torsdag 27 november 2008

Tävla om zinkbokstäver


Bild med tillstånd från Stilero.

Ytterligare en tävling - det kryllar av tävlingar nu inför jul så passa på att delta!

Stilero ställer upp med de vackra zinkbokstäverna till jul som ju är helt underbara.. Vill du tävla? Stilero är nyfikna på vilken av deras produkter som är din favorit och därför går du in på deras sida och så skriver du bland kommentarerna vilken som blir ditt val. Kanske nåt att hinta om till din familj att du önskar dig i julklapp? Du som har blogg ska tipsa om tävlingen för att delta och du som inte har blogg mailar tre vänner samt mig, maria@hemochlycka.se

Tävlingen pågår till 11 december kl. 15.00. Varmt lycka till!

For translation, please choose flag in top of the blog.


63 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag gillade det mesta i butiken, men det jag skulle vilja ha allra mest är den fina fågelburen i luffarslöjd:)

Länkar i vänsterkolumnen!
Susanne

Ingela la la sa...

Jag är med (surprice!)

Jag är helt såld på väggord så jag fastnade där kan jag väl säga. Tyckte även om tavellisten med prinsess motiv..

Länkat och klart!

Jag tror vi tar vid 19.30 på månd så slipper det bli så rörigt, Elin blir kanske lite besviken om hon veta att Mackie varit här ;)

Martina sa...

Alla grejer var så fina, men jag fastna för väggordet LOVE i träbokstäver. Det skulle jag vilja ha.
Länkar i vänsterspalten :)

Fru Bes Blogg sa...

jag med är med:-)

har inte vart in och kollat men ska göra det nu...

/Fina

Lily of the valley sa...

Har en liten sak till dig :D
Kram Lily

Marie//Tekla Maräng sa...

*Skratt* Det vore lättare att skriva det man inte tyckte om. Men gärna en kökshandduk ifrån Ekelund nils Holgersson och en brödkorg som var avlång i luffarslojd med hjärtan runt.
Länkar och vill ju gärna vara med i tävlingen.

Ha det gott Marie

Wilda Stenlyckan sa...

Där fanns det mycket fint men jag såg något jag velat ha en tid och det är den grå medicinlådan.
Superfina julbokstäver! Länkar på min blogg!!

Kram Sara

Lotta sa...

Hej,
Vill gärna vara med och tävla.
Det fanns mycket som jag tyckte om i butiken och jag skulle välja någon av hängljuslyktorna eller något dekorationshjärta.
Länkar
Hälsn. Lotta

Smått och gott hos Lina sa...

Åååååå va glad jag blir!! Du hade rätt! Det lönar sig att vara med och tävla :-)

Vill absolut vara med i dina nya tävlingar också. Återkommer om det när jag länkat.

Kram Lina

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är med och tävlar, jag tycker de hade mycket fint men jag är faktiskt på jakt efter väggord i trä och de hade ju det fina ordet "Love"

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/zinkbokstaver.html

info@annakarlsson.se

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!

Jaså vi har haft pepparkaksbiscotti på hjärnan ungefär samtidigt då *hihi* :) De är mumsiga, det blir nog fler i morron...

Åh vad fina bokstäver..! Stilero gillar jag..min man brukar smita in till henne på hemvägen o köpa nåt till mig..såå mysigt!

Kram
Mia

Guldkant På Livet sa...

Oj så mycket tävlingar du hinner med, helläckra bokstäver måste jag säga! Mari.

Vera sa...

Bokstäverna som bildar ordet LOVE, kakfat i créme eller någon av hänglyktorna....fanns ju hur mycket som helst där. Länkar i min blogg.

Kram Malin

Anonym sa...

Åh gillar allt i butiken, speciellt alla prinsess-grejer till barn :) Jag är gärna med och tävlar om ordet. Har mailat dig också, har ingen blogg.

Anneli (tzakina@hotmail.com)

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Mia, vilken härlig tävling klart jag vill vara med och länkar i båda min bloggar.
Kram Lotta

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Hoppsan glömde skriva min favorit...en brevkorg i trådslöjd...det skulle jag önska.
Kram Lotta

Gårdsromantik sa...

Nu kan du vinna vackra saker i zink på min blogg - zinkhus från Walther & Co och mycket annat!
Kika in och var med du också!

Kram Maud

Hjärtat Mitt sa...

Jag gillar gardinerna mest, tror jag. Det fanns mycket fint. Dokumentet var inte dumt det heller.
Jag länkar till dig.

Kram Mari i Marieholm

Ullis/Leva på landet sa...

Gillar ju väldigt mycket så det blir svårt att välja. Får bli tidningsstället i trådslöjd då. Länkar i höger kolumn.

