

Håller fortfarande tummarna!
Kram

Tinnar och torn sa...

Hejsan! Vill gärna vara med! Kram Petronella

Nettan sa...

Jag vill vara med att tävla. Jag har länkat på min blogg till denna tävlingen. Jag har länkat till Solero också! :)

Tjohalias blogg om inredning sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag har länkat:

http://tjohalia.blogg.se/tavling/2008/december/vinn-en-fotobok.html

LillaThea sa...

Jag är gärna med och tävlar. Vore perfekt för ett album till min yngsta. Henne har jag fortfarande inte hunnit skapa ngt album till. Jag länkar såklart också i min högerspalt.
Kram Ida

Marica sa...

Åhhh den skulle jag vilja ha.. Vilken fin julklapp till mej själv dte skulle bli :-D
Självklart länkat till dej från min blogg.

Mvh// Marica
marica_da@hotmail.com

Lily of the valley sa...

Det låter spännande! det skulle jag inte ha något emot :D
Kram Lily

Hem och Lycka sa...

Tävlingen är avslutad och vinnaren presenteras på lördag.