onsdag 5 november 2008

Tävling om ett halsband från Puss.se



Bild: Mia

Nu igen - tävling! Denna gång tävlar du om ett jättevackert smycke från Puss.se Tycker det passar väldigt bra nu när det är frost och kallt ute, som ett stort kristallhjärta av is att hänga runt halsen..

För att tävla länkar du från din blogg till Puss.se samt till tävlingsinlägget. Låna gärna tävlingsbilden. Har du inte blogg kan du också delta och då tipsar du tre vänner om tävlingen. Glöm inte att ange din e-mailadress om du inte har blogg, så att jag kan kontakta dig om du vinner!

Tävlingen avslutas den 26 november kl. 12.00. Lycka till!

For translation, please choose flag in top of the blog.

84 kommentarer:

ANNIKA sa...

vilket härligt halsband I Love it!
vill va med och tipsar förstås.,eftersom jag ingen blogg har.
kram gustafsson.57@hotmail.com

T H E R R E fotoblogg sa...

Hej Mia!

Jag har ett fåtal smycken, men de få jag har är sådana jag älskar. Detta halsband skulle jag väldigt gärna vilja vinna, det var så otroligt vackert! Eftersom att jag har en stundande födelsedag också vore det ju såklart väldigt kul att vinna (och annars med för den delen) :)

Jag har länkat både dig och Puss.se i ett inlägg i min blogg. Här är länken: http://therre.blogg.se/2008/november/jag-vill-vinna.html

Ha en fortsatt bra dag!

T H E R R E fotoblogg sa...

OBS! Jag glömde min mail therreh snabela hotmail punkt com :)

mitt skärgårdsliv sa...

Tävlar gärna om det fina halsbandet!! Har länkat på min högra sida i bloggen!

Living by Milla sa...

Ljuvligt halsband - det vill jag gärna vinna! Håller tummarna hårt och hoppas på tur.;)

kram Camilla

r e b e c k a sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om halsbandet! Har redan länkat från min blogg!

PS. Jag bor i Italien men har en postadress i Sverige också om det skulle underlätta.. ;)

Designe sa...

Vilket fint! Det är verkligen mycket tävlingar i farten nu, kul!...då borde man väl vinna nåt..eller hur! :) Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Det var ju bara så gulligt:)
Kram Lallis

Leva som jag sa...

Mumsigt halsband!! Länkar!
Kramar M

Gotlandsliv sa...

Jättehärligt halsband! Skulle ligga fint på min stora mage. :)
Klart jag länkar!

Love your blog, by the way!

Gotlandsliv sa...

...dessutom är det just nu väääldigt synd om lilla mej som ligger hemma i tidernas värsta förkylning! :)

Anonym sa...

Jättefint halsband, klart jag vill vara med och tävla!
nannae@live.se

Miss Muffin sa...

Oj vilket fint halsband. Synd att man är latmask så man inte orkar tävla..

Ulli sa...

Vilket fint halsband! Klart man vill vara med. Den nätbutiken var ny för mig. Får ta och kika in där. Länkar till tävlingen och Puss.se i min blogg.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Ulli

Fynda och Fixa sa...

Vilket fint halsband och vilken härlig blogg. Jag vill gärna vara med och tävla.

Jag har länkat till din sida sedan tidigare, men lägger nu till en bild och en länk till puss.se.

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min blogg (tack för tipset)

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/halsband-1.html

mail: info@annakarlsson.se

malin sa...

Vilket fint halsband! Jag vill gärna vara med och tävla. Har redan länkat från min sida.
Kram Malin

Moderncountry sa...

Hei vennen!

Oj for et herlig smykke! Vakkert vakkert hjerte! Ååh, det hadde jo passet så bra på min fine svarte jumper :)
Du kan det å tipse du.

Ha det så godt!
Klem!

Aina

Anonym sa...

Jag har ingen blogg men jag har tipsat mina vänner!

cornelia.gyllborg@gmail.com

Anonym sa...

Å, vad fint, jag vill jättegärna vara med, har redan tipsat 3kompisar =))

Evalinda
akarg1@hotmail.com

Anonym sa...

Klart jag är med, men jag har ju ingen egen blogg så jag har tipsat 3 vänner!
Linda
linda.sjolund@norsjo.net

Hem och Harmoni Marie sa...

Så flitig du är med tävlingar... kul!
Jag är gärna med och har länkat.

Kram Marie

hannas form sa...

Oj, jag hinner inte med alla dina fina inlägg..alltid lika roligt att kika in hos dig...jag är gärna med på utlottningen!

STÖRSTA KRAMEN
Hanna

Jennys vita drömmar sa...

Oj vilket fint halsband:) Vilken fin blogg du har, måste ju länka såklart, tack för din gulliga kommentar det värmer:)
Jenny

Smått och gott hos Lina sa...