Kram Ullis

Julhuset sa...

Eftersom jag är helt insnöad på jul just nu, så gillar jag tomten
med utbytbara siffror.

Länkar också.

Zizzi sa...

Stilero har jättefina saker! Men min absoluta favorit är nog i alla fall fågelburen i luffarslöjd.
Jag har länkat till din tävling bland sidoelementen till höger, och håller nu tummarna!
Kram cissi

MammaRebecca sa...

Jag är självklart med:) Men de är svårt att säga va man gillar bäst de finns ju så mycket fint. Men nu för tillfället så gillar jag väggord så de gillar jag bäst på deras sida just nu:)

Lilla huset på prärien sa...

Hmm... jag skulle gärna vinna den där stolen som skymtas i bakgrunden... *ler*

Kram Jenny

Lycklig fru sa...

Vill vara med i tävlingen. Hade svårt att bestämma mig för vad jag tyckte mest om i butiken, men är ju en sucker för ljuslyktor i alla dess former och jag fastnade verkligen för "liten orientalisk hänglykta".
Länkar till tävlingen i min blogg.
Kram Sofia

Livets njutning sa...

Oj, det fanns mycket fint i butiken. Jag gillar medicinlådan och den franska kudden. Fin!

Har länkat till tävlingen i min blogg på spalten bredvid..

Passar på önska dig trevlig helg och en mysig första advent. :)

Kram Jenny

Tårtsmulan sa...

Vilken underbar butik!
Tack för att du tipsade om den :)
Jag har lagt till den i mina favoritbutiker.
Det fanns så mycket fint men är det något jag verkligen tycker om, och längtat efter länge, så är det ett vitt väggskåp med glasdörr och låda :)
Jag vill gärna vara med i tävlingen och länkar till dig på min blogg.

kram!

ANNIKA sa...

vilken härlig butik !
jag fann många favoriter men väljer den svarta 5 armade kandelabern.
Zinkbokstäverna är nog de finaste jag sett hittills....jag hoppas...
mejlar my friends...och dig...
gustafsson.57@hotmail.com

Carolin Hellström sa...

Älskar allt!!!
Men - Memotavla med griffel och hönsnät - är nog min absoluta favorit då vi är i stort behov av en just nu.. ;-)

Länkar på bloggen..!

Lilla jag sa...

Fågelburen i luffarslöjd fastnade jag för direkt. En sån måste jag bara ha.
Har länkat på högersidan i bloggen.

Lotte sa...

Nästan omöjligt att välja en sak, vill ha det mesta. Fastnade för Lantlig vit spegel. Länkar till tävlingen.

Malmkakan sa...

Memotavlan med hönsnät och griffeltavla tyckte jag om bland mycket annat.
Vill självklart delta i tävlingen och länkar från min blogg.
/Cecilia

Livet i träsket sa...

Jättemånga fina saker, jag gillar väggorden och förvaringslådan med 4 fack. Jag har länkat på min blogg!

lottens vita och gröna sa...

ohhhh så fina, vill bli turlotten, hihi!

varmkram lotten

Malin/Vita hjärtan sa...

Hej Mia!
Får ta min chans här =) Stilero har massa vackra saker men älskar "fågelburen", den svarta. Länkar såklart!
Kram Malin

Dorpan sa...

Jag är såklart med o lägger ett inlägg i min jublogg. fastnade för en svart 5-armad ljusstake...ska nog önska mig den i julklapp=)

Tulipa sa...

Hej!
Fågelburen i luffarslöjd!
Den föll jag för big time!
Många fina väggord också!
Kram Tulipa
Länkar

Eddan sa...

Nu är även jag med och tävlar :-)!
Jag är jätteförtjust i linnegardinen med franskt tryck (tänker nog hinta till maken något om den ;-))!
Jag har länkat till tävlingen i min blogg!

Må så gott! Kramar från Anette

Anonym sa...

Mycket var fint, men jag blev lite såld på textilierna med fransk text på. super fint.

Har mailat tre vänner och dig

Mvh Sara Bäckström

Liz sa...

Vägg orden "Hem är där de du älskar bor..." blev jag tokförälskad i, de skulle sitta snyggt på min hall vägg.
Du har en länk sida hos mig.
Kram från ett kallt Malmberget :)

Åsa sa...

Jag vill va med. Tyckte dom hade mycket fint är ju helt såld på ljuslyktor... Men bland möblerna fanns det mycket fint ett zinkskåp md hönsnät bla... Jag länkar! //Åsa

Sjabbig men chic sa...

Jag älskar den vita förvaringslådan med fyra fack och glaslock!

Länkar i vänsterkolumnen!

