tisdag 25 november 2008

View from the top





Bilder med tillstånd från TV3. Credits: Nordisk.

Sugen på en bra film? Ikväll går View from the top med Gwyneth Paltrow (ytterligare en favvisskådis) som Donna, tjejen som drömmer om att bli flygvärdinna sedan hon var liten flicka. Eftersom hon dock aldrig flygit förr så bjuder upplevelsen och hennes nya yrke på en hel del..

Andra skådespelare är väninnorna Christine (Christina Appelgate) och Sherry (Kelly Preston) samt Mike Myers, Candice Bergen, Mark Ruffalo och Rob Lowe.

Ikväll i TV3 kl. 21.00.

Tävla om ett smycke från Puss här fram tills kl. 12.00 imorgon onsdag! Tävlingen offentliggörs på fredag!

For translation, please choose flag in top of the blog.

30 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Den filmen hade jag velat se. Låter som en "Lina-film" :-)

Allt bra med dig?

Kram

rosenskära sa...

Ja, tänk - det drömde jag också om en gång för länge sedan, att bli flygvärdinna. Det var något av det mest glamorösa man kunde tänka sig. Snygg uniform, se en massa exotiska platser, dricka champagne...
Tack för tipset!
Hoppas allt är bra med dig Mia, du och din käre make har ju många järn i elden nu. Ni verkar vara riktiga entreprenörer!

Kram/Lena

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Tack för tipset..titta in på julbloggen om en stund...där står några ord om dig.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Åh, det låter som en bra film:)
Kram Lallis

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Äsch! Du påminner alltid om filmer jag vill se, men inte kan se;)
Idag krockar alla 21.00 filmer med Desperate Housewifes...och på onsdagar krockar Leilas jul med Grey´s Anatomy...
De är nästan de enda program jag följer nu mer!

Susanne

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Nu har jag ju inte Tv3 så det blir inget filmtittande för mej...
Kram
Marie

Nettan sa...

Kan bli en tv kväll i kväll då alltså!!
Som du vet så gillar jag verkligen din blogg..lagom blandning på lite av varje!! Så därför har du något att hämta hos mig!!
Kram Nettan

Ingela la la sa...

Mia, jag behöver ju en ny banner snart. Tror du jag kan lära mig? Du kan ju inte hjälpa mig i all evighet.. Tro inte att jag inte är tacksam men jag antar att du har annat att göra ;)

Kram

Wilda Stenlyckan sa...

Den har jag sett :-)
Det var en superfin tidningsförvaring du köpt!
Kram Sara

Ingela la la sa...

Nä, jag har väl inga förslag direkt... lite annat än höst.. kanske mosshjärtat, kuddarna (dom är ju röda i varje fall) och ett på barnen. Bara ett förslag! Hittar du något bättre så kör på!

Himla snällt att du tar dig tid! Behövs det när Ellis corner öppnas så kan jag alltid packa lite ;)

Kram

Ingela la la sa...

Du är GRYM! Jag kan ju inte annat att säga att du är väldigt snabb. Blev jättebra! Jag tackar och bockar än en gång.

Kram

Lottaspace sa...

Den filmen har jag aldrig hört talas om.. men jag är inte så uppdaterad på den fronten för tillfället.. inte så ofta man har möjlighet att gå på bio iallafall..

Kram,Lotta

Marit`s vita skrin sa...

Vilken fin och julig banner du gjort.
Jag ska få hjälp med att göra en själv snart.
Tycker det är lite svårt när det blir sådär supertekninskt;)

Kram kram

Sjabbig men chic sa...

Tack för tipset den filmen vill jag jättegärna se. Men det blir väl som vanligt: sätter på TV:n, lägger mig i soffan och somnar så gott, så gott! Ska dock göra ett försök. Vad fint du har gjort i din blogg!

Kramar från Lisa

Dessi sa...

Mysigt med film, men idag blir det Desperate Housewives ;) Vad julig och fin din blogg har blivit!

Wilda Stenlyckan sa...

Hoppas din pyssellust infinner sig snart! Men jag är också rätt trög med pyssel just nu. Din nya header är SUPERFIN som vanligt!! Du kan det där!!

Kram Sara

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Vad fint du har gjort Mia...jag blir aldrig nöjd när jag ska göra bloggbild. Vilka söta nissar du köpt. Såg att du skrivit att du inte orkar pyssla på en sida...är det något som tynger dig och är jobbigt?..du som har världens finaste hem!
Stora kramen Lotta

Ingela la la sa...

Snyggt du har gjort!

Vi kanske ska planera in den där fikan snart? Hur passar det er?

Kram

Guldkant På Livet sa...

Tack för filmtipset!!! Mari.

timelesshome annika sa...

Tack för film tipset. Jag gillar att du byter bilder i din logga .Du är jätte duktig
Kram Annika

livetpåfyran sa...

Tack för tv-tipset!
Min ena kusin är flygvärdinna och hon har säkert sett dennna...:)
Själv blir jag svettig i handflatorna och undrar om jag får se mina barn igen...fast det är inte så allvarligt som det låter-bara lite.
Kram Pia

Maria / Frøken Fryd sa...

Hej.

Jeg er are indenom for at hilse på :-)
Den fimen er god, morsom, og en rigtig feel-goos film synes jeg. Godtnok længe siden jeg har set den, mon ikke den kommer på danske tv også en af dagene.

Klem Maria

Fröken Fräken sa...

Oj, det verkar vara varning för leopard- och zebramönstrat i den filmen! ;-) Hade säkert varit roligt att se om jag hade haft TV3!

Anettes hus sa...

Hei! Sååå flott blogg du har! Imponert! Fant hit via A'la Nettan.

Er det ok at jeg linker?
Klem Anette

Mammatankar och lite annat sa...

Tack för tipset om filmen! Om jag inte orkar se den ikväll, så ska jag spela in den!

Bruno och Mig sa...

Jag har sett filmen. En riktig "feelgood" film.

Kanske ska se om den med en kopp roibos och min stickning som aldrig blir något.

Kramar L

Frida sa...

Attans Tv3 den kanalen har ju inte vi.
Det är tävling inne hos mig!
Kram Frida

Veronika sa...

Hej! Stort tack för alla butiktips :-) Ser ännu mer fram emot göteborgsbesöket nu!
Kram på dig!

Ullis/Leva på landet sa...

Det låter som en film för mig. Tyvärr missade jag den.


Ha det bra!
Kram Ullis

Hem och Lycka sa...

Tack snälla ni!

Fyra årstider - tusen tack! svarar på din fråga hos dig. kram

Nettan - tack så hemskt mycket, kram!