onsdag 19 november 2008

Leilas jul




Bilder med tillstånd från TV4.
Mellanbilden:
Foto: Magnus Fond/TV4 Plus.

Äntligen är Leila tillbaka! Nu med Leilas jul och i kvällens första avsnitt bjuds vi på sticky pecan pancakes, gingerbread cookies med chokladbitar och semifreddo. Mums!

Vi får också lite tips om pyssel, baktips och så besöker vi personer som tipsar oss om hur vi får lite extra julstämning. Myys! Programserien som man absolut inte får missa alltså! Har du inte kanal 4+ tror jag att du ska kunna se det på tv4.se.

Start ikväll i TV4+ kl. 21.00!

Tävla om ett smycke från Puss här!

For translation, please choose flag in top of the blog.

28 kommentarer:

T H E R R E fotoblogg sa...

TV4 Anytime på bredbandstv får fungera för mig :P Ska bli mysigt, även om jag inte gillar "obekanta" ingredienser. Haha :P Men mys att kika på!

Tina sa...

Ja Leila får man inte missa ikväll!!! Du har väl inte missat min tävling? :-) Kram Tina

Ingela la la sa...

åh, tack för tipset. Det här vill man ju inte missa! Jag får kolla på nätet... Vi har inte haft samma förhandlingsförmåga med tv bolaget... ;)

Jag är ju helt sålt på Leila nu när jag fått boken! Har dock bara bakat kolakakor än!

Ha en bra dag!

Kram

rosenskära sa...

Hur ska man kunna välja - Leila eller Greys Anatomy?! Helt olika men fullständigt beroende-framkallande...

Får nog kolla vad som går i repris.

Lena

Linruz sa...

Äntligen...som jag har längtat. Jobbar tyvärr i kväll men maken får spela in det så kollar jag när jag kommer hem. Kram kram

Sjabbig men chic sa...

Absolut, ska jag titta. Vet du jag tycker att Leila själv ser ut som en jättesöt kaka eller kanske en smällkaramell. Tror att det är för att jag tycker att vår dotter är lite lik henne!

Kramar från Lisa

Iris sa...

Det måste jag titta på! brukar alltid missa hennes program, så jag får ställa klockan på ringning då eller nåt :)

ha det bra!

Ljuvligt Hemma sa...

Ååååh, jag längtar :) Tusen tack för att du påminde mig! Kram kram.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag som inte har Tv4+ :(
Hoppas att det finns på tv4 istället som du skrev...
Kram
Marie

Marit`s vita skrin sa...

Den där Lelia är en vacker kvinna tycker jag, och mumsiga grejer gör hon också.

Jag är ju helt inbiten på Greys Anatomi på onsdags kvällarna så inte ens Leila kan få mig att låta bli det.
Spana in Alex Karev bara mums....

Kram

Drömlägenheten/Caroline sa...

Skall sitta bänkad/siffad klockan 21! Missade förra onsdagen...elelr var det inte någon (hemsk) sport då istället?!!

Kram Caroline

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Nu när jag inte ska blogga ikväll..ska jag hinna se på detta. Din blogg kan jag inte släppa.
Kram Lotta

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag vet....Det är så typiskt att det är samtidigt som Mc Dreamy!
Brukar alltid missa reprisen också...förbenat!
Det jag spelar in har jag aldrig tid att se....suck!

Men jag får väl dra lott på onsdagarna..hihi:)

Susanne

Miss Muffin sa...

herre gud. leila hon är livsfarlig. jag vill äta ALLT hon bakar.

Pia sa...

ØV ØV, at jeg ikke får ind TV4 + hernede i Danmark, får bara TV4...

Kram

Leva som jag sa...

VIsst längtar man !!
kram M

Sjöboden sa...

Japp får man inte missa! Ska nog lägga av telefonen... brukar alltid ringa de få gånger jag verkligen vill titta på tv.

kram

Annas skattkammare sa...

Åhh tack för tipset, hade säkert glömt bort det annars, det var ju hur mysigt som helst förra säsongen! Kram /Anna

Nettan sa...

Ja det få man ju absolut inte missa! Riktig tv kväll, först bonde söker fru (kan bara inte låta bli;-))sen Leila och så slutet på Greys! Myspys!!
Kram Nettan

Hannis sa...

Kan tänka mig att många sitter bänkade i kväll=))
Fin ljusstake du hittat!!

Kram Hannis

A home far away sa...

Ahh får icke missas, jag njuter i fulla drag nu av svensk tv!

Kram Gunilla

Iris sa...

Tack så hemskt mycket för den beskrivningen! Ska genast börja mecka med koderna :)

ha det jättebra!

Frida sa...

TACK för tipset!!

Marie sa...

Tack för tipset, hade definitivt missat Leila om jag inte kikat in här hos dig!

Kram Marie

Lina sa...

Hej!
Tack för Leila tipset, jag hade missat detta! Nu står TV:n på! ;- )

Vilka fina fynd du gjorde på loppisen! Ljusstaken var ju jätte fin när den böev vit! Har aldrig sett en sån här. Jag och många andra bloggare har en rak modell med plats för 5 ljus, men en sån här har jag aldrig sett!

Må så gott & trevlig helg!
Krmar, Lina

Ellas Inspiration sa...

Nej, det missade jag!!! Får hålla utkik efter reprisen.

Kram Karin

Jessica Lindgren sa...

Skit också, missade...

Hem och Lycka sa...

Tack snälla ni!