Nu har ju jag kommit igång med tävlandet hihi Jag vill gärna vara med här och jag har länkat till inlägget i min bloggs högra kant. Tyvärr så visste jag inte hur man länkar till två ställen, hoppas det går bra ändå. Du får hojta till annars :-)

Kram Lina

Anne sa...

Fint halsband! Har tipsat tre kompisar om tävlingen.

abackman66(a)hotmail.com

Cecilia sa...

snyggt halsband :) Jag är med och tävlar!

/cecci.90@hotmail.com

Linda sa...

jag är med =)

länkat:http://matchukgirl.blogg.se/2008/november/vinn-ett-halsband-1.html

skulle va en perfekt present till mig själv på tanke att tävlingen avslutas den 26 Nov (på min födelsedag) =)

Junibacken sa...

Hej!

Vilket snyggt halsband! :) Har ingen blogg men tipsade tre vänner istället!

nelamaria86@hotmail.com

Wilda Stenlyckan sa...

Oj så många tävlingar! Så kul! :-D Är gärna med och tävlar om det fina halsbandet! Har länkat till Puss.se och ska länka till tävlingen!

Kram Sara

Maria sa...

Jättevackert halsband! Har lagt in länkar i min blogg. Trevlig helg!

Jenny sa...

Fint halsband.
Jag har länkat både dig och Puss.se i ett inlägg i min blogg. Här är länken: http://jejjans.blogg.se/
Har även tipsat via mail till vänner.
Trevlig Helg!

ejmis sa...

Jag vill tävla =)

http://ejmis.blogg.se/2008/november/tavling-1.html#comment

Jenny sa...

jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2008/november/entry-21866492.html#comment

Lilla jag sa...

Gud vad fint, det vill jag vara med och tävla om såklart.

http://darhuset.blogspot.com/2008/11/detta-vill-jag-vinna.html

Villa Nordåker sa...

Nu har jag länkat både dig och Puss.se

Klart jag vill tävla om ett fint halsband, lite kul är att Puss.se är från hemort (Gnosjö) vinner jag inte så får jag gå till affären här i byn och spana in det!

Kram
Malin

Lizelott sa...

Jag är jätte gärna med, skulle bli så glad om jag hade turen med mig. Jätte snyggt halsband. Håller tummarna nu, Kram

Har även länkat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2008/november/halsband-2.html

Bland kuddar o busiga barn sa...

Åhhh vilket fint halsband! ÄLskar den typen och skulle mer än gärna pryda mig själv med ett sådant. :-)
LÄnkar till tävlingen och puss.se.

Kram!

Englainnan sa...

Jag vill vinna. Har länkat i min blogg :)

Prinsessan sa...

Jag vill tävla....:) Har länkat! http://hemochlycka.blogspot.com/2008/11/tvling-om-ett-halsband-frn-pussse.html

Elin Thor sa...

Jag är med =) Har länkat också, http://elintavlar.blogg.se/2008/november/tavling-9.html#comment

Annette sa...

Jag vill också gärna vinna halsbandet. Har länkat från min blogg.

Kram Annette

Indra sa...

Hej där på kvällskvisten! Jag är jättegärna med och tävlar om detta fina halsbandet! :-)
Jag har länkat från min blogg, skriver med direktlänken här. Ha en jättefin kväll!
Mvh//Indra

http://blog.cherlindrea.se/#post1559

Caroline Elisabeth sa...

Det är precis som du säger. Perfekt nu till vintern. Ett hjärta av is att hänga runt halsen samtidigt som man håller sitt eget hjärta varmt med en massa kläder hehe. Jag vill absolut vara med!

Här har du min länk: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5545736

Min "vanliga" blogg: http://www.metrobloggen.se/carrobarros

Ingela la la sa...

Jag vill ha!
Är med och tävlar. jag har länkat till tävlingen på vänsterkanten och till puss.se i länklistan.

jättefint halsband!

kram

Ekberga sa...

Jag vill gärna ha ett jättefint halsband. Länkar från min blogg

Madelena sa...

Halsbandet var jättefint,länkar till din sida

Lotta sa...

Underbart halsband som skulle passa mig som askungens sko
Givetvis länkar jag till din sida
Kram lottamalm@bredband.net
http://lottamalm.blogspot.com/

Anonym sa...

Vilket underbart halsband,har tipsat mer än tre kompisar om din tävling.
Nu hoppas jag på tur.Tänk att ha halsbandet runt halsen på JULAFTON!!!
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Anna sa...

Vilket underbart halsband, är med och tipsar har länkat från min blogg:
/nazima.blogg.se/?tmp=11114125
Ha en fortsatt trevlig dag!
//Anna

Anna sa...

Vilket underbart smycke!är givetvis med och tipsar på min blogg:

http://nazima.blogg.se/?tmp=11114125

Ha en bra dag!
//Anna

Sussi's dreamzone sa...

Härligt halsband! Jag vill förståss vara med och tävla om det. Länkar till min sida :)

Ha en underbara tisdag

/sussi

Jozan sa...

