tisdag 4 november 2008

Tävla om kort och kedja






Bilder: Mia

Med hela 200 000 läsare så känner jag att det är dags att ha en tävling sponsrad ur egen ficka som tack för att ni läser min lilla blogg!

Jag loggar ut 5 st nostalgikort från min lilla butik plus en kedja. Korten går att sätta på julklapparna eller nån annanstans, kanske rent utav i kedjan. Två personer vinner var sitt kit och slumpen utgör vilka kort som de får.

För att tävla länkar du till tävlingsinlägget och min Butik Hem och Lycka och har du ingen blogg så tipsar du tre vänner. Glöm inte att ange din mailadress. Låna gärna någon av bilderna. Tävlingen avslutas på tisdag den 11:e kl. 18.00. Lycka till!

For translation, please choose flag in top of the blog.

44 kommentarer:

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med om att vinna de fina nostalgikorten och kedjan. Länkar.
marielotta@hotmail.com
kram Lotta

Anonym sa...

Klart jag vill vara med, har ingen blogg men har tipsat 3 vänner som oxå kommer att vara med i tävlingen.

Evalinda

Anonym sa...

Såg att man fick vara med även fast man inte har nån blogg, så jag har tipsat 5 kompisar om din tävling och blogg. Hoppas på tur =)))

Linda SJÖ.

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fina vinster vill man så klart ha chans på...
Jag har länkat både till bloggen och butiken...se högerspalten hos mig!

Varm kram Marie

Stämningsfullt sa...

Hej!
Stort grattis till 200000 besökare!
Vilket fint pris du lottar ut! det vill jag såklart vara med och tävla om!
Jag länkar :)
Kram!

Stämningsfullt sa...

Hej igen.
Jag la till butiken bland mina länkar....Hoppas det var så du menade :)
Kram!

AnnaKarin sa...

Wow vilka supersöta kort!!! Jag hänger på och tävlar om korten!

Tina sa...

Så söta kort!!! De vill jag gärna ha chansen att vinna... Kram Tina

Ingela la la sa...

Men grattis jänta ;) Har du haft så många besökare...
Jättefina kort. Jag är med och tävlar! Jag har ju inte någon större tur MEN plötsligt händer det :)
Jag länkar!

Kram

Sand mellan tårna sa...

grattis till alla besökare.....

Ville bara säga att jag är hemma igen, och mailar dig snart....

Kram Linda

Lallis - liv och leverne sa...

Men så fina:)

Sublim Design sa...

Grattis till det stora besöks antalet:)
Självklart vill jag vara med och få chansen att vinna dom söta små korten!jätte charmiga:)
Må så gott
/S

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg (tack för tipset)

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/kort-och-kedja.html

mail: info@annakarlsson.se

Therese sa...

Vilka underbara nostalgikort. Ett sådant på paketet skulle verkligen vara pricket över I:et! jag har länkat: http://lurans.blogg.se/2008/november/nostalgikort.html

Nettan sa...

Vill såklart gärna vara med å tävla om de fina grejorna! Jag länkar såklart!
Kram Nettan

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina saker vill jag givetvis vara med och tävla om. Ha det bra. Länkar

Kram Ullis

AnnaKarin sa...

Visst ja, du ville ju ha en mejladress med :D

Här kommer min; lantligt@yahoo.se

atmosphere sa...

Hej Mia!
Saknade dig i lördags, men du dyker väl upp så småningom igen.
Skulle inte ha öppet alls i helgen= vilket blev sisådär 6 timmar i all fall!
Största kramen för alla goa kommentarer!
Ingrid

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så underbara kort du bjuder på.Tack för att du kikade in till mig och lämnade ett fotspår.
Ha en fortsatt mysig vecka.
Kramis Tess

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Grattis till alla besökarna! Vad kul med tävling. Självklart är jag med när det är sådana vackra priser. Jag länkar.

Kram Therese

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!

Men åhh vad många fina kort på en gång..de är ju helt underbara! Jag älskar vackra kort :) Och kedjan är underbar...!

Kram vännen, din blogg länkar jag redan till och din butik lägger jag in en länk till med en gång :)

Mia

Hwita Villan sa...

Hej Mia! Klart jag vill vara med och tävla! Håller tummarna! Självklart har jag länkat :).

Kram M

Malin/Vita hjärtan sa...

Är jättegärna med i din tävling!
Länkar såklart också =)
Läste inlägget om Julboken, ja alla verkar ha den =) Underbara bilder!
Kram Malin

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Vill mer än gärna vinna din fina vinst..lägger den på julbloggen.
Kram Lotta

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Grattis till så många besökare...
ville önska en skön vecka..Och tack för din goa komenta... de värmer...
kram kram

ANNIKA sa...

hej !
vill vara med har ingen blogg men tipsar 3 vänner.
Grattis! till så många besökare blir säkert många fler....
see you...
gustafsson.57@hotmail.com

r e b e c k a sa...

Hej, jag vill också vara med och tävla om nostalgikorten och kedjan och jag länkar såklart till både tävlingen och din närbutik!

PS. Jag bor i Italien men jag har en postadress i Sverige också om det skulle underlätta... ;)

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla.
Har ingen blogg så jag tipsar.
nannae@live.se

Anonym sa...

Jag har ingen blogg men jag har tipsat mina vänner!!

cornelia.gyllborg@gmail.com

Hjärtat Mitt sa...

Jag vill vara med och har länkat till dig. Ska bara in och länka till din butik oxå.

Kram Mari i Marieholm

Anne sa...

Är gärna med i tävlingen. Har tipsat tre kompisar om din tävling.

abackman66(a)hotmail.com

Angel.Pearls sa...

Hej! Vill gärna vara med o tävla!! Länkat med bild till höger i min blogg..Hos mej har ni chans att vinna ett armband i min lilla UTLOTTNING..// Kram AngelPearls Eva

Junibacken sa...

Hej! Superfina kort! Klart att jag vill vara med och tävla. :) Har ingen blogg men tre vänner fick tipset!

nelamaria86@hotmail.com

erika sa...

jag ska tipas och hoppas op vinnst

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!

Vilka supersöta kort! Är gärna med och tävlar och länkar på min blogg till tävlingen och butiken(under Butiker).

Kram Sara

Lizelott sa...

Jätte söta kort du lottar ut. Jag är jätte gärna med och tävlar. Hoppas på tur nu!! Kram

Har även länkat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2008/november/kort.html

My little Home sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om den fina vinsten!! Har förstås länkat till butiken från min blogg:-)
Trevlig helg!!
Kram

Lilla jag sa...

Vill självklart vara med och tävla.

http://darhuset.blogspot.com/2008/11/ytterligare-en-tvling.html

exactis@hotmail.com

timelesshome annika sa...

Grattis till besökarna.
kram Annika

Hemma hos Klara... sa...

Grattis till alla besökare. Självklart vill jag vara med och tävla om så fina vinster. Har länkat i min blogg.

Kram Helena

Sjöboden sa...

De är ju superfina, än hinner jag vara med!

kram C

Jellon sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om dessa fina nostalgikort! Jag lånar bild och länkar på min blogg. Kramar från Märit!!

Lotta sa...

självklart vill jag vara med och vinna hoppas jag på. Länkar nu även jag hit :)

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.