söndag 2 november 2008

Tivoli Audio Pal Krom




Bilder med tillstånd (press) från Bagaren och Kocken,
foto: Eva Blixman

Nya Tivoli Audio Pal med fronten i polerad krom finns bara hos Bagaren och Kocken och vilken snygging! Den lilla bärbara skönheten går att använda med eller utan sladd och batterierna laddas automatiskt. Perfekt att ta med ut och det finns utgång för hörlur samt AUX ingång för MP3/CD/Mobiltelefon/Dator/IPOD mm.

Tekniska Specifikationer:

• AM/FM radio
• 12 volt DC inkl. Plug-in strömförsörjning
• FM tuner, med GaAs MES-FET mixer
• Antenn
• Teleskopantenn
• AUX-ingång, stereo ***
• Hörlursuttag, stereo
• NiMH batteri, 7,2 volt 1200 mAh

Vikt: 0,9 kg

*** För MP3-spelare, CD-spelare, Dator, Mobiltelefon etc.


Tänk vilken perfekt julklapp! ;-)

Tävla om ett halsband från Zann HÄR!

For translation, please choose flag in top of the blog.

12 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Grymt snygg!
Kram!!

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Blev så glad när jag såg att du vunnit hos mig...titta in i julbloggen får du se.
Kram Lotta

Pia sa...

Ja, den var fin:-)

Kraam

C´est la vie sa...

Åh en sån vill man ha! Jag har en av deras stereosar... hur skriver man det haha... den är iaf i valnöt och cremevit. SÅ himla snygg!

Himmelbit sa...

Snyyyygg! Den skulle jag inte tacka nej till! Kanske får bli högst på önskelistan till tomten :-D.

Ha en toppensöndag!
Kram

Iris sa...

den där var ju sjukt snygg!

marrimoster sa...

jag kostade på mig just en sådan radio i somras dock inte i kråm utan min var vit.
kan bara säga att jag är supernöjd,ljudet är outstanding och den smälter in helt i milön.
jag tycker du ska slå till
kika på min......

Hem och Lycka sa...

Tack söta ni!

fyra årstider - jippie, vad roligt, stort TACK! kram

Lallis - liv och leverne sa...

Wow så fin!!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Ja, jag har ju fått min Kitchen Aid (Äntligen!!), från just Bagaren och Kocken! Så det är nog inte läge nu att fråga efter något mer i julklapp;)
Men jag är såååååå nöjd!

Men....jag fyller år i februari..hihi...då kanske jag önskar mig en sån:)

Susanne

Eva sa...

Du får gärna skriva att det är jag som är fotografen till bilderna på den coola Tivoli radion. :o)

Hem och Lycka sa...

eva - fixat!