Kram Lisa

Marres Hörna sa...

Hej!

Jag vill va med och tävla ja! Väggorden var ju grymt fina!

Kram! (länkar såklart med!) :-)

Lilla Blanka sa...

Hej!

Jag gillar ju det mesta som hon har och Herr Blanka har ju handlat både pigtittare och fin spegel där i samma stil plus lite annat smått o gott :)

Men jag gillar kronorna, och de vita småmöblerna/hyllorna..och sedan tycker jag de vita träbolstäverna är så himla fina!

Kram
Mia

Englainnan sa...

Jag skulle vilja ha Kakfat tre våningar i luffarslöjd. Har länkat!

Betongänglar sa...

ÄR SÅ JÄTTEGÄRNA MED OCH TÄVLAR - LÄNKAR MED BILD HOS MIG....
Kram/Annelie

Betongänglar sa...

Glömde ju skriva vad jag tycker om - Väggorden gillar jag
Kram/Annelie

Hulda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hulda sa...

Hej!
Ett nytt försök, för att vara med i tävlingen.
Mycket fint hos Stilero, bl a memotavlan. Den kanske jag ska skaffa mig eftersom jag har problem med minnet!
Men nu vill jag tävla om zinkbostäver!
Länkar också.
Hulda

Det här är jag sa...

Mycket fint i den butiken men förvaringsmöbeln i luffarslöjd som var i tre våningar och diskstället är mina favoriter och som jag önskar skullle hamna under granen i ett paket sdresserat till mej..

Länk finns på min blogg

Anna sa...

Här kommer det en till som vill vara med och tävla!! Länkat och klart inne hos mig!! Ha det bra!! // Anna ♥

Tjohalias blogg om inredning sa...

Jag fastnade för Planschen som är ett franskt dokument. Har länkat till tävlingen:

http://tjohalia.blogg.se/tavling/2008/december/zinkbokstaver.html

VILLA MOA sa...

Vi är en vinnare....vi vill vara med självklart.
Länkar vidare!!!
Kram Nettan

Åsa Jonsson sa...

Då vi bor trångt är allt av intresse vad det gäller förvaring, så jag väljer tidningsstället prinsessa till min dotter.

Heaven and Earth sa...

Den lilla söta spegeln; Lantlig vit spegel, tror jag det stod!

Såå fin o såå romantisk! Har inte sett en sån någon annanstans.
Annars fanns det ju väldans mycket fina grejor där!!

Länkat på min blogg!
Iréne

My home is my Castle - by Kari sa...

Oi...Her var det mye flott !!! Mye jeg kunne tenke meg der ;)
men siden jeg er på jakt etter en sjablong med Velkommen , så blir nok dette min favoritt.... denne ganger ;)

Jeg linker såklart :))
Klem,Kari

Pernilla sa...

Jag vill vara med & tävla!
Jag älskade den vita 5 armade kandelabern :)

Länkar i högerkolumnen!
Pernilla

kajsa sa...

Väggorden självklart. Verkar även vara något som inredningsglada bloggare gillar generellt. De flesta träffarna på min sida vad gäller inredning rör alltid "väggord" eller "bokstäver i trä/plåt". Sedan är det väl en annan sak om människor verkligen KÖPER väggorden eller bara tittar runt. Tävlingen är länkad på bloggen.

Ha det gott där på andra sidan Göteborg.
//Kajsa

kreativabilder sa...

Hej
Ohh vilken fin blogg och bokstäver. Jag vill vara med så klart länkar dig på min sida http://kreativabilder.blogspot.com/

Juleja sa...

Åh vad roligt att ha hittat en för mig ny webbut!! Där fanns många vilja-ha-saker må du tro! En favorit var diskställetr i luffarställ.
Jag lånar din bild till bloggen.
Åh nu kom jag att tänka på när du visade de söta djurren som strosade förbi utanför ditt hem, hihi. Så söta de var!
Kramar Julia

Linda m. 4 barn sa...

Jag gillar det söta vita 2 vånings kakfatet creme.
Det kan man ha framme som prydnad med nån fin dekoration i....tex sockerbitar i det översta och silvriga julgranskulor i nedersta.
Snyggt !

har länkat:
http://tolovisa.blogg.se/2008/december/jag-vill-ha.html#comment

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag tycker om brödkorgen med hjärtkant. Lägger en länk till höger i min blogg.

Louise sa...

Väggorden är min favvis, "Här bor en prins" passar mig perfekt just nu då jag sitter och ammar en sådan just nu....
Givetvis vill jag vinna!
Louise
krabbe@home.se

Hem och Lycka sa...

Tävlingen är avslutad och vinnaren presenteras på lördag!