fredag 7 november 2008

Och så kom Polly


Bild med tillstånd från TV4/UIP.

Ikväll måste ni se Och så kom Polly, min favoritfilm (älskar Stiller och Aniston). Reuben Pfeffer spelas av Ben Stiller och är en neurotisk riskanalytiker. Han tar aldrig några risker och gifter sig med det säkra valet som dock är otrogen redan under smekmånaden. Sårad och nyseparerad träffar han Polly som spelas av Jennifer Aniston, hans totala motsats och inget är längre sig likt. Ska han satsa på det säkra eller välja det osäkra? Andra skådespelare är Philip Seymour Hoffman, Alec Baldwin och Debra Messing.

TV4 kl. 21.30.

Tävla om kort + kedja här samt ett smycke från Puss här!

A tip for the swedish televiewers.

22 kommentarer:

Karna sa...

Koselig film..har sett den noen ganger ja...stakkars ilder som er både blind og døv og går på dører...he,he...God helg!

Nettan sa...

Ja det är en riktig feel good film! Tål absolut att ses igen! Ha en mysig kväll och helg!
Kram Nettan

rosenskära sa...

Jag gillar verkligen Jeniifer Aniston men Ben Stiller - blä!

Lena

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Har inte sett den så den måste jag nog se...
Kram
Marie

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Ja den är jättebra! Älskar den typen av film:)
Susanne

Bruno och Mig sa...

Har aldrig sett filmen.
Kommer tyvärr inte att kunna se den i kväll heller, för våran tv-antenn ligger på en grushög på marken. 3:an, 5:an och Discovery är det enda vi får in. Sambon är nöjd, jag håller på att bli galen.

Får hålla till godo med mitt senaste DVD-inköp. Gökboet.

Trevlig helg

Kram
L

Kicki sa...

Hej Mia
vilket jättebra tips - blir till att plocka fram pop-corn skålne och bänka sig!
Stor kram från Kicki
på Thyrasgård

Smått och gott hos Lina sa...

Ja den filmen är såå bra! Nu kan ju inte jag se den i Finland ikväll, men ska nog ta och hyra den någon dag.

Kram Lina

Lallis - liv och leverne sa...

Just det! Den är faktiskt riktigt bra, men det var länge sedan ajg såg den nu. Så perfekt!
Tack för att du påminde mig.
Kram Lallis

Villa Nordåker sa...

Tror inte jag har sett den, få bänka mig i tvsoffan.

Ha en trevlig helg!

Kram
Malin

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Ville bara titta in och önska dig en skön helg ♥ ska tipsa min man om filmen.
Kram Lotta

happy in pink sa...

den står på "MÅ SE"-listen min:)

ønsker deg en flott helg!!!
klem tara:)

Leva som jag sa...

Passar bra med ett filmtips, då jag är själv med alla barnen i kväll!!
Ha en fin helg
kramkram M

Romantiska Hem sa...

Hejsan på dig! Det är bara lilla jag som vill önska trevlig helg! Kram Petra

Ingela la la sa...

Tack vad gullig du är. Johan hade glömt det... Inte bara jag som behöver skämmas alltså!

Blir du där hela helgen? Skönt att bli lite ompysslad...

Ha en bra helg!

Kram

Sjöboden sa...

hej Mia!
japp, har sett den.
Ang priserna på Porthouse var vissa värre och andra bättre :-)

Ha en skön helg!

Sofie sa...

Älskar också den filmen, med två av favvoskådisarna i :-)!
Ska bli spännande att se hur din hatthylla kommer att se ut :-) Här går det lite trögt att involvera mannen, får kanske försöka med pappsen istället. Skönt med en backup *fniss*

Trevlig Helg!

Kram Sofie

Livets njutning sa...

Den är en väldigt mysig film. Längesen jag såg den faktiskt men fick inte se den för sambon ville se en annan film ikväll. Den nya om Indiana Jones. Suck men jag får väl se Och så kom Polly en annan gång. :)

Kram Jenny

allt o inget med jeanette sa...

Åh vad kul att den går på TV älskar den filmen.
Kanske med en skål Polly på bordet! ;)
Kram Jeanette

Hem och Lycka sa...

Tack tjejer!

plingan sa...

Åh den är ju såå bra! Var den igår?? Suck då! Jag älskar Ben Stiller, han är så fantastiskt rolig!
En annan bra film, i en annan gengre dock, är The Holiday.
Ha en skön kväll!

Hem och Lycka sa...

plingan, yes, den var i fredags. The holiday är också bra!