Hej vad trevligt med en tävling. Och vilket fint halsband. Jag är gärna med och tävlar. Länkar till din blogg och puss.se från min blogg.

Fin och trevlig blogg du har! Mvh Josefin

Maja sa...

Vilket fint halsband. Ett sånt där som jag gillar. :)

Har länkat till dig och puss.se.
http://smultronsota.blogg.se/2008/november/halsband.html

Carita sa...

Vackert halsband. Jag är med och tävlar :) har länkat: http://djurtant.blogg.se/2008/november/halsband-fran-pussse.html.

Paula sa...

jätte fint halsband. Har länkat från min blog..

Johanna sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har länkat från min blogg: http://johannadesign.blogspot.com/2008/11/nya-tvlingar.html

Vänligen Johanna

Haga i Vitt sa...

Hej! Jag vill gärna vara md och vävla. Halsbandet aä jätte-vackert. Jag har lagt in bild och länkar i min högerkant.
Kram Mia

Hellenshus sa...

Så vackert halsband! Klart man vill vara med att tävla. Jag har länkat till din sida och puss.se.
Kul att hitta en ny trevlig sida.
Kram Helen

vitavillan sa...

Jättefint halsband och mysig blogg.
Jag vill gärna vara med och tävla och har länkat till tävlingen i min blogg.

sofie sa...

Jättefin blogg, och jättefint halsband! Är gärna med och tävlar. Länkar från min sida till puss.se och till tävlingen!

Linda sa...

Jag har länkat till tävlingen. Alltid lika fin blogg Mia. Löve it. lindasljuvadrommar.blogspot.com Ha det gott. Kram Linda

Liz sa...

Klart jag vill vara med.
Jag är nybörjare på det här och har fått en snabb kurs i bloggande av min dotter. Länkat Dig och Puss.se på min alldeles nya blogg.
Hoppas nu bara att det blivit rätt.
Kram / Liz

Mammatankar och lite annat sa...

Jag vill också vara med och tävla om det ljuvliga halsbandet.

Anonym sa...

Hejsan.
Jätte fint smycke....Tänk om jag vann !!!! Hoppas hoppas...Anna

AnnasLycka sa...

Ååååå så fint. Tänk om jag vann...Hoppas hoppas Anna

Anonym sa...

Hej,
Jag har tyvärr ingen blogg men vill gärna vara med att tävla. Min mailadress är h03krikm@du.se. Jag tipsar alla mina vänner om tävlingen.
Mvh
Kristina

Anonym sa...

Hej!
Jag har ingen egen blogg,man har tipsat alla mina vänner om tävlingen.
Kram Hannah
pdpa@telia.com

Jenny sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om det fina halsbandet. Jag har länkat till dig.

Anonym sa...

jag har en längre tid funderat på att jag vill ha ett hjärtan halsband..... nu har jag ju hittat det:)
har ingen blogg så då blir det till att tipsa.
kram Mikaela
neosfar@hotmail.com

Carina - inspirera sa...

Ja, det klart att jag vill vara med och tävla. Länkar också!

Jennie sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om det snygga halsbandet!


/Jennie
einne@hotmail.com

Malin.E sa...

Jag är med..det var jättesnyggt :-)
malin@malinagirl.com

Addis och Leif sa...

Jag är gärna med och tävlar, och länkar såklart från vår blogg!

Mvh
/Addis

Linda sa...

Har ingen blogg, men deltar gärna ändå! Tipsar såklart mina vänner!
Hälsar
linda.norberg@telia.com

JessicaC sa...

WOW, vilket läckert halsband. Skulle väldigt gärna vilja vinna detta. Tipsar vänner, eftersom jag inte har ngn blogg.

MVH Jessica

jessica_carlberg@hotmail.com

Från koja till slott sa...

Åh, är kanske sent ute, men är gärna med och tävlar! Jättesött halsband som skulle passa bra nu i det lite frostbitna vädret till en snygg kofta! Skyndar mig att länka i min blogg!
Kram Pernilla

Martina sa...

Jättefint halsband, vill självklart vara med och tävla om de. Hoppas på tur den här gången.

Line sa...

Å så utrolig fint det var! :)
Slenger meg med i konkurranen jeg også og håper på at vinnerlykken står meg bi :)

Ha en fin dag!

Frøken Englefjes sa...

Dette smykket var bare utrolig vakkert! Det er akkurat min stil og tenk å kunne få lov å gå med et sånt smykke rundt halsen....det vil jeg!

Anonym sa...

Vad fint! Hoppas jag hinner vara med :) Har ingen blog men ska snabbt tipsa 3 kompisar!

kram Anneli
(tzakina@hotmail.com)

Hem och Lycka sa...

Och där är tävlingen AVSLUTAD!

Frøken Englefjes sa...

Har glemt å si fra at jeg gikk inn og linket til deg. misforsto litt, så la først bare ut linken til puss, beklager, men jeg rettet det opp og glemte i farten å si fra.

disa sa...

